Haal krio even erbij wil je.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming van krio?
Doe even normaal johquote:
Goed zo bbyquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb 'm al een telegram en fax gestuurd.
Waar zou jij heen willen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
wanneer gaan wij nou weer eens uit etenż
tijdelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zou jij heen willen?
En is er ineens geen klb sc meer?
Wrom?quote:
Die jeugd ook. In onze tijd gebeurde dat nooit.quote:
quote:
nope, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zal vast over iets heeeeeel belangrijks gaan
Waarover ging het dan?quote:
mensen waren boos omdat andere mensen geband waren. hierdoor posten ze dingen waar ze zelf geband werden.quote:
Conclusie: mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen waren boos omdat andere mensen geband waren. hierdoor posten ze dingen waar ze zelf geband werden.
behalve chai, chai is gewoon een beetje dom geweest
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in ATquote:
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in AT
Waar is iedereen dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.
topic uit 2013. helemaal mooi
Oja waren ook nogal wat gebandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, wie zoek je?
sommigen onz, anderen tv, anderen gewoon geband
True.quote:
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart ja
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
dit is op zich geen verrassingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.
een ongeoorloofd plaatje gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha wat heeft ze nu weer geflikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |