Ja, dôhquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld de update aan het binnen hengelen is?
Ik heb automatisch bijwerken ff uitgezet. Dan staat ie weer goedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kun je je klok goed instellen ? Bij mij staat hij om 13:43
Je bedoelt automatisch updates ? Dat. Zet ik altijd uit!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb automatisch bijwerken ff uitgezet. Dan staat ie weer goed
Zie editquote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoelt automatisch updates ? Dat. Zet ik altijd uit!
Dat hebben ze al. Akamai, zo'n beetje het grootste CDN op internet. Dit is bijna niet te voorkomen als er een half miljard devices tegelijk gaan updaten. Enige oplossing zou zijn regionaal/deviceafhankelijk verspreiden maar dan krijg je ook weer gezeur.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef freud het volgende:
Zou leuk zijn als Apple met hun iCloud een keer echt cloud gaat inzetten, zodat capaciteitsgezeur bij dit soort updatemomenten er niet meer is. Dit soort trage download en slecht bereikbaarheid is echt niet meer van deze tijd...
Ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Heeft iemand iCloud Control Panel 3.0 voor Windows kunnen downloaden?
Die heeft er korte tijd opgestaan vanavond, ik kreeg een foutmelding bij het downloaden en nu staat 2.2 er weer op. (overigens ook foutmelding nu)
of doe mijn oplossingquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat hebben ze al. Akamai, zo'n beetje het grootste CDN op internet. Dit is bijna niet te voorkomen als er een half miljard devices tegelijk gaan updaten. Enige oplossing zou zijn regionaal/deviceafhankelijk verspreiden maar dan krijg je ook weer gezeur.
Best grappig, we zijn om hetzelfde moment begonnen met downloaden en ik zit al een aantal uurhier ..quote:
quote:
Jullie hadden gewoon de GM moeten downloadenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Denk 't, ja. Bij mij is het de eerste keer in bijna 4 uur dat ik langs authenticatie kom
Ben jij nou zo snel of ben ik nou zo traag? [/vangaal]quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Best grappig, we zijn om hetzelfde moment begonnen met downloaden en ik zit al een aantal uurhier ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |