Zouden vader en zoon kunnen zijn als je die verlopen koppen van ze ziet.quote:
Je moet ook niet op een spijkerbed gaan liggen.quote:
Onzin. Ajax heeft in de Arena ook de maximale afmetingen die mogen volgens KNVB / UEFA.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef Againzender het volgende:
Wel een goede opmerking van Van Marwijk over het veld, Barcelona heeft volgens mij een erg lang veld, dat staat mij bij tenminste
ben ik ook bang voorquote:
het kan zijn dat ik deze cijfers nog in mn kop heb van voor de Arenaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin. Ajax heeft in de Arena ook de maximale afmetingen die mogen volgens KNVB / UEFA.
Ik zou het knap vinden als ze 40% balbezit hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke, niet eigen spel spelen dus
Dat wordt leuk vanavond in de 3fm SC danquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ik ook bang voorik zuip me vast plat voor ze beginnen
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar watquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic kan Barcelona tegenhouden , Ajax niet .
True, maar brul dat dan niet van tevorenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als ze 40% balbezit hebben.
mn vrouw heeft de afstandbediening van de stereo verstoptquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt leuk vanavond in de 3fm SC dan
stalen noppenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef TLC het volgende:
je zult maar een Denswil zijn, zie je ineens Messi en Neymar op je afkomen![]()
Heej Yuriquote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar wat
Vast Grueterquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie gaat het commentaar leveren dan?
Ik zei helemaal niets man, ben benieuwd naar Cruijff's column morgen en waar het nu heen moet na deze wedstrijd.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
True, maar brul dat dan niet van tevoren
Snoeks.quote:
Snoeksquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wie gaat het commentaar leveren dan?
Ik bedoel De Boer natuurlijk hequote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niets man, ben benieuwd naar Cruijff's column morgen en waar het nu heen moet na deze wedstrijd.
Zijn recordnederlaag komt eraan hè.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
De Boer klinkt zenuwachtig, gebeurd 'm niet vaak.
Terwijl je volgens mij alleen maar kan winnen vanavond als Ajax zijnde. Ze moeten het wel heel bont maken willen ze hier slechter dan verwacht uitkomenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
Vorig jaar was Celtic twee keer de betere. Uit verloren ze onterecht, in blessuretijd volgens mij.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Ook in dit geval: 30 keer speel je deze wedstrijd, 1x win je. Ik noem maar wat
Gebeurt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Pedroso het volgende:
FC Barcelona - Ajax #1quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Volgens TT is het Grueter.
Wat verwacht jij qua uitslag? Hoeveel wordt het?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl je volgens mij alleen maar kan winnen vanavond als Ajax zijnde. Ze moeten het wel heel bont maken willen ze hier slechter dan verwacht uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |