Cee en Apple?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog alle tijd om me halverwege te bedenken dus.
Toen ik hem aandrukte duurde het letterlijk nog 16 minuten.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog alle tijd om me halverwege te bedenken dus.
"Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone 'Swetsenegger'. De gevraagde resource is niet gevonden"quote:
Ik denk dat de mijne zo ook uitklapt hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone 'Swetsenegger'. De gevraagde resource is niet gevonden"
Ik lig er niet voor in de rij en ken alle ins en outs niet maar werk er dagelijks mee (grafisch ontwerper) dus het werkt gewoon het fijnst.quote:
Hmmm. Iemand een link naar de GM versie?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Of de GM installeren schijnt ook de final release te zijn of terug gaan naar iOS 6 en dan updaten. Als developer zou je dat moeten weten natuurlijk.
ik heb snachts in de rij gestaan voor mn ipadquote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig er niet voor in de rij en ken alle ins en outs niet maar werk er dagelijks mee (grafisch ontwerper) dus het werkt gewoon het fijnst.Apple
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig er niet voor in de rij en ken alle ins en outs niet maar werk er dagelijks mee (grafisch ontwerper) dus het werkt gewoon het fijnst.Apple
Niks mis mee, gekken moeten er wezen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb snachts in de rij gestaan voor mn ipad
OTA gebruiken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
ipad 4 aangesloten "6.1.3 is de nieuwste versie"
lolquote:Op woensdag 18 september 2013 19:12 schreef Shogo het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik zolang heb gewacht met vorige releases.
[..]
OTA gebruiken.
Ben inmiddels in de wachtrij achteruit gegaan naar 7 uurtjes resterend… Yay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |