quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
1-2
Ja, iets met hopen op een wonder enzo.
Puyol?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Kijken of Danny Hoessen vanavond langs Puyol kan komen![]()
Leuk onder die steen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Pique dan, het heeft geen betrekking tot de context want Ajax gaat toch finaal onderuitquote:
Ach Kluivert prikt er vandaag toch wel 3 in.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Puyolquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Ik zeg: vanavond geen J. Albaquote:Op woensdag 18 september 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg: vanavond het demasqué van het Nederlandse clubvoetbal in de Champions League.
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg: vanavond geen J. Alba
Nou dat vind ik niet. Ophangen aan de hoogste boom die vieze vuile Alba gif posters.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.
Ik ben het eens met deze poster.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ajax moet zich compleet ingraven. Als ze ook maar iets aanvallends proberen lopen ze rechtsreeks de Catalaanse messen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |