Semi-hip hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje; mn handen zijn fakking droog, net krokodillenhuid.... is er een goeie sterke creme voor? heb al van Dove tot huismerk Kruitvat geprobeerd maar helpt niet echt..
ja, is voor een groot deel ook wel vaseline geloof ik, maar ja het helpt wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt denk als dat niet helpt helpt niksmaar uierzalf is toch ook bijna alleen vet?
Hmmm oke, Matip zegt het ook al dus zal vast een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is voor een groot deel ook wel vaseline geloof ik, maar ja het helpt wel.
zelf nooit last van eigenlijk
Bedankt broeder.quote:
nja, ik weet dat mn ouders waar wel altijd een pot van hadden staan. toen gebruikte ik het ook wel eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm oke, Matip zegt het ook al dus zal vast een kern van waarheid in zitten
[..]
Bedankt broeder.
Zombiehanden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje; mn handen zijn fakking droog, net krokodillenhuid.... is er een goeie sterke creme voor? heb al van Dove tot huismerk Kruitvat geprobeerd maar helpt niet echt..
Ik laat wel weten wat heeft gewerkt.quote:
Ja datquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zombiehanden.
Heb je wel eens geprobeerd om te scrubben?
En heeft de dokter een huidaandoening uitgesloten? Anders blijft t dweilen met de kraan open.
tuurlijk is het gay, maar ja, vragen naar handcreme ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wat heeft gewerkt.
[..]
Ja dat
Nee, nooit geprobeerd. Maar dat vind ik een beetje gay
Maar nee niet uitgesloten al is het altijd in deze periode heel erg, voor een maandje of 2 a 3 en daarna niks meer aan de hand.
Ja, maar goed.. ik heb mijn allergieeen ook het meest in de zomer en in de winter is er niets aan de hand (ha - ha hand).quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wat heeft gewerkt.
[..]
Ja dat
Nee, nooit geprobeerd. Maar dat vind ik een beetje gay
Maar nee niet uitgesloten al is het altijd in deze periode heel erg, voor een maandje of 2 a 3 en daarna niks meer aan de hand.
Je hebt zelfs blijkbaar specifiek handcreme FOR MEN dus dat valt vast meequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk is het gay, maar ja, vragen naar handcreme ook
gezicht scrubben is trouwens best aangenaam
Is ook onzin natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. ik heb mijn allergieeen ook het meest in de zomer en in de winter is er niets aan de hand (ha - ha hand).
Met scrubzout kan je gewoon je handen wassen, zou niet weten wat daar gay aan is![]()
Wel heerlijk zachte handen daarna
Creme van je vriendin jatten is minder gay dan creme voor mannen kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt zelfs blijkbaar specifiek handcreme FOR MEN dus dat valt vast mee![]()
Doe je dan ook een masker op? zo'n moddermasker?
Zag laatst een pic van een vriend op FB langskomen met een moddermaskeral zit die aardig onder de duim.
nee, dat gaat te ver.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst een pic van een vriend op FB langskomen met een moddermaskeral zit die aardig onder de duim.
Harde levenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik ken alleen morgan freemanquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef L.J.E het volgende:
Kent iemand hier MorganJ? DJ/producer? Wat een geniale gek is dat als het komt op sounds maken van alles wat geluid maakt (zoals een koffiemachine).
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef L.J.E het volgende:
Kent iemand hier MorganJ? DJ/producer? Wat een geniale gek is dat als het komt op sounds maken van alles wat geluid maakt (zoals een koffiemachine).
Ik gebruikte dat wel eensquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat gaat te ver.
maar je hebt van zo'n facewash met scrub zand erin
ook van niveau for men o.a.
Die heeft van naure zachte handen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Creme van je vriendin jatten is minder gay dan creme voor mannen kopen.
Racist.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom hier altijd graag om in hokjes te denken
Hahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, rot anders gewoon op met je domme vragen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, rot anders gewoon op met je domme vragen
Homofoob.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Racist.
Zo, één hokje alweer gevuld.
Ik merk hetquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ontwikkelingen van de laatste tijd hebben mij harder gemaakt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ontwikkelingen van de laatste tijd hebben mij dommer gemaakt
Haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha!!!!!!!!!! hahahahaquote:
Wow echt geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef L.J.E het volgende:
https://www.facebook.com/morganjofficial?fref=ts
Gaat over deze man.
Nee.quote:
gerapporteerd als spam accountquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef L.J.E het volgende:
https://www.facebook.com/morganjofficial?fref=ts
Gaat over deze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half-robhohot en half-mehens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Stompzinnig het volgende:
geluidjes die uit een computer komen
je bent toch geen robot of wel :S
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Dat ziet er vrij vies uit, wat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
haha ja, zo gek ben je wel hequote:
de kut van je zusquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat ziet er vrij vies uit, wat is het
quote:
[ afbeelding ]F1978jes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf zijn die lui gay of zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:55 schreef Modus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Urechis_unicinctus
Koleaans lekkelnij.
[ afbeelding ]GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komen ze op die naam? wowquote:fat innkeeper worm or the penis fish* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |