Mannetje ben je ook hequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
dan is dr kut nog viezer
[ afbeelding ]
Koreanen hebben nogal rare piemeltjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godsamme
[..]
Hoe komen ze op die naam? wow
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 @ 10:49 schreef jbo het volgende:
Blijkbaar reflecteert dit spook licht, want de lamp bovenin schijnt direct op het kapsel van deze gedaante.
mensen spreken je aan met 4ebeżquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4ebe... kun je me terugbellen?!!! Mail + voicemail
* belt terug
- In gesprek
nou, meid tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* belt terug
- In gesprek
Jaquote:
Sinds een half uur.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
[..]
Sinds een half uur.![]()
Doe dan niet zo paniekerig man
Oh ja.. bouwbedrijf haalt hier een glazen plaat weg (ter bescherming van het raam), maar laat het raam gewoon hierquote:
Zo werkt het gewoon. Je hebt laten weten dat je iemand wil spreken door diegene te bellen. Als je de voicemail dan niet inspreekt dan moet je zelf terug blijven bellen en nu ben je er vanaf.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* belt terug
- In gesprek
Ik stuur wel een whatsappjequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon. Je hebt laten weten dat je iemand wil spreken door diegene te bellen. Als je de voicemail dan niet inspreekt dan moet je zelf terug blijven bellen en nu ben je er vanaf.
okequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. bouwbedrijf haalt hier een glazen plaat weg (ter bescherming van het raam), maar laat het raam gewoon hier![]()
Oftewel: hadden ze gewoon mee moeten nemen.
Dat is als je persoonlijk contact met iemand hebt een goede oplossing, zakelijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stuur wel een whatsappje
Ik was niet serieus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is als je persoonlijk contact met iemand hebt een goede oplossing, zakelijk niet.
Waarom zou het zakelijk geen goede oplossing zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is als je persoonlijk contact met iemand hebt een goede oplossing, zakelijk niet.
Omdat je niet altijd het mobiele telefoonnummer van iemand hebt misschien?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Waarom zou het zakelijk geen goede oplossing zijn?
waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Whatsappen met collega's is een no go
Tenzij je bij het kruidvat werkt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
als het niet over werk gaat, app ik sommige collega's wel
quote:
Ik whatsapp gewoon met collega's, niets mis mee toch? Of heb jij alleen maar debielen als collega's?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Whatsappen met collega's is een no go
Tenzij je bij het kruidvat werkt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd het mobiele telefoonnummer van iemand hebt misschien?
De leeftijd is een stuk hoger, heb ik het idee..quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik whatsapp gewoon met collega's, niets mis mee toch? Of heb jij alleen maar debielen als collega's?
Gewoon over kinderen praten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De leeftijd is een stuk hoger, heb ik het idee..
Heb ik niet.. bovendien vind ik dat een onderwerp wat me totaal niet boeitquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Wat als je die wel hebt? Iedereen belt mobiel tegenwoordig.
Good for youquote:
Ik dacht dat het exact hetzelfde was?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef Matip het volgende:
[..]
"Hetty mag ik jouw mobiele telefoonnummer hebben? Dan whatsapp ik je even als je niet opgenomen hebt."
Maar bellen en whatsappen is verschilt van elkaar hé, dat weet je?
quote:
Nouja, je kunt natuurlijk berichten 'inspreken', maar er is toch echt een verschil.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het exact hetzelfde was?
en verder niets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, met heel veel kaas.
Zie PI ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nouja, je kunt natuurlijk berichten 'inspreken', maar er is toch echt een verschil.
Tomatensaus en gehakt.. moet even kijken wat voor groenten en anders ff niks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en verder niets?
soort mac 'n cheese, maar dan met spaghetti?
geen vlees?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef Matip het volgende:
Gewoon wortelen, pastinaak, aardappelen met rozemarijn en een beetje peper en zout uit de oven.
wanneer gaan wij nou weer eens uit etenżquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, met heel veel kaas.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Jawel, kipfilet met deze; http://www.ah.nl/producte(...)-mediterrane-kruiden
Godenmaaltijd.
Wat ga je eten dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ik omdat ik gisteren al boodschappen heb gedaan
Ik moet zo nog naar de supermarktquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ik omdat ik gisteren al boodschappen heb gedaan
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar de supermarkt
Jan Linders denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |