Zouden vader en zoon kunnen zijn als je die verlopen koppen van ze ziet.quote:
Je moet ook niet op een spijkerbed gaan liggen.quote:
Onzin. Ajax heeft in de Arena ook de maximale afmetingen die mogen volgens KNVB / UEFA.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef Againzender het volgende:
Wel een goede opmerking van Van Marwijk over het veld, Barcelona heeft volgens mij een erg lang veld, dat staat mij bij tenminste
ben ik ook bang voorquote:
het kan zijn dat ik deze cijfers nog in mn kop heb van voor de Arenaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin. Ajax heeft in de Arena ook de maximale afmetingen die mogen volgens KNVB / UEFA.
Ik zou het knap vinden als ze 40% balbezit hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke, niet eigen spel spelen dus
Dat wordt leuk vanavond in de 3fm SC danquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ik ook bang voorik zuip me vast plat voor ze beginnen
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar watquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic kan Barcelona tegenhouden , Ajax niet .
True, maar brul dat dan niet van tevorenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als ze 40% balbezit hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |