Denken dat deze foto van de Telegraaf komtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef RingBewoner het volgende:
Foto's van de Telegraaf hier posten.
Denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:01 schreef very het volgende:
[..]
Denken dat deze foto van de Telegraaf komt
Noob. Kijk naar de RGB-waarden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf denk ik blauw/goud. Maar het kan ook zijn dat het blauw/zwart is en dat de "gouden" gloed door het duidelijk aanwezige gele licht komt. Maar het kan ook zijn dat het wit/zwart of wit/goud is, en dat de blauwe tint aanwezig is door kleur uit de omgeving.
Zelf zie ik er echt geen wit in, maar duidelijk blauw. Maar mijn collega's zien er allemaal wit/goud in![]()
[ afbeelding ]
Klacht:
Niet met zekerheid kunnen zeggen welke fucking kleur deze jurk is
Nee, natuurlijk niet maar als je zekerheid wil en om welke reden dan ook aan je eigen zicht twijfelt lijkt dat me wel een voor de hand liggende stap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat je die nou serieus met een pipetje aan te klikken of zo?
Je zegt het mij te zeker, dus verdenk je ervan met tong uit de mond in Photoshop aan de gang te zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar als je zekerheid wil en om welke reden dan ook aan je eigen zicht twijfelt lijkt dat me wel een voor de hand liggende stap.
nee rgb waardes van ene plaatje zeggen niks, behalve dan welke kleuren het echt zijn...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:08 schreef very het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks he, aap.
En dan mij noob noemen
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee rgb waardes van ene plaatje zeggen niks, behalve dan welke kleuren het echt zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |