die kosten extra natuurlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms wel ja. Gesleten van over mijn zadel schuren tijdens paardrijden. :$
Geen idee. Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Matip het volgende:
[..]
niets mis met het boerenleven toch
psst gewoon negerenquote:
Zou kopenquote:
ja wat kosten die slipjes nou ik ben onverzadigbaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms wel ja. Gesleten van over mijn zadel schuren tijdens paardrijden. :$
Alles smaakt een beetje naar kipquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever niet.
al las ik gisteren dat ze een beetje naar kip smaken.
maar dat zegt men over ongeveer elk exotisch dier
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles smaakt een beetje naar kip
Mens schijnt naar varken te smaken
Touche.quote:
Moslims zijn varkens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?
Wowquote:
Ah,quote:
Gewoon mensen.. dus ook moslims.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?
nee man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:
De hele dag jouw vinger in mn mond omdat KFCquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mensen.. dus ook moslims.
Het is niet zo dat we smaken zoals we eten
ohw, dus een vegetarisch stukje mens zou hetzelfde smaken dan een weldenkend stuk mens?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mensen.. dus ook moslims.
Het is niet zo dat we smaken zoals we eten
Moet lachen om deze MIquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hele dag jouw vinger in mn mond omdat KFC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |