Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dus Puyol staat niet in de basis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die vent van de Telegraaf zegt net in Fox Sports Centraal dat hij denkt dat Ajax wel een goed resultaat kan halen, want iedereen verwachtte volgens hem schijnbaar ook dat Zwolle weggespeeld ging worden in de Arena.
Kijkt die vent geen voetbal ofzo?Nee hij kijkt geen voetbal, want hij kijkt alleen naar AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die vent van de Telegraaf zegt net in Fox Sports Centraal dat hij denkt dat Ajax wel een goed resultaat kan halen, want iedereen verwachtte volgens hem schijnbaar ook dat Zwolle weggespeeld ging worden in de Arena.
Kijkt die vent geen voetbal ofzo?Wat een vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hoopt natuurlijk ook dat Nederland over een paar jaar alleen maar een voorronde plek krijgt ipv rechtstreekse kwalificatiequote:
Deze man weet. Barcelona-Ajax gaat echt helemaal nergens om.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Nober het volgende:
Napoli-Dortmund vanavond, samenvatting is wel genoeg voor Barcelona-Ajax.
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
1-2
Ja, iets met hopen op een wonder enzo.
tegen wie ben je nu? Ajax of heb je toch meer een hekel aan Barcelona?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Scheidsrechters fluiten altijd in het voordeel van Barcelona.
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel slim van Frank om de backs van Barca af te stoppen en een bewegelijke jongen als spits neer te zetten. Klassiek Johan Cruyff spul.
Alsof het.. verschil gaat maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel slim van Frank om de backs van Barca af te stoppen en een bewegelijke jongen als spits neer te zetten. Klassiek Johan Cruyff spul.
Nu maken we kans om te winnen ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Morendo het volgende:
Alsof hij vandaag als spits ging scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.
Het gaat om eer. En het gaat erom dat je goed voor de dag komt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof het.. verschil gaat maken.
het gaat toch nergens om
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een pure afmaker als Sigthorsson rechtsbuiten zetten lijkt me inderdaad een heel slim plan.
Donder op, vuile ado supporter.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Om de stemming er goed in te krijgen.
[ afbeelding ]
XD
Ik denk niet dat Ado wel zou winnen vandaag. Dus wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje of zoiets.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Donder op, vuile ado supporter.
Ja want als ajax niet verder komt in de cl kunnen tenminste wat punten pakken in de europa league.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk ook dat Nederland over een paar jaar alleen maar een voorronde plek krijgt ipv rechtstreekse kwalificatie
Celtic zie ik meer punten pakken dan Ajax in deze poulequote:Op woensdag 18 september 2013 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want als ajax niet verder komt in de cl kunnen tenminste wat punten pakken in de europa league.
Dat ze allemaal het veld opkomen met grote nepsnorren en een Mexicaanse hoed of zo?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Succes ajacieden, ik hoop op een stunt voor jullie.
Dat is wel erg pessimistisch.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic zie ik meer punten pakken dan Ajax in deze poule
Want?quote:
Ja, of niet. Al bestaat de kans dat je gelijk hebt, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Ik zie Ajax sowieso al niet winnen uit bij Celtic. En tegen Barcelona of Milan kan Celtic ook zomaar stunten in eigen huis.
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poulequote:
Vorig jaar:quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poule
Celtic heeft ook een leegloop gehad. Het is nu een team waarin Boerrigter een belangrijke speler is.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poule
Celtic is toch ook gewoon Boerrigter en Van Dijk? Niet bepaald de absolute wereldtop lijkt mij. Oke, thuis spelen ze in een geweldige ambiance. Respect daarvoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou Celtic ook geen schijn van kans maken tegen de andere clubsquote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Celtic heeft ook een leegloop gehad. Het is nu een team waarin Boerrigter een belangrijke speler is.
Fysiek sterk zijn ze inderdaad wel, en dat geeft ze inderdaad een iets grotere kans op een stunt tegen de overige 2 teams. Maar ook die kans acht ik nihil.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou Celtic ook geen schijn van kans maken tegen de andere clubs
Beetje googlen en veel proberen is mijn ervaringquote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Mijn ouders staan op de camping en willen het kijken via een stream.
Weet iemand een goedwerkende?
Heb er verder weinig verstand van...
Alvast bedankt.!
Zitten ze in NL?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
Maar ik probeerde jouw stelling te ontkrachten. Dus mij gelijk geven is dan enigszins verwarrend.quote:
Campinggasten help ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Ja via daar had ik inderdaad ook gevonden..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zitten ze in NL?
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/
Camping in? Als het gewoon Nederland is werkt de Nos stream.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
Celtic-Ajax wordt spannend, ik denk Celtic, maar dat kan mijn Ajaxhaat zijn. Beiden zijn iig kansloos tegen de restquote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik probeerde jouw stelling te ontkrachten. Dus mij gelijk geven is dan enigszins verwarrend.
Bedankt, nu is mijn dag verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |