quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
1-2
Ja, iets met hopen op een wonder enzo.
Puyol?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Kijken of Danny Hoessen vanavond langs Puyol kan komen![]()
Leuk onder die steen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Pique dan, het heeft geen betrekking tot de context want Ajax gaat toch finaal onderuitquote:
Ach Kluivert prikt er vandaag toch wel 3 in.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Puyolquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Ik zeg: vanavond geen J. Albaquote:Op woensdag 18 september 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg: vanavond het demasqué van het Nederlandse clubvoetbal in de Champions League.
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg: vanavond geen J. Alba
Nou dat vind ik niet. Ophangen aan de hoogste boom die vieze vuile Alba gif posters.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.
Ik ben het eens met deze poster.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ajax moet zich compleet ingraven. Als ze ook maar iets aanvallends proberen lopen ze rechtsreeks de Catalaanse messen in.
Puyol?! 2009 belde.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
door op de bank te blijven zitten ?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:26 schreef Morendo het volgende:
Voorspelling: 4-0.
Met een uitblinkende Vermeer.
Barca gaat niet met hoge voorzetten spelen, dus dan kan Vermeer weer de grote lijnkeeper acteren.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef TLC het volgende:
[..]
door op de bank te blijven zitten ?
Dat gaat inderdaad een bazenpartij worden. Dilemma.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
Napoli-Dortmund vanavond, samenvatting is wel genoeg voor Barcelona-Ajax.
dat wordt een topshow, maar minder goed dan je denkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
Denk je niet dat Barcelona tegen rode kaarten aan zal lopen voor schwalbes of ander spelbederf?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
Nipte overwinning Barcelona. 2-1 ofzo, hooguit 3-1. Barcelona speelt thuis en heeft uiteindelijk meer kwaliteit, zeker nu Eriksen weg is bij Ajax. Maar het is Barcelona maar en geen Real of Bayern dus een veegpartij zie ik het zeker niet worden.
Lijkt me sterk. Scheidsrechters fluiten altijd in het voordeel van Barcelona.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je niet dat Barcelona tegen rode kaarten aan zal lopen voor schwalbes of ander spelbederf?
Uiteindelijkquote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
Nipte overwinning Barcelona. 2-1 ofzo, hooguit 3-1. Barcelona speelt thuis en heeft uiteindelijk meer kwaliteit, zeker nu Eriksen weg is bij Ajax. Maar het is Barcelona maar en geen Real of Bayern dus een veegpartij zie ik het zeker niet worden.
Ze konden geen goede vinden...quote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
Waarom staat er geen Ajaxspeler in de OP![]()
En ik zeg 0-1
Is toekomstig Ajaciedquote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
Waarom staat er geen Ajaxspeler in de OP![]()
En ik zeg 0-1
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik hier mod was kreeg je een note daarvoor
Nooit.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]Als je meejuicht wanneer Ajax scoort.
Jij heb écht een hekel aan Barcelona héquote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dus Puyol staat niet in de basis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die vent van de Telegraaf zegt net in Fox Sports Centraal dat hij denkt dat Ajax wel een goed resultaat kan halen, want iedereen verwachtte volgens hem schijnbaar ook dat Zwolle weggespeeld ging worden in de Arena.
Kijkt die vent geen voetbal ofzo?Nee hij kijkt geen voetbal, want hij kijkt alleen naar AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die vent van de Telegraaf zegt net in Fox Sports Centraal dat hij denkt dat Ajax wel een goed resultaat kan halen, want iedereen verwachtte volgens hem schijnbaar ook dat Zwolle weggespeeld ging worden in de Arena.
Kijkt die vent geen voetbal ofzo?Wat een vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hoopt natuurlijk ook dat Nederland over een paar jaar alleen maar een voorronde plek krijgt ipv rechtstreekse kwalificatiequote:
Deze man weet. Barcelona-Ajax gaat echt helemaal nergens om.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
1-2
Ja, iets met hopen op een wonder enzo.
tegen wie ben je nu? Ajax of heb je toch meer een hekel aan Barcelona?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Scheidsrechters fluiten altijd in het voordeel van Barcelona.
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel slim van Frank om de backs van Barca af te stoppen en een bewegelijke jongen als spits neer te zetten. Klassiek Johan Cruyff spul.
Alsof het.. verschil gaat maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel slim van Frank om de backs van Barca af te stoppen en een bewegelijke jongen als spits neer te zetten. Klassiek Johan Cruyff spul.
Nu maken we kans om te winnen ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Alsof hij vandaag als spits ging scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.
Het gaat om eer. En het gaat erom dat je goed voor de dag komt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof het.. verschil gaat maken.
het gaat toch nergens om
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.
Donder op, vuile ado supporter.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Om de stemming er goed in te krijgen.
[ afbeelding ]
XD
Ik denk niet dat Ado wel zou winnen vandaag. Dus wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje of zoiets.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Donder op, vuile ado supporter.
Ja want als ajax niet verder komt in de cl kunnen tenminste wat punten pakken in de europa league.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk ook dat Nederland over een paar jaar alleen maar een voorronde plek krijgt ipv rechtstreekse kwalificatie
Celtic zie ik meer punten pakken dan Ajax in deze poulequote:Op woensdag 18 september 2013 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want als ajax niet verder komt in de cl kunnen tenminste wat punten pakken in de europa league.
Dat ze allemaal het veld opkomen met grote nepsnorren en een Mexicaanse hoed of zo?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Succes ajacieden, ik hoop op een stunt voor jullie.
Dat is wel erg pessimistisch.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic zie ik meer punten pakken dan Ajax in deze poule
Want?quote:
Ja, of niet. Al bestaat de kans dat je gelijk hebt, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Ik zie Ajax sowieso al niet winnen uit bij Celtic. En tegen Barcelona of Milan kan Celtic ook zomaar stunten in eigen huis.
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poulequote:
Vorig jaar:quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poule
Celtic heeft ook een leegloop gehad. Het is nu een team waarin Boerrigter een belangrijke speler is.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poule
Celtic is toch ook gewoon Boerrigter en Van Dijk? Niet bepaald de absolute wereldtop lijkt mij. Oke, thuis spelen ze in een geweldige ambiance. Respect daarvoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou Celtic ook geen schijn van kans maken tegen de andere clubsquote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Celtic heeft ook een leegloop gehad. Het is nu een team waarin Boerrigter een belangrijke speler is.
Fysiek sterk zijn ze inderdaad wel, en dat geeft ze inderdaad een iets grotere kans op een stunt tegen de overige 2 teams. Maar ook die kans acht ik nihil.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou Celtic ook geen schijn van kans maken tegen de andere clubs
Beetje googlen en veel proberen is mijn ervaringquote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Mijn ouders staan op de camping en willen het kijken via een stream.
Weet iemand een goedwerkende?
Heb er verder weinig verstand van...
Alvast bedankt.!
Zitten ze in NL?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
Maar ik probeerde jouw stelling te ontkrachten. Dus mij gelijk geven is dan enigszins verwarrend.quote:
Campinggasten help ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Ja via daar had ik inderdaad ook gevonden..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zitten ze in NL?
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/
Camping in? Als het gewoon Nederland is werkt de Nos stream.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
Celtic-Ajax wordt spannend, ik denk Celtic, maar dat kan mijn Ajaxhaat zijn. Beiden zijn iig kansloos tegen de restquote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik probeerde jouw stelling te ontkrachten. Dus mij gelijk geven is dan enigszins verwarrend.
Bedankt, nu is mijn dag verpest.
Ja gewoon in Nederland.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Camping in? Als het gewoon Nederland is werkt de Nos stream.
Maar wij hebben meer negers en die zien er imposant en gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Celtic heeft wel bepaalde dingen die Ajax niet heeft zoals fysiek en lengte
Cruif ja.....quote:Op woensdag 18 september 2013 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Ik wens alle Ajax fans alvast veel sterkte op deze pijnlijke avond. Kijk nu al uit naar de reacties van mensen als Cruif die nog steeds denkt dat Ajax wat is.
Denswil gaat Messi plopbeurt gevenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar wij hebben meer negers en die zien er imposant en gevaarlijk uit.
Het is toch geenszins pijnlijk tegen Barca te verliezen? Dat wil ook niks zeggen over of ze wat zijn of niet. Je speelt tegen wereldtop. Niemand verbeeldt zich toch dat Ajax dat is?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Ik wens alle Ajax fans alvast veel sterkte op deze pijnlijke avond. Kijk nu al uit naar de reacties van mensen als Cruif die nog steeds denkt dat Ajax wat is.
quote:Ajax start met Boilesen als linksbuiten tegen Barcelona
Ajax start woensdagavond met Nicolai Boilesen als linksbuiten tegen FC Barcelona.
De 21-jarige Deen, van origine linksback, vervangt Victor Fischer die op de bank begint. Opvallend is ook dat Bojan Krkic als spits start.
De huurling van Barcelona werd in zijn eerste maanden bij Ajax steevast als rechtsbuiten geposteerd door trainer Frank de Boer. Kolbeinn Sighthorsson wijkt door de omzetting van De Boer uit naar de rechterkant.
Daley Blind is hersteld van zijn liesblessure. Hij neemt de linksbackpositie over van Boilesen. Ricardo van Rhijn, Stefano Denswil en Niklas Moisander completeren de Amsterdamse verdediging.
Op het middenveld keert Siem de Jong, zoals trainer Frank de Boer dinsdag al aangaf, terug in de basis. De aanvoerder kan waarschijnlijk de negentig minuten niet volmaken, omdat hij wekenlang aan de kant stond door een klaplong. Christian Poulsen en Lerin Duarte zijn de andere twee middenvelders. Lasse Schöne en Thulani Serero, die zaterdag tegen PEC Zwolle (2-1 winst) in de basis stonden, beginnen daardoor op de bank.
De wedstrijd in Camp Nou begint woensdag om 20.45 uur. De andere wedstrijd in groep H gaat tussen AC Milan en Celtic en wordt gespeeld in Milaan.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Denswil, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Duarte; Sigthorsson, Bojan, Boilesen.
Ik zou 6-1 mooier vinden dan een bloedeloze 1-0 omdat Ajax voor de goal gaat hangen jaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef Stiggie het volgende:
Niks ergs aan verliezen tegen Barca btw. Maar liever strijdend ten onder dan een bus parkeren voor de goal en beetje counteren om tegengoals te beperken
Hoezo pijnlijk?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:57 schreef hafcfan het volgende:
7-0 is wel tering pijnlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is toch geenszins pijnlijk tegen Barca te verliezen? Dat wil ook niks zeggen over of ze wat zijn of niet. Je speelt tegen wereldtop. Niemand verbeeldt zich toch dat Ajax dat is?
6 of 7-0 gaat door heel de wereld.quote:
Beter een plan hebben om ooit weer bij de top te kunnen gaan horen dan maar accepteren dat je kansloos bent toch? Visie is niet erg, lijkt me.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
7-0 is wel tering pijnlijk2-1 niet nee, maar dat gaat ook niet gebeuren. En ja er zijn zeker nog mensen die denken dat Ajax wat voorstelt. Die revolutie met die demente gek voorop is ook ingezet om weer bij de top te gaan horen.
Kijk jij wel eens naar Barcelona? Die hebben het al twee jaar lastig met middenmoters uit hun eigen competitiequote:Op woensdag 18 september 2013 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6 of 7-0 gaat door heel de wereld.Ik zou gewoon de bus parkeren net als Celtic. Misschien houd je het dan op een nulletje of 4.
Zie niet in waarom het geen 2-1 zou kunnen worden. Zo geweldig is dat Barcelona niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
7-0 is wel tering pijnlijk2-1 niet nee, maar dat gaat ook niet gebeuren. En ja er zijn zeker nog mensen die denken dat Ajax wat voorstelt. Die revolutie met die demente gek voorop is ook ingezet om weer bij de top te gaan horen.
middenmoters uit Spanje kunnen met gemak meedoen om de titel in Nederlandquote:Op woensdag 18 september 2013 20:04 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar Barcelona? Die hebben het al twee jaar lastig met middenmoters uit hun eigen competitie
Ik schat dat niveau hoger in dan Ajax, Niet het Ajax van vorig jaar, maar dit team.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:04 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar Barcelona? Die hebben het al twee jaar lastig met middenmoters uit hun eigen competitie
Met 10+punten verschil winnen bedoel je?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef TLC het volgende:
[..]
middenmoters uit Spanje kunnen met gemak meedoen om de titel in Nederland
6 of 7-0 gaat het dan ook nooit worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6 of 7-0 gaat door heel de wereld.Ik zou gewoon de bus parkeren net als Celtic. Misschien houd je het dan op een nulletje of 4.
inZanityquote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
6 of 7-0 gaat het dan ook nooit worden.
Nipte overwinning voor Barcelona is heel normaal. Als Ajax met meer dan drie goals verschil verliest moeten ze zich echt schamen.
Spaanse clubs winnen Europees gezien iig elk potje, ook tegen de veel mindere Oostblokploegjes, hier worden Nederlandse clubs uitgeschakeld door Luxemburgse, Roemeense en Zweedse teams.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met 10+punten verschil winnen bedoel je?
Succes met afberen op het toilet.quote:
Dan scoort er in ieder geval één Nederlander vanavondquote:Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Succes met afberen op het toilet.
Wiki is het met je oneensquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan scoort er in ieder geval één Nederlander vanavond
Affelay wint in ieder geval, dat is iets.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan scoort er in ieder geval één Nederlander vanavond
Bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wiki is het met je oneens
Individueel
Gouden Schoen (topscorer) op het WK onder 20 in 2005
Gouden Bal (beste speler) op het WK onder 20 in 2005
Argentijns voetballer van het jaar 2005, 2007, 2008 en 2009
Golden Boy (Tuttosport) 2005
FIFPro Talent van het Jaar 2006
World Soccer Talent van het Jaar 2006
FIFPro Wereldelftal 2007, 2008 en 2009
Beste buitenlandse speler in de Primera División 2006/2007, 2008/2009 en 2009/2010
Trofeo Bravo 2007
Trofeo EFE als beste Ibero-Amerikaanse in de Primera División 2007 en 2009
Beste jonge speler Copa América 2007
Trofeo Alfredo di Stéfano als beste speler van de Primera División 2008/2009, 2009/2010 en 2010/2011
Beste aanvaller en beste speler van de Primera División 2008/2009 (uitgereikt door de LFP)
Topscorer UEFA Champions League 2008/09, 2009/10 en 2010/11
Beste aanvaller van de UEFA Champions League 2008/09
Beste speler van de UEFA Champions League 2008/09
Gouden Bal 2009
Wereldvoetballer van het jaar 2009
FIFA Ballon d'Or 2010, 2011, 2012
opgenomen in het Wereldelftal van het jaar 2009
Trofeo Pichichi als topscorer van de Primera División 2009/2010, 2011/2012
Europees topschutter van het seizoen 2009/10, 2011/12
Kampioen der kampioenen 2011 [119]
Records
All-time recordhouder aantal goals in 1 jaar: 91 (2012)
All-time recordhouder aantal goals in 1 seizoen: 73 (2011-12)
All-time recordhouder aantal goals in 1 seizoen in La Liga: 50 (2011-12)
All-time recordhouder aantal goals in 1 seizoen Champions League: 14 (2011-12)
All-time recordhouder aantal goals Spaans Supercup: 10
All-time recordhouder aantal goals FIFA Club World Cup: 4
All-time mederecordhouder meeste goals in 1 seizoen in het Europacup I tornooi: 14 (samen met José Altafini AC Milan 1962/63)
All-time recordhouder aantal hattricks in 1 seizoen in La Liga: 8 (2011-12)
All-time recordhouder opeenvolgende matchen gescoord in La Liga: 18 (2012-13)
All-time recordhouder aantal goals gescoord thuis in La Liga: 35 (2011-12)
All-time recordhouder aantal hattricks in 1 seizoen in de Champions League: 2 (2011-12)
All-time recordhouder aantal hattricks Champions League: 3
All-time recordhouder aantal topscorer titels Champions League: 4 (2008-09; 2009-10; 2010-11; 2011-12)
Jongste speler ooit om de kaap van 200 goals te behalen in La Liga: 25 jaar 216 dagen
Jongste speler ooit om de kaap van 150 goals te behalen in La Liga: 24 jaar 264 dagen (Raul 2e in de stand was 1 jaar ouder)
Jongste speler ooit om de kaap van 50 goals te bereiken in de CL: 24 jaar 9 maand (vorige record houder Raul was 28 jaar 3 maand)
Eerste speler ooit die 4x op rij in 1 seizoen meer dan 50 goals scoort. (2009-10; 2010-11; 2011-12; 2012-13)
Eerste speler ooit die 4x op een rij meer dan 30 goals scoort in La Liga. (2009-10; 2010-11; 2011-12; 2012-13)
Eerste speler ooit die in 1 seizoen in alle competities scoort en een assist geeft (2011-12): La Liga, Spaanse beker, CL, Spaanse Supercup, Europese Supercup, Wereldbeker clubteams !
Eerste speler ooit die 5x scoort in 1 match in de CL (tegen Bayer Leverkussen, 2011-12)
Eerste speler die 4x op rij topscorer wordt in de Champions League: 2008-09; 2009-10; 2010-11; 2011-12
Mede recordhouder aantal goals gescoord in 1 jaar met de nationale ploeg Argentinië: 12 (gedeeld record met Gabriel Batistuta)
All-time recordhouder aantal goals gescoord voor FC Barcelona: 308
All-time recordhouder aantal internationale goals gescoord voor FC Barcelona: 63
Opmerkingen over gas wanneer Ajax speeltquote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef TheFatLady het volgende:
Verwacht een 3-0 of 4-0 vanavond.
Daarna zullen ze wat gas terugnemen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opmerkingen over gas wanneer Ajax speelt
Graag gedaan, onzin afstraffen met feiten.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uiteenzetting.
Mehh, ik denk dat het 3-0 wordtquote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Onder de 3 goals verschil, dan zou Ajax het prima doen. Ben alleen bang dat het er wat meer gaan worden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opmerkingen over gas wanneer Ajax speelt
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kan zomaar wat op wiki zetten.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Individueel
Beste buitenlandse speler in de Primera División 2006/2007, 2008/2009 en 2009/2010
Trofeo Bravo 2007
Trofeo Alfredo di Stéfano als beste speler van de Primera División 2008/2009, 2009/2010 en 2010/2011
Beste aanvaller en beste speler van de Primera División 2008/2009 (uitgereikt door de LFP)
Gouden Bal 2009
Records
All-time mederecordhouder meeste goals in 1 seizoen in het Europacup I tornooi: 14 (samen met José Altafini AC Milan 1962/63)
All-time recordhouder aantal hattricks in 1 seizoen in de Champions League: 2 (2011-12)
All-time recordhouder aantal topscorer titels Champions League: 4 (2008-09; 2009-10; 2010-11; 2011-12)
Jongste speler ooit om de kaap van 200 goals te behalen in La Liga: 25 jaar 216 dagen
Jongste speler ooit om de kaap van 150 goals te behalen in La Liga: 24 jaar 264 dagen (Raul 2e in de stand was 1 jaar ouder)
Jongste speler ooit om de kaap van 50 goals te bereiken in de CL: 24 jaar 9 maand (vorige record houder Raul was 28 jaar 3 maand)
Eerste speler ooit die 4x op rij in 1 seizoen meer dan 50 goals scoort. (2009-10; 2010-11; 2011-12; 2012-13)
Eerste speler ooit die 4x op een rij meer dan 30 goals scoort in La Liga. (2009-10; 2010-11; 2011-12; 2012-13)
Eerste speler ooit die in 1 seizoen in alle competities scoort en een assist geeft (2011-12): La Liga, Spaanse beker, CL, Spaanse Supercup, Europese Supercup, Wereldbeker clubteams !
Eerste speler ooit die 5x scoort in 1 match in de CL (tegen Bayer Leverkussen, 2011-12)
Eerste speler die 4x op rij topscorer wordt in de Champions League: 2008-09; 2009-10; 2010-11; 2011-12
Mede recordhouder aantal goals gescoord in 1 jaar met de nationale ploeg Argentinië: 12 (gedeeld record met Gabriel Batistuta)
All-time recordhouder aantal internationale goals gescoord voor FC Barcelona: 63
Scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Individueel
Trofeo Bravo 2007
Gouden Bal 2009
Records
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kan zomaar wat op wiki zetten.
Kabouter Plop is ook aanwezig.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
Die Denswil staat ineens tegenover zijn idool. Dit kon wel eens een leuke avond worden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond mag je alles zeggen
Ik snap je grap niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kabouter Plop is ook aanwezig.
SOW BOEM KOEKOEKquote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, je hebt zojuist een mooie anekdote gemist.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gooi mezelf uit het raam, tot later.
Het lijkt SBS wel, al die nuteloze neuzelberenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
De hele selectie van Ajax heeft vijf CL-wedstrijden meer gespeeld dan Xavi in zijn eentje.
Tja, statistieken...
Mensen die betalen voor iets wat ook gratis van Thefirstrow te plukken isquote:
Zouden vader en zoon kunnen zijn als je die verlopen koppen van ze ziet.quote:
Je moet ook niet op een spijkerbed gaan liggen.quote:
Onzin. Ajax heeft in de Arena ook de maximale afmetingen die mogen volgens KNVB / UEFA.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef Againzender het volgende:
Wel een goede opmerking van Van Marwijk over het veld, Barcelona heeft volgens mij een erg lang veld, dat staat mij bij tenminste
ben ik ook bang voorquote:
het kan zijn dat ik deze cijfers nog in mn kop heb van voor de Arenaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin. Ajax heeft in de Arena ook de maximale afmetingen die mogen volgens KNVB / UEFA.
Ik zou het knap vinden als ze 40% balbezit hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke, niet eigen spel spelen dus
Dat wordt leuk vanavond in de 3fm SC danquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ik ook bang voorik zuip me vast plat voor ze beginnen
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar watquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic kan Barcelona tegenhouden , Ajax niet .
True, maar brul dat dan niet van tevorenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als ze 40% balbezit hebben.
mn vrouw heeft de afstandbediening van de stereo verstoptquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt leuk vanavond in de 3fm SC dan
stalen noppenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef TLC het volgende:
je zult maar een Denswil zijn, zie je ineens Messi en Neymar op je afkomen![]()
Heej Yuriquote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar wat
Vast Grueterquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie gaat het commentaar leveren dan?
Ik zei helemaal niets man, ben benieuwd naar Cruijff's column morgen en waar het nu heen moet na deze wedstrijd.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
True, maar brul dat dan niet van tevoren
Snoeks.quote:
Snoeksquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie gaat het commentaar leveren dan?
Ik bedoel De Boer natuurlijk hequote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niets man, ben benieuwd naar Cruijff's column morgen en waar het nu heen moet na deze wedstrijd.
Zijn recordnederlaag komt eraan hè.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
De Boer klinkt zenuwachtig, gebeurd 'm niet vaak.
Terwijl je volgens mij alleen maar kan winnen vanavond als Ajax zijnde. Ze moeten het wel heel bont maken willen ze hier slechter dan verwacht uitkomenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
Vorig jaar was Celtic twee keer de betere. Uit verloren ze onterecht, in blessuretijd volgens mij.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar wat
Gebeurt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
FC Barcelona - Ajax #1quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Volgens TT is het Grueter.
Wat verwacht jij qua uitslag? Hoeveel wordt het?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl je volgens mij alleen maar kan winnen vanavond als Ajax zijnde. Ze moeten het wel heel bont maken willen ze hier slechter dan verwacht uitkomen
3-0quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht jij qua uitslag? Hoeveel wordt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |