Dat ze allemaal het veld opkomen met grote nepsnorren en een Mexicaanse hoed of zo?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Succes ajacieden, ik hoop op een stunt voor jullie.
Dat is wel erg pessimistisch.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic zie ik meer punten pakken dan Ajax in deze poule
Want?quote:
Ja, of niet. Al bestaat de kans dat je gelijk hebt, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Ik zie Ajax sowieso al niet winnen uit bij Celtic. En tegen Barcelona of Milan kan Celtic ook zomaar stunten in eigen huis.
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poulequote:
Vorig jaar:quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poule
Celtic heeft ook een leegloop gehad. Het is nu een team waarin Boerrigter een belangrijke speler is.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Celtic is beter dan Ajax. Ik denk dat Ajax blij moet zijn met één punt in deze poule
Celtic is toch ook gewoon Boerrigter en Van Dijk? Niet bepaald de absolute wereldtop lijkt mij. Oke, thuis spelen ze in een geweldige ambiance. Respect daarvoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou Celtic ook geen schijn van kans maken tegen de andere clubsquote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Celtic heeft ook een leegloop gehad. Het is nu een team waarin Boerrigter een belangrijke speler is.
Fysiek sterk zijn ze inderdaad wel, en dat geeft ze inderdaad een iets grotere kans op een stunt tegen de overige 2 teams. Maar ook die kans acht ik nihil.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou Celtic ook geen schijn van kans maken tegen de andere clubs
Beetje googlen en veel proberen is mijn ervaringquote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Mijn ouders staan op de camping en willen het kijken via een stream.
Weet iemand een goedwerkende?
Heb er verder weinig verstand van...
Alvast bedankt.!
Zitten ze in NL?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
Maar ik probeerde jouw stelling te ontkrachten. Dus mij gelijk geven is dan enigszins verwarrend.quote:
Campinggasten help ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Ja via daar had ik inderdaad ook gevonden..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zitten ze in NL?
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/
Camping in? Als het gewoon Nederland is werkt de Nos stream.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraagje,
Alvast bedankt.!
Celtic-Ajax wordt spannend, ik denk Celtic, maar dat kan mijn Ajaxhaat zijn. Beiden zijn iig kansloos tegen de restquote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik probeerde jouw stelling te ontkrachten. Dus mij gelijk geven is dan enigszins verwarrend.
Bedankt, nu is mijn dag verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |