ja nee misschienquote:
ja oke nee bedankt alsjeblieftquote:
Te autistisch voor een vriendin?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor ben
maar officieel nog 1 uur en 17 minutenquote:
voor iemand anders mijn boodschappen te laten doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te autistisch voor een vriendin?
Waarom? Bang dat ze het verkeerde merk wc-papier meenemen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor iemand anders mijn boodschappen te laten doen
preciesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom? Bang dat ze het verkeerde merk wc-papier meenemen?
germquote:
ja, want stel je nou voor ik wil serrano ham, en ze neemt parma ham mee? dan ben ik toch genoodzaakt haar een blauw oog te slaan?quote:
Ja, niks aan te doen dan. Haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want stel je nou voor ik wil serrano ham, en ze neemt parma ham mee? dan ben ik toch genoodzaakt haar een blauw oog te slaan?
Jezus Gianni gewoon de zweep erover..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, al ben ik bang dat ik daar te autistisch voor ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, niks aan te doen dan. Haar eigen schuld.
bedankt voor jullie begripquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus Gianni gewoon de zweep erover..
Groetjes je verklaring omtrent gedrag.quote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groetjes je verklaring omtrent gedrag.
Een beter milieu begint bij jezelfquote:
met hetzelfde gemak, gooi je haar in de afvalbakquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf
Zal vast niet passen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met hetzelfde gemak, gooi je haar in de afvalbak
Nou.quote:
ligt aan de vuilnisbak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Wie past er nou met goed fatsoen in een vuilnisbak?
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?
Blijkbaar kun je wel in die papiercontainers, zat hier om de hoek een keer een oudere man in vast omdat hij op zoek was naar z'n staatslot oid (srsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Wie past er nou met goed fatsoen in een vuilnisbak?
Heb je wel eens gezien hoe klein de opening is?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel in die papiercontainers, zat hier om de hoek een keer een oudere man in vast omdat hij op zoek was naar z'n staatslot oid (srs).
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-te-pakken-met-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |