Deze man weet. Barcelona-Ajax gaat echt helemaal nergens om.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
Napoli-Dortmund vanavond, samenvatting is wel genoeg voor Barcelona-Ajax.
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
1-2
Ja, iets met hopen op een wonder enzo.
tegen wie ben je nu? Ajax of heb je toch meer een hekel aan Barcelona?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Scheidsrechters fluiten altijd in het voordeel van Barcelona.
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel slim van Frank om de backs van Barca af te stoppen en een bewegelijke jongen als spits neer te zetten. Klassiek Johan Cruyff spul.
Alsof het.. verschil gaat maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel slim van Frank om de backs van Barca af te stoppen en een bewegelijke jongen als spits neer te zetten. Klassiek Johan Cruyff spul.
Nu maken we kans om te winnen ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Alsof hij vandaag als spits ging scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.
Het gaat om eer. En het gaat erom dat je goed voor de dag komt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof het.. verschil gaat maken.
het gaat toch nergens om
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.
Donder op, vuile ado supporter.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Om de stemming er goed in te krijgen.
[ afbeelding ]
XD
Ik denk niet dat Ado wel zou winnen vandaag. Dus wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje of zoiets.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Donder op, vuile ado supporter.
Ja want als ajax niet verder komt in de cl kunnen tenminste wat punten pakken in de europa league.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk ook dat Nederland over een paar jaar alleen maar een voorronde plek krijgt ipv rechtstreekse kwalificatie
Celtic zie ik meer punten pakken dan Ajax in deze poulequote:Op woensdag 18 september 2013 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want als ajax niet verder komt in de cl kunnen tenminste wat punten pakken in de europa league.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |