die kosten extra natuurlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms wel ja. Gesleten van over mijn zadel schuren tijdens paardrijden. :$
Geen idee. Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Matip het volgende:
[..]
niets mis met het boerenleven toch
psst gewoon negerenquote:
Zou kopenquote:
ja wat kosten die slipjes nou ik ben onverzadigbaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms wel ja. Gesleten van over mijn zadel schuren tijdens paardrijden. :$
Alles smaakt een beetje naar kipquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever niet.
al las ik gisteren dat ze een beetje naar kip smaken.
maar dat zegt men over ongeveer elk exotisch dier
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles smaakt een beetje naar kip
Mens schijnt naar varken te smaken
Touche.quote:
Moslims zijn varkens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?
Wowquote:
Ah,quote:
Gewoon mensen.. dus ook moslims.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?
nee man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:
De hele dag jouw vinger in mn mond omdat KFCquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mensen.. dus ook moslims.
Het is niet zo dat we smaken zoals we eten
ohw, dus een vegetarisch stukje mens zou hetzelfde smaken dan een weldenkend stuk mens?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mensen.. dus ook moslims.
Het is niet zo dat we smaken zoals we eten
Moet lachen om deze MIquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hele dag jouw vinger in mn mond omdat KFC![]()
zou kopen voor jouquote:
Vlees is vees toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dus een vegetarisch stukje mens zou hetzelfde smaken dan een weldenkend stuk mens?
Weet ikquote:
varkens zijn tenminste nog nuttig > alle gelovigenquote:
waar moet ik het heen sturen¿quote:
Als je schapen / lammeren uien (schillen) te eten geeft, smaken ze naar uiquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, kleine subtiele verschillen zijn er wel
Parnassiaquote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet lachen om deze MI
Zie het voor me dat jij heel serieus zit te werken en dan die vinger in je mond
ruiken ze dan ook zo sterk naar ui als bepaald mediterrane volkeren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je schapen / lammeren uien (schillen) te eten geeft, smaken ze naar ui
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik ookdat jij er naast zit met je andere hand onder je kin starend naar de muur
Dat is zweet, minimaal naar ui en veel sterker naar knoflook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ruiken ze dan ook zo sterk naar ui als bepaald mediterrane volkeren?
Trekdrop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef Stompzinnig het volgende:
als je veel drop eet gaat je peop naar drop smaken
Geen inkoppertjes maken nou 2NutZ.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje; mn handen zijn fakking droog, net krokodillenhuid.... is er een goeie sterke creme voor? heb al van Dove tot huismerk Kruitvat geprobeerd maar helpt niet echt..
gewoon uierzalf.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje; mn handen zijn fakking droog, net krokodillenhuid.... is er een goeie sterke creme voor? heb al van Dove tot huismerk Kruitvat geprobeerd maar helpt niet echt..
Niveau for men. Pure en natural handcrème.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus? want ook vaseline hielp niet.quote:
Geprobeerd. Helpt niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Stompzinnig het volgende:
Gewoon die standaard troep van Nivea in zo'n blauw blik.
Kan ik ook nog eens proberenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Stompzinnig het volgende:
En anders Glycerona ofzo, in blauwe tubes of potjes.
Thanks. Die eens proberen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niveau for men. Pure en natural handcrème.
Witte tube met groen en blauw erop.
ja, maar vaseline is ook gewoon puur vet..quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus? want ook vaseline hielp niet.
[..]
Geprobeerd. Helpt niet.
uierzalfquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ja klopt denk als dat niet helpt helpt niksquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar vaseline is ook gewoon puur vet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |