SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr grOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Speltip #5; Laat nooit een mattie bij je slapen als je iets nieuws hebt gehaald. Omdat hij geen GTAV heeft en ik wel wilt hij de hele tijd mijn PS3 claimen voordat we over een half uur naar skorro gaan.
Dan maar fokken en fappen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 17-09-2013 08:35:25 ]![]()
Heb je in de rij gestaan vannacht ofwat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Speltip #5; Laat nooit een mattie bij je slapen als je iets nieuws hebt gehaald. Omdat hij geen GTAV heeft en ik wel wilt hij de hele tijd mijn PS3 claimen voordat we over een half uur naar skorro gaan.
Dan maar fokken en fappen.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Nee ik had wel een paar vrienden met de auto bij de Media Markt afgezet en weer opgehaald (tussentijd in shishalounge gehangen met dezelfde vriend dus tijd was snel gedood). Dus ze hebben er ook een voor mij gehaald. Je kon max 2 per persoon halen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je in de rij gestaan vannacht ofwat?![]()
Oh dat is wel relaxed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee ik had wel een paar vrienden met de auto bij de Media Markt afgezet en weer opgehaald (tussentijd in shishalounge gehangen met dezelfde vriend dus tijd was snel gedood). Dus ze hebben er ook een voor mij gehaald. Je kon max 2 per persoon halen.Ja je weet nooit tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:40 schreef o.us2.0 het volgende:
Soort van dat ik in die dikke rij vol met mannen ga staanik zal al foto's op fb langskomen
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Wel handig though, weet je meteen wie geen leven heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxed.
[..]
Ja je weet nooit tochik zal al foto's op fb langskomen
Niet dat ik veel beter ben als zolderkamerfokker, maar dat terzijde.![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 17 september 2013 08:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wel handig though, weet je meteen wie geen leven heeft.
Niet dat ik veel beter ben als zolderkamerfokker, maar dat terzijde.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 06:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker, dus maak het nooit
Dat Jumi er zo over dacht OK, zij was dan ook geen Surinaamse. Maar jij, Uft, JIJ?!
Nog nooit goede pom gegeten dus.
full stops and exclamation marks![]()
Laatste keer is alweer 4 jaar geleden dus misschien is intussen mn smaak veranderd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat Jumi er zo over dacht OK, zij was dan ook geen Surinaamse. Maar jij, Uft, JIJ?! [ afbeelding ]
Nog nooit goede pom gegeten dus.
En wat nouik dacht dat we NTB waren
Misschien kun je het goed maken met je roti.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste keer is alweer 4 jaar geleden dus misschien is intussen mn smaak veranderd.
En wat nou [ afbeelding ] ik dacht dat we NTB warenJawel, Jumi was gewoon real.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jumi was toch geen zij [ afbeelding ]
Ik heb niks goed te maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien kun je het goed maken met je roti. [ afbeelding ]
[..]
Jawel, Jumi was gewoon real.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Fine.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb niks goed te maken.
Waarom zit je geen GTA te spelen trouwens?full stops and exclamation marks![]()
Vriend speelt, ik kijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine. [ afbeelding ]
Waarom zit je geen GTA te spelen trouwens?
Hij wil niet naar de stripclub
Je kan een stripper aanraken als de portier niet kijkt en als je het goed doet mag je dr daarna bij haar thuis ploppenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vriend speelt, ik kijk.
Hij wil niet naar de stripclub
Jawel, je keek.![]()
Goeie tip. Hij probeert nu met grof geweld een auto te slepen met een crackhoer naast hem in de auto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan een stripper aanraken als de portier niet kijkt en als je het goed doet mag je dr daarna bij haar thuis ploppen
Na de missie geeft die crackhoer ook nog dr nummerquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeie tip. Hij probeert nu met grof geweld een auto te slepen met een crackhoer naast hem in de auto.
Jawel, je keek.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:40 schreef jna het volgende:
[..]
Na de missie geeft die crackhoer ook nog dr nummer
Dat was toch uit haar vriendenkring die haar foto;s van FB kopieerde? Of heeft het hele gebeuren nog een staartje gekregen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jumi was toch geen zij [ afbeelding ]![]()
Eeh, ik wist niet eens dat het iemand uit haar vriendinkring wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was toch uit haar vriendenkring die haar foto;s van FB kopieerde? Of heeft het hele gebeuren nog een staartje gekregen?Alleen dat ze toen van de aardbodem verdween.
Ze was in US ontmaskerd (correct me if im wrong) en hele verhaal is grondig besproken hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eeh, ik wist niet eens dat het iemand uit haar vriendinkring wasAlleen dat ze toen van de aardbodem verdween.
![]()
![]()
Volgens mij ging op een gegeven moment élke sc eroverquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze was in US ontmaskerd (correct me if im wrong) en hele verhaal is grondig besproken hier
Dat weet ik als ONZ autist nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij ging op een gegeven moment élke sc erover![]()
![]()
![]()
Hehe maakt ook allemaal niks uit.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe maakt ook allemaal niks uit.
Nasi Pedis
Garnalen met kouseband (pikant)
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
(Dit op het bord was een klein deel van alles)
So good.
Nee kende ik niet, thanks voor de tipquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
So good.ik was laatst bij eentje in Noord, Deny's oid? Was ook wel te doen
Heb het zelf ook nu pas herontdekt. =$ Was er tig jaar geleden al eens geweest, toen was het niet echt wat (iig niet wat ik toen op had, broodje pom), maar nu zitten er andere mensen in.quote:Op maandag 23 september 2013 06:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kende ik niet, thanks voor de tipik was laatst bij eentje in Noord, Deny's oid? Was ook wel te doen
Die in Noord ben ik lang geleden ook een paar keer geweest ja.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef oLexie het volgende:
Als we toch eten droppen:
[ afbeelding ]
Gisteren de hele avond onbeperkt tapas gegeten.
Die gamba's waren echt... ik heb er geen woorden voor, eigenlijk.
Strakkies weer standaard Indo kost, ook erg lekker.
Ik had hoopquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:52 schreef aight1 het volgende:
Echt héél alive is het ook weer niet he
Ik heb hetzelfde aanrechtquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
So good.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
OMG.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde aanrechtMeant to be.
![]()
Ja echt.. ntb wjnmk u and i 4everquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Mooie tijden GThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik klikte op de TT om wat oude topics door te bladeren, zie ik ineens de fucking naam 'Juminelle'.quote:![]()
Ik was het alweer vergeten.
If not now, then when.![]()
Als Jumi er nog was zou ze nu zeker online gta 5 met ons spelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik klikte op de TT om wat oude topics door te bladeren, zie ik ineens de fucking naam 'Juminelle'.![]()
Ik was het alweer vergeten.
Jawel, je keek.![]()
Haha echt hé. Ik heb haar toevallig vorige week nog van PSN verwijderd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als Jumi er nog was zou ze nu zeker online gta 5 met ons spelenIf not now, then when.![]()
SchopjeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb al een jaar geen Fernandes meer gedronkenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
kk smerig, geen idee waarom ik hier post.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb al een jaar geen Fernandes meer gedronken![]()
9,122435542541/10quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
@krioro inb4 low ass hate-rate [ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa leeeeuuuk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
n.a.v. KLB / [KLB SC] monkeymonkey
Hier verder, of..? Maar dan zonder de losers enzo.
MODUSSSSSSS!!!! KRIO!!!!!B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
liever chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa leeeeuuuk.
MODUSSSSSSS!!!! KRIO!!!!!![]()
Doe heeft vast een leuke shemale gevondenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chai is ook welkom, maar niet liever. Ik mis krio![]()
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe heeft vast een leuke shemale gevonden
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Weet ik gewoon. Ik heb vertrouwen. Waarom heeft Chai ban trouwens en waarom is SC dicht?quote:
Niet de beknopte uitleg maar uitgebreide, aub
Fylax flipte vannacht en kreeg ban. Mensen die dat leuk vonden kregen ban. Daar werd over gepraat en geklaagd en Chai postte een gifje uit KPD en toen ging die dichtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik gewoon. Ik heb vertrouwen. Waarom heeft Chai ban trouwens en waarom is SC dicht?
Niet de beknopte uitleg maar uitgebreide, aub![]()
Hoe flipte Fylax? Waarom de fuck krijgen mensen die dat leuk vonden dan een banquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax flipte vannacht en kreeg ban. Mensen die dat leuk vonden kregen ban. Daar werd over gepraat en geklaagd en Chai postte een gifje uit KPD en toen ging die dichtFucking dictatuur hier. En wat voor gifje plaatste ze dan
Wat was er op te zien?
shush, straks gaat deze ook dichtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe flipte Fylax? Waarom de fuck krijgen mensen die dat leuk vonden dan een banFucking dictatuur hier. En wat voor gifje plaatste ze dan
Wat was er op te zien?
![]()
Nou, dat zou op dit punt echt diep bedroevend zijn. Maar zeg nou ff, hoe ging die puber flippen? Als in, mad worden? Waarom? Op wie? Linkje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
shush, straks gaat deze ook dicht
heel veel kankers in een post tegen iemand in dat topic over maagdenhuis. Is allemaal wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dat zou op dit punt echt diep bedroevend zijn. Maar zeg nou ff, hoe ging die puber flippen? Als in, mad worden? Waarom? Op wie? Linkje?![]()
Oh hahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heel veel kankers in een post tegen iemand in dat topic over maagdenhuis. Is allemaal wegWat had 'm zo boos gemaakt dan?
dunno precies. Volgens mij deed hij het er gewoon om. Lekker veel aandachtquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hahaWat had 'm zo boos gemaakt dan?
![]()
Kleuterbendequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dunno precies. Volgens mij deed hij het er gewoon om. Lekker veel aandachtMaarre nou waar blijven krio, modus, chloro, robo en de rest dan hier? Niks aan zo. En dwc is hem ook snel gesmeerd.
En bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KleuterbendeMaarre nou waar blijven krio, modus, chloro, robo en de rest dan hier? Niks aan zo. En dwc is hem ook snel gesmeerd.
![]()
Aaaaah daar is Modus alquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker intiem toch
Vertel anders leuk verhaaltjekomen ze wel
Nu de rest nog.
Modus plsquote:
Ff opstaan thoBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wow.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Haal krio even erbij wil je.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming van krio?
Doe even normaal johquote:Maar nee, krio is alive and kicking
Goed zo bbyquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb 'm al een telegram en fax gestuurd.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Waar zou jij heen willen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
wanneer gaan wij nou weer eens uit eten¿
En is er ineens geen klb sc meer?
tijdelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zou jij heen willen?
En is er ineens geen klb sc meer?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wrom?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ineens Fernandes SC in mijn AT.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die jeugd ook. In onze tijd gebeurde dat nooit.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Zal vast over iets heeeeeel belangrijks gaan
nee, dit zou normaal nooit in mijn myAt voor komenquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
nope, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zal vast over iets heeeeeel belangrijks gaan
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waarover ging het dan?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
mensen waren boos omdat andere mensen geband waren. hierdoor posten ze dingen waar ze zelf geband werden.quote:
behalve chai, chai is gewoon een beetje dom geweestReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Conclusie: mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen waren boos omdat andere mensen geband waren. hierdoor posten ze dingen waar ze zelf geband werden.
behalve chai, chai is gewoon een beetje dom geweest
dat sowieso.quote:
maar ja, bijna weekend, tijd voor een bakkieReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoi.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in ATquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in AT
topic uit 2013. helemaal mooiReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waar is iedereen dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.
topic uit 2013. helemaal mooi* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ligt er aan, wie zoek je?quote:
sommigen onz, anderen tv, anderen gewoon gebandReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oja waren ook nogal wat gebandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, wie zoek je?
sommigen onz, anderen tv, anderen gewoon geband
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
eigen schuld wel.quote:
over de tijdsduur valt te discussierenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
True.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart ja
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
dit is op zich geen verrassingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Welke jurkfoto? :sOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
ik verwacht dat ze een ongekend productieve stage periode zal hebben
een ongeoorloofd plaatje gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha wat heeft ze nu weer geflikt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.
Mja, onze generatie snapte dat soort shit wel, behalve Chai.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik zoek ook constant mijn grenzen bij jou :$quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.![]()
Opscheppen toch bij je koelega's.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.chai dr ban was op zich totally unrelated. maar gewoon ontzettend dom (van haar)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, onze generatie snapte dat soort shit wel, behalve Chai.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Blijft een autist.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, onze generatie snapte dat soort shit wel, behalve Chai.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
De provinciegrens ja, je zal me ook niet eens een keer in Gelderland komen opzoeken. :squote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zoek ook constant mijn grenzen bij jou :$Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehequote:Ja, als of ze het er om doet. Achja solidair met de groep hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
[..]
chai dr ban was op zich totally unrelated. maar gewoon ontzettend dom (van haar)
Overigens zeggen ze dat die jurk blauw/zwart is, maar ik zie wit/goudAlles aan me gaat stuk.
Dan heb je geen superieur brein. Overigens wel heel typischquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zeggen ze dat die jurk blauw/zwart is, maar ik zie wit/goudAlles aan me gaat stuk.
wit goud bij een pers
echt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan heb je geen superieur brein. Overigens wel heel typischwit goud bij een pers
![]()
NiceOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Ging btw de klb sc nog open vandaag of hebben ze het verlengt?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh ik vond ze allemaal wel bovengemiddeld intelligent overkomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.![]()
Vorige keer maakte je de deur niet open ;s zag je wel gluren vanachter de gordijnen ;s;s;squote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De provinciegrens ja, je zal me ook niet eens een keer in Gelderland komen opzoeken. :s![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ik vond ze allemaal wel bovengemiddeld intelligent overkomen..
Ik stel voor er voor te zorgen dat het verlengt wordt, die sc uit z'n lijden verlossen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging btw de klb sc nog open vandaag of hebben ze het verlengt?![]()
leidenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik stel voor er voor te zorgen dat het verlengt wordt, die sc uit z'n leiden verlossen.
Maar idd. Het beste om het beestje af te maken
Ja kut, ben van't weekend naar leiden, zit al de hele dag in m'n kopquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
leiden
Maar idd. Het beste om het beestje af te maken![]()
![]()
hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja kut, ben van't weekend naar leiden, zit al de hele dag in m'n kop
Maar toevallig ja, ik ook
Lijden danquote:
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ik vond ze allemaal wel bovengemiddeld intelligent overkomen." en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
Wel grappig.. Yoga les van een Haagse dame
"Ja ennu lekker over je schoudaah kijken, zellufde beweging as daarnet en dan nu douwn dokkk."Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
[phwaardeintensifying]quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensen" en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensen" en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
Oehquote:![]()
bespeel me met je lokken.
douwnn dokkk?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel grappig.. Yoga les van een Haagse dame
"Ja ennu lekker over je schoudaah kijken, zellufde beweging as daarnet en dan nu douwn dokkk."
Jajaquote:![]()
Een driehoek maken van je lichaam.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wamotjijnouweerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je haar danstquote:
quote:Incl stropdas?
Wijo deze messiahquote:Lachenquote:
Een driehoek maken van een cirkel of vierkant? onmogelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaja![]()
Een driehoek maken van je lichaam.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
.
![]()
Ja hallo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo deze messiah
[..]
Lachen![]()
[..]
Een driehoek maken van een cirkel of vierkant? onmogelijk
Heb jij geen armen of benen?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Is verboden. :squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Deed stiekem in mn vuistjequote:Hallo ik ben mindquadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.
Heb jij geen armen of benen?
![]()
ik wil deze schootkat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij zadelmak?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed stiekem in mn vuistje
[..]
Hallo ik ben mindquad
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben mn brood vergeten en ze hebben hier zakelijke gesprekken over bikini's
Weekend staat voor de deur hoor
Daarom niks eten, kan je eindelijk een keer zwemmen in je bikini zonder zwembandjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn brood vergeten en ze hebben hier zakelijke gesprekken over bikini's
Weekend staat voor de deur hoor
![]()
Zo zie ik dat ook altijd voor me als iemand zegt te lachen in zijn vuistje.. ondanks dat het geen vuistje is..quote:Nee, zadeldruk ben ik vaak... hou van wiebelen :squote:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
ik wil deze schootkat.Vind poes leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes veer gaat los
Hahah ik snap het niet. Maar goed. Dat is ook niks nieuws natuurlijk ahauahahahaahheheeheheh xd Dquote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik leef momenteel op gifkoffie uit de automaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom niks eten, kan je eindelijk een keer zwemmen in je bikini zonder zwembandjes.
#kantoorleef.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah ik snap het niet. Maar goed. Dat is ook niks nieuws natuurlijk ahauahahahaahheheeheheh xd Dnah je hebt wel gelijk hoor maar ligt volgens mij echt aan de lichtinval en schaduw enzo.. best een mindfuck voor mensen als wij
Dat we gemiddeld wat dommer zijn, veervoor je weer vraagt wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook altijd voor me als iemand zegt te lachen in zijn vuistje.. ondanks dat het geen vuistje is..
[..]
Nee, zadeldruk ben ik vaak... hou van wiebelen :s
[..]
Vind poes leukerZal springwedstrijden met je gaan doen dan.
Dan bok en bries ik je kapot!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zal springwedstrijden met je gaan doen dan.
It's gonna be a bumpy ride?quote:
Haha flikkerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Dat we gemiddeld wat dommer zijn, veervoor je weer vraagt wat ik bedoel
![]()
Ja maar als je de kleuren er per onderdeel uithaalt (zag ik online) dan zie je én geen wit, én geen zwart. En ook geen blauw en goud trouwens. Dus het is gewoon een kut foto met kut witbalans en kut kwaliteit.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
U wannaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's gonna be a bumpy ride?![]()
?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha flikker![]()
Ja maar als je de kleuren er per onderdeel uithaalt (zag ik online) dan zie je én geen wit, én geen zwart. En ook geen blauw en goud trouwens. Dus het is gewoon een kut foto met kut witbalans en kut kwaliteit.!
Ja klopt ze zaten al te klooien met RGB waarden enzois gewoon kutbelichting idd.
Ja nee oke Usher.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
U wanna![]()
?
[..]!
Ja klopt ze zaten al te klooien met RGB waarden enzois gewoon kutbelichting idd.
Tijd gaat zo snel.. Het is ineens alweer half 2quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
niet snel genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd gaat zo snel.. Het is ineens alweer half 2Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je wenst dat je leven net iets sneller voorbij is?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
zo kun je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wenst dat je leven net iets sneller voorbij is?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Usher is knapper.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vanavond lekker runderstoofpot met rijst eten. En jij?quote:Ik val niet op negers.quote:
Snap ik. Vieze mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond lekker runderstoofpot met rijst eten. En jij?
[..]
Ik val niet op negers.
schnitzel. groente weet ik nog niet, moet nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond lekker runderstoofpot met rijst eten. En jij?
[..]
Ik val niet op negers.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:.
Nog boodschappen moeten doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schnitzel. groente weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen
tja, zo lang ik geen butler heb..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..].
[..]
Nog boodschappen moeten doenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Of vrouw...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, zo lang ik geen butler heb..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nou eh.. dan kan je die toch naar de winkel sturen?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. dan kan je die toch naar de winkel sturen?
is KLBSC alweer bijna open?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
ja nee misschienquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ja oke nee bedankt alsjeblieftquote:Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Te autistisch voor een vriendin?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor benOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar officieel nog 1 uur en 17 minutenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
voor iemand anders mijn boodschappen te laten doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te autistisch voor een vriendin?
Waarom? Bang dat ze het verkeerde merk wc-papier meenemen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor iemand anders mijn boodschappen te laten doenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
preciesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom? Bang dat ze het verkeerde merk wc-papier meenemen?
germquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ja, want stel je nou voor ik wil serrano ham, en ze neemt parma ham mee? dan ben ik toch genoodzaakt haar een blauw oog te slaan?quote:
Ja, niks aan te doen dan. Haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want stel je nou voor ik wil serrano ham, en ze neemt parma ham mee? dan ben ik toch genoodzaakt haar een blauw oog te slaan?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus Gianni gewoon de zweep erover..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor benBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, niks aan te doen dan. Haar eigen schuld.bedankt voor jullie begripquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus Gianni gewoon de zweep erover..
Groetjes je verklaring omtrent gedrag.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groetjes je verklaring omtrent gedrag.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Een beter milieu begint bij jezelfquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
met hetzelfde gemak, gooi je haar in de afvalbakquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelfReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zal vast niet passen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met hetzelfde gemak, gooi je haar in de afvalbakBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nou.quote:
Wie past er nou met goed fatsoen in een vuilnisbak?
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
ligt aan de vuilnisbak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?
de kliko past sowiesoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Blijkbaar kun je wel in die papiercontainers, zat hier om de hoek een keer een oudere man in vast omdat hij op zoek was naar z'n staatslot oid (srsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?).
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-te-pakken-met-video![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel in die papiercontainers, zat hier om de hoek een keer een oudere man in vast omdat hij op zoek was naar z'n staatslot oid (srs).
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-te-pakken-met-video
Ja, je kunt hier over de hoofden lopen.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hoi mop. Ik ga zo naar de Bijenkorf om die AM 1 te passenquote:
In A'dam? Brb, snel m'n live streams opzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoi mop. Ik ga zo naar de Bijenkorf om die AM 1 te passen![]()
Haha ja. Maar ben er alweer wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In A'dam? Brb, snel m'n live streams opzetten.
Popocatepetleleltltlasdfaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zou jij heen willen?
En is er ineens geen klb sc meer?I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dat zijn gewoon wat willekeurig getypte klinkers en medeklinkers achter elkaarquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Quoquapepapetl dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon wat willekeurig getypte klinkers en medeklinkers achter elkaar![]()
Opstaan.quote:Ja nee, meteen gereserveerd hoor.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heb jij verstand van creditcardgebruik bij online aankopen?quote:
Wat wil je weten, poepiescheetje? Misschien kan ik je helpen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij verstand van creditcardgebruik bij online aankopen?
Of mag dat niet omdat ik geen penis heb? :sOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wellicht.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij verstand van creditcardgebruik bij online aankopen?![]()
Uiteraard :$quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wil je weten, poepiescheetje? Misschien kan ik je helpen.
Of mag dat niet omdat ik geen penis heb? :s
Nou ik wil dus bestelling doen online, en heb alle gegevens ingevuld (correct; 10000 keer gecheckt) en vervolgens druk ik op apply en krijg ik in beeld ''Please enter certificate card number''.
Maar ik snap er geen kut van, want alles is dus gewoon ingevuld![]()
Bedoelen ze niet gewoon die drie cijfers op de achterkant van je cc? Die moet ik ook altijd invullen als soort extra controle.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uiteraard :$
Nou ik wil dus bestelling doen online, en heb alle gegevens ingevuld (correct; 10000 keer gecheckt) en vervolgens druk ik op apply en krijg ik in beeld ''Please enter certificate card number''.
Maar ik snap er geen kut van, want alles is dus gewoon ingevuld
Weet ik veel, maar je moet gewoon je card number invoeren en dat heb ik dus gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Modus het volgende:
Is dat niet iets specifiek van die site dan? Certificate card?Nee, die moet je namelijk ook invullen. Dus cardnumber, die drie cijfers en de afloopdatum + naam. Allemaal correct ingevuldquote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon die drie cijfers op de achterkant van je cc? Die moet ik ook altijd invullen als soort extra controle.Fucking hinderlijke shit
Vage shit
Nee er is nergens een vakje met certificate number. Alleen die shit die ik net opnoemde. En dan klik ik op apply en komt dat ineens in beeld maar ik heb geen flauw idee wtf ze ermee bedoelen ookquote:Op zondag 1 maart 2015 23:27 schreef Modus het volgende:
Dus je moet die 3 dingen invoeren en daarna pas dat certificate number?
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee er is nergens een vakje met certificate number. Alleen die shit die ik net opnoemde. En dan klik ik op apply en komt dat ineens in beeld maar ik heb geen flauw idee wtf ze ermee bedoelen ook. Eerst die 3 dingen invoeren, SUBMIT en dan pas die code.
![]()
Neeee want als dat in beeld komt is t gewoon en pop-upje, je kan dan niet iets daarbij invullen zeg maar!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.. Eerst die 3 dingen invoeren, SUBMIT en dan pas die code.
Dit is net zo handig als een IT helpdesk die alles telefonisch probeert af te handelen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeee want als dat in beeld komt is t gewoon en pop-upje, je kan dan niet iets daarbij invullen zeg maar!.
![]()
Sorry ik hoopte dat t simpeler was maar helaasquote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is net zo handig als een IT helpdesk die alles telefonisch probeert af te handelen..
Zal vast heel simpel zijn maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt, plaatje zou wellicht iets schelen maar dat weet ik ook niet zeker.![]()
is dit nu de oldbie klb sc?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Alle oldbie klb sc zijn weg.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
DM je gegevens even dan probeer ik het wel even.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uiteraard :$
Maar ik snap er geen kut van, want alles is dus gewoon ingevuld
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Haha slomequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DM je gegevens even dan probeer ik het wel even.Is allang geregeld
ik geloof er niks vanquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: