Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe maakt ook allemaal niks uit.
Nee kende ik niet, thanks voor de tipquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Garnalen met kouseband (pikant)
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
(Dit op het bord was een klein deel van alles)
So good.
Heb het zelf ook nu pas herontdekt. =$ Was er tig jaar geleden al eens geweest, toen was het niet echt wat (iig niet wat ik toen op had, broodje pom), maar nu zitten er andere mensen in.quote:Op maandag 23 september 2013 06:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kende ik niet, thanks voor de tipik was laatst bij eentje in Noord, Deny's oid? Was ook wel te doen
quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef oLexie het volgende:
Als we toch eten droppen:
[ afbeelding ]
Gisteren de hele avond onbeperkt tapas gegeten.
Die gamba's waren echt... ik heb er geen woorden voor, eigenlijk.
Strakkies weer standaard Indo kost, ook erg lekker.
Ik had hoopquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:52 schreef aight1 het volgende:
Echt héél alive is het ook weer niet he
Ik heb hetzelfde aanrechtquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Garnalen met kouseband (pikant)
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
(Dit op het bord was een klein deel van alles)
So good.
OMG.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde aanrecht
Ja echt.. ntb wjnmk u and i 4everquote:
Ik klikte op de TT om wat oude topics door te bladeren, zie ik ineens de fucking naam 'Juminelle'.quote:
Als Jumi er nog was zou ze nu zeker online gta 5 met ons spelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik klikte op de TT om wat oude topics door te bladeren, zie ik ineens de fucking naam 'Juminelle'.![]()
Ik was het alweer vergeten.
Haha echt hé. Ik heb haar toevallig vorige week nog van PSN verwijderd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als Jumi er nog was zou ze nu zeker online gta 5 met ons spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |