quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
1-2
Ja, iets met hopen op een wonder enzo.
Puyol?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Kijken of Danny Hoessen vanavond langs Puyol kan komen![]()
Leuk onder die steen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Pique dan, het heeft geen betrekking tot de context want Ajax gaat toch finaal onderuitquote:
Ach Kluivert prikt er vandaag toch wel 3 in.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Puyolquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
Ik zeg: vanavond geen J. Albaquote:Op woensdag 18 september 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg: vanavond het demasqué van het Nederlandse clubvoetbal in de Champions League.
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg: vanavond geen J. Alba
Nou dat vind ik niet. Ophangen aan de hoogste boom die vieze vuile Alba gif posters.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.
Ik ben het eens met deze poster.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als troost voor deze situatie zou het de mods sieren een oogje dicht te knijpen als een bepaalde user met Jessica Alba-gifs gaat strooien.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ajax moet zich compleet ingraven. Als ze ook maar iets aanvallends proberen lopen ze rechtsreeks de Catalaanse messen in.
Puyol?! 2009 belde.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef Welvaert het volgende:
door op de bank te blijven zitten ?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:26 schreef Morendo het volgende:
Voorspelling: 4-0.
Met een uitblinkende Vermeer.
Barca gaat niet met hoge voorzetten spelen, dus dan kan Vermeer weer de grote lijnkeeper acteren.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef TLC het volgende:
[..]
door op de bank te blijven zitten ?
Dat gaat inderdaad een bazenpartij worden. Dilemma.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
Napoli-Dortmund vanavond, samenvatting is wel genoeg voor Barcelona-Ajax.
dat wordt een topshow, maar minder goed dan je denkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
Napoli-Dortmund vanavond, samenvatting is wel genoeg voor Barcelona-Ajax.
Denk je niet dat Barcelona tegen rode kaarten aan zal lopen voor schwalbes of ander spelbederf?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
Nipte overwinning Barcelona. 2-1 ofzo, hooguit 3-1. Barcelona speelt thuis en heeft uiteindelijk meer kwaliteit, zeker nu Eriksen weg is bij Ajax. Maar het is Barcelona maar en geen Real of Bayern dus een veegpartij zie ik het zeker niet worden.
Lijkt me sterk. Scheidsrechters fluiten altijd in het voordeel van Barcelona.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je niet dat Barcelona tegen rode kaarten aan zal lopen voor schwalbes of ander spelbederf?
Uiteindelijkquote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
Nipte overwinning Barcelona. 2-1 ofzo, hooguit 3-1. Barcelona speelt thuis en heeft uiteindelijk meer kwaliteit, zeker nu Eriksen weg is bij Ajax. Maar het is Barcelona maar en geen Real of Bayern dus een veegpartij zie ik het zeker niet worden.
Ze konden geen goede vinden...quote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
Waarom staat er geen Ajaxspeler in de OP![]()
En ik zeg 0-1
Is toekomstig Ajaciedquote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
Waarom staat er geen Ajaxspeler in de OP![]()
En ik zeg 0-1
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik hier mod was kreeg je een note daarvoor
Nooit.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]Als je meejuicht wanneer Ajax scoort.
Jij heb écht een hekel aan Barcelona héquote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dus Puyol staat niet in de basis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die vent van de Telegraaf zegt net in Fox Sports Centraal dat hij denkt dat Ajax wel een goed resultaat kan halen, want iedereen verwachtte volgens hem schijnbaar ook dat Zwolle weggespeeld ging worden in de Arena.
Kijkt die vent geen voetbal ofzo?Nee hij kijkt geen voetbal, want hij kijkt alleen naar AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die vent van de Telegraaf zegt net in Fox Sports Centraal dat hij denkt dat Ajax wel een goed resultaat kan halen, want iedereen verwachtte volgens hem schijnbaar ook dat Zwolle weggespeeld ging worden in de Arena.
Kijkt die vent geen voetbal ofzo?Wat een vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hoopt natuurlijk ook dat Nederland over een paar jaar alleen maar een voorronde plek krijgt ipv rechtstreekse kwalificatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |