Ik leef momenteel op gifkoffie uit de automaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom niks eten, kan je eindelijk een keer zwemmen in je bikini zonder zwembandjes.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah ik snap het niet. Maar goed. Dat is ook niks nieuws natuurlijk ahauahahahaahheheeheheh xd D
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook altijd voor me als iemand zegt te lachen in zijn vuistje.. ondanks dat het geen vuistje is..
[..]
Nee, zadeldruk ben ik vaak... hou van wiebelen :s
[..]
Vind poes leuker
Dan bok en bries ik je kapot!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zal springwedstrijden met je gaan doen dan.
It's gonna be a bumpy ride?quote:
Haha flikkerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Dat we gemiddeld wat dommer zijn, veervoor je weer vraagt wat ik bedoel
U wannaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's gonna be a bumpy ride?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha flikker![]()
Ja maar als je de kleuren er per onderdeel uithaalt (zag ik online) dan zie je én geen wit, én geen zwart. En ook geen blauw en goud trouwens. Dus het is gewoon een kut foto met kut witbalans en kut kwaliteit.
Ja nee oke Usher.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
U wanna![]()
?
[..]!
Ja klopt ze zaten al te klooien met RGB waarden enzois gewoon kutbelichting idd.
Tijd gaat zo snel.. Het is ineens alweer half 2quote:
niet snel genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd gaat zo snel.. Het is ineens alweer half 2
Je wenst dat je leven net iets sneller voorbij is?quote:
zo kun je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wenst dat je leven net iets sneller voorbij is?
Usher is knapper.quote:
Vanavond lekker runderstoofpot met rijst eten. En jij?quote:
Ik val niet op negers.quote:
Snap ik. Vieze mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond lekker runderstoofpot met rijst eten. En jij?
[..]
Ik val niet op negers.
schnitzel. groente weet ik nog niet, moet nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond lekker runderstoofpot met rijst eten. En jij?
[..]
Ik val niet op negers.
quote:
Nog boodschappen moeten doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schnitzel. groente weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen
tja, zo lang ik geen butler heb..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..].
[..]
Nog boodschappen moeten doen
Of vrouw...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, zo lang ik geen butler heb..
Nou eh.. dan kan je die toch naar de winkel sturen?quote:
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. dan kan je die toch naar de winkel sturen?
ja nee misschienquote:
ja oke nee bedankt alsjeblieftquote:
Te autistisch voor een vriendin?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor ben
maar officieel nog 1 uur en 17 minutenquote:
voor iemand anders mijn boodschappen te laten doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te autistisch voor een vriendin?
Waarom? Bang dat ze het verkeerde merk wc-papier meenemen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor iemand anders mijn boodschappen te laten doen
preciesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom? Bang dat ze het verkeerde merk wc-papier meenemen?
germquote:
ja, want stel je nou voor ik wil serrano ham, en ze neemt parma ham mee? dan ben ik toch genoodzaakt haar een blauw oog te slaan?quote:
Ja, niks aan te doen dan. Haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want stel je nou voor ik wil serrano ham, en ze neemt parma ham mee? dan ben ik toch genoodzaakt haar een blauw oog te slaan?
Jezus Gianni gewoon de zweep erover..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, niks aan te doen dan. Haar eigen schuld.
bedankt voor jullie begripquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus Gianni gewoon de zweep erover..
Groetjes je verklaring omtrent gedrag.quote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groetjes je verklaring omtrent gedrag.
Een beter milieu begint bij jezelfquote:
met hetzelfde gemak, gooi je haar in de afvalbakquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf
Zal vast niet passen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met hetzelfde gemak, gooi je haar in de afvalbak
Nou.quote:
ligt aan de vuilnisbak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Wie past er nou met goed fatsoen in een vuilnisbak?
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?
Blijkbaar kun je wel in die papiercontainers, zat hier om de hoek een keer een oudere man in vast omdat hij op zoek was naar z'n staatslot oid (srsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Wie past er nou met goed fatsoen in een vuilnisbak?
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel in die papiercontainers, zat hier om de hoek een keer een oudere man in vast omdat hij op zoek was naar z'n staatslot oid (srs).
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-te-pakken-met-video
Ja, je kunt hier over de hoofden lopen.quote:
Hoi mop. Ik ga zo naar de Bijenkorf om die AM 1 te passenquote:
In A'dam? Brb, snel m'n live streams opzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoi mop. Ik ga zo naar de Bijenkorf om die AM 1 te passen
Haha ja. Maar ben er alweer wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In A'dam? Brb, snel m'n live streams opzetten.
Popocatepetleleltltlasdfaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zou jij heen willen?
En is er ineens geen klb sc meer?
Dat zijn gewoon wat willekeurig getypte klinkers en medeklinkers achter elkaarquote:
Quoquapepapetl dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon wat willekeurig getypte klinkers en medeklinkers achter elkaar
Opstaan.quote:
Ja nee, meteen gereserveerd hoor.quote:
Heb jij verstand van creditcardgebruik bij online aankopen?quote:
Wat wil je weten, poepiescheetje? Misschien kan ik je helpen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij verstand van creditcardgebruik bij online aankopen?
Wellicht.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij verstand van creditcardgebruik bij online aankopen?
Uiteraard :$quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wil je weten, poepiescheetje? Misschien kan ik je helpen.
Of mag dat niet omdat ik geen penis heb? :s
Bedoelen ze niet gewoon die drie cijfers op de achterkant van je cc? Die moet ik ook altijd invullen als soort extra controle.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uiteraard :$
Nou ik wil dus bestelling doen online, en heb alle gegevens ingevuld (correct; 10000 keer gecheckt) en vervolgens druk ik op apply en krijg ik in beeld ''Please enter certificate card number''.
Maar ik snap er geen kut van, want alles is dus gewoon ingevuld![]()
Weet ik veel, maar je moet gewoon je card number invoeren en dat heb ik dus gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Modus het volgende:
Is dat niet iets specifiek van die site dan? Certificate card?
Nee, die moet je namelijk ook invullen. Dus cardnumber, die drie cijfers en de afloopdatum + naam. Allemaal correct ingevuldquote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon die drie cijfers op de achterkant van je cc? Die moet ik ook altijd invullen als soort extra controle.
Nee er is nergens een vakje met certificate number. Alleen die shit die ik net opnoemde. En dan klik ik op apply en komt dat ineens in beeld maar ik heb geen flauw idee wtf ze ermee bedoelen ookquote:Op zondag 1 maart 2015 23:27 schreef Modus het volgende:
Dus je moet die 3 dingen invoeren en daarna pas dat certificate number?
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee er is nergens een vakje met certificate number. Alleen die shit die ik net opnoemde. En dan klik ik op apply en komt dat ineens in beeld maar ik heb geen flauw idee wtf ze ermee bedoelen ook
Neeee want als dat in beeld komt is t gewoon en pop-upje, je kan dan niet iets daarbij invullen zeg maar!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.. Eerst die 3 dingen invoeren, SUBMIT en dan pas die code.
Dit is net zo handig als een IT helpdesk die alles telefonisch probeert af te handelen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeee want als dat in beeld komt is t gewoon en pop-upje, je kan dan niet iets daarbij invullen zeg maar!
Sorry ik hoopte dat t simpeler was maar helaasquote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is net zo handig als een IT helpdesk die alles telefonisch probeert af te handelen..
DM je gegevens even dan probeer ik het wel even.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uiteraard :$
Nou ik wil dus bestelling doen online, en heb alle gegevens ingevuld (correct; 10000 keer gecheckt) en vervolgens druk ik op apply en krijg ik in beeld ''Please enter certificate card number''.
Maar ik snap er geen kut van, want alles is dus gewoon ingevuld![]()
Haha slomequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DM je gegevens even dan probeer ik het wel even.
ik geloof er niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |