Ik geloof dit sowieso.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
dWc zou een kloon maken om ze stiekem te kopen en dan kan hij lekker uitgebreid ruiken.
wel waar minstens 2 uur mee op een zadel hebt gehobbeltquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
dWc zou een kloon maken om ze stiekem te kopen en dan kan hij lekker uitgebreid ruiken.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
Dat iemand indirect je ongeboren kind aan het aantikken is vind ik echt geen opwindende gedachte.
Sowieso dat het kind bij een soort van bij de seks aanwezig is.
gewoon zelf een damesslip kopen en hier chloroform in doen en opsturen naar hemquote:
En dan hopen dat het niet een meisje is terwijl je met een neger ligt te rampetampen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
Dat iemand indirect je ongeboren kind aan het aantikken is vind ik echt geen opwindende gedachte.
Ja nee oke.. gewoon 9 maanden onthouding.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
Maat van mij heeft net een kind en die zei precies hetzelfdequote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
daarom is vaak vaak anaal, oraal en titfuckquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
Is Chlo te dik voor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon zelf een damesslip kopen en hier chloroform in doen en opsturen naar hem
Die user?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon zelf een damesslip kopen en hier chloroform in doen en opsturen naar hem
rollade much¿quote:
Dat zegt het eigenlijk al een beetje inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of opvoeden... En ja katten kun je ook opvoeden.
[..]
Met een streepje over z'n rug
Gewoon alleen oraal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke.. gewoon 9 maanden onthouding.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en daarna ook, want dan moet alles helen en bijtrekkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zal ik eens van jou rollade maken¿quote:
Oke, dat kan ook.quote:
Wat is daar preciesquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna ook, want dan moet alles helen en bijtrekken
Anaal? Van zwanger zijn krijg je toch al zo gauw aambeien? Moet je vooral je anus nog meer gaan rekken en strekken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
daarom is vaak vaak anaal, oraal en titfuck
knap als je dat kanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat kan ook.
[..]
Wat is daar preciesaan?
Liever niet.quote:
waarom denk je dat vrouwen altijd labello bij zich hebben¿...quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Anaal? Van zwanger zijn krijg je toch al zo gauw aambeien? Moet je vooral je anus nog meer gaan rekken en strekken?
ik bedoelde voor jou hahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet.
Strandweer in zicht enzo
Uh oke.. ja de meeste fokkers kunnen dat hequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Anaal? Van zwanger zijn krijg je toch al zo gauw aambeien? Moet je vooral je anus nog meer gaan rekken en strekken?
kun jij zo ver kijken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet.
Strandweer in zicht enzo
Ja nee oke.. had al rare gedachtenquote:
sukkelsquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh oke.. ja de meeste fokkers kunnen dat he
Nee dat geloof ik graag, hoef geen plaatjes.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke.. had al rare gedachten
Momenteel zie ik alleen mn beeldschermquote:
nee, die ga ik ook niet postenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik graag, hoef geen plaatjes.
Liever gewoon oraal dan inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Reeds uitverkocht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik te laat voor Chai d'r slipjes?
Ik wil er wel één verkopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
kunnen altijd nieuw gefabriceerd wordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over cavia's hebben?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Bij Chai haar slipje moet ik denken aan schapenpies en stro
liever niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over cavia's hebben?
niets mis met het boerenleven tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Bij Chai haar slipje moet ik denken aan schapenpies en stro
had jij nou zelf een paard¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms wel ja. Gesleten van over mijn zadel schuren tijdens paardrijden. :$
die kosten extra natuurlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Matip het volgende:
[..]
niets mis met het boerenleven toch
psst gewoon negerenquote:
Zou kopenquote:
ja wat kosten die slipjes nou ik ben onverzadigbaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles smaakt een beetje naar kipquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever niet.
al las ik gisteren dat ze een beetje naar kip smaken.
maar dat zegt men over ongeveer elk exotisch dier
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles smaakt een beetje naar kip
Mens schijnt naar varken te smaken
Touche.quote:
Moslims zijn varkens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?
Wowquote:
Ah,quote:
Gewoon mensen.. dus ook moslims.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moslims die nooit varken hebben gegeten?
nee man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:
De hele dag jouw vinger in mn mond omdat KFCquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mensen.. dus ook moslims.
Het is niet zo dat we smaken zoals we eten
ohw, dus een vegetarisch stukje mens zou hetzelfde smaken dan een weldenkend stuk mens?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mensen.. dus ook moslims.
Het is niet zo dat we smaken zoals we eten
Moet lachen om deze MIquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hele dag jouw vinger in mn mond omdat KFC![]()
zou kopen voor jouquote:
Vlees is vees toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dus een vegetarisch stukje mens zou hetzelfde smaken dan een weldenkend stuk mens?
Weet ikquote:
varkens zijn tenminste nog nuttig > alle gelovigenquote:
waar moet ik het heen sturen¿quote:
Als je schapen / lammeren uien (schillen) te eten geeft, smaken ze naar uiquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, kleine subtiele verschillen zijn er wel
Parnassiaquote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet lachen om deze MI
Zie het voor me dat jij heel serieus zit te werken en dan die vinger in je mond
ruiken ze dan ook zo sterk naar ui als bepaald mediterrane volkeren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je schapen / lammeren uien (schillen) te eten geeft, smaken ze naar ui
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik ookdat jij er naast zit met je andere hand onder je kin starend naar de muur
Dat is zweet, minimaal naar ui en veel sterker naar knoflook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ruiken ze dan ook zo sterk naar ui als bepaald mediterrane volkeren?
Trekdrop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef Stompzinnig het volgende:
als je veel drop eet gaat je peop naar drop smaken
Geen inkoppertjes maken nou 2NutZ.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje; mn handen zijn fakking droog, net krokodillenhuid.... is er een goeie sterke creme voor? heb al van Dove tot huismerk Kruitvat geprobeerd maar helpt niet echt..
gewoon uierzalf.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
vraagje; mn handen zijn fakking droog, net krokodillenhuid.... is er een goeie sterke creme voor? heb al van Dove tot huismerk Kruitvat geprobeerd maar helpt niet echt..
Niveau for men. Pure en natural handcrème.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus? want ook vaseline hielp niet.quote:
Geprobeerd. Helpt niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Stompzinnig het volgende:
Gewoon die standaard troep van Nivea in zo'n blauw blik.
Kan ik ook nog eens proberenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Stompzinnig het volgende:
En anders Glycerona ofzo, in blauwe tubes of potjes.
Thanks. Die eens proberen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niveau for men. Pure en natural handcrème.
Witte tube met groen en blauw erop.
ja, maar vaseline is ook gewoon puur vet..quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus? want ook vaseline hielp niet.
[..]
Geprobeerd. Helpt niet.
uierzalfquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ja klopt denk als dat niet helpt helpt niksquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar vaseline is ook gewoon puur vet..
Semi-hip hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
ja, is voor een groot deel ook wel vaseline geloof ik, maar ja het helpt wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt denk als dat niet helpt helpt niksmaar uierzalf is toch ook bijna alleen vet?
Hmmm oke, Matip zegt het ook al dus zal vast een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is voor een groot deel ook wel vaseline geloof ik, maar ja het helpt wel.
zelf nooit last van eigenlijk
Bedankt broeder.quote:
nja, ik weet dat mn ouders waar wel altijd een pot van hadden staan. toen gebruikte ik het ook wel eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm oke, Matip zegt het ook al dus zal vast een kern van waarheid in zitten
[..]
Bedankt broeder.
Zombiehanden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ik laat wel weten wat heeft gewerkt.quote:
Ja datquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zombiehanden.
Heb je wel eens geprobeerd om te scrubben?
En heeft de dokter een huidaandoening uitgesloten? Anders blijft t dweilen met de kraan open.
tuurlijk is het gay, maar ja, vragen naar handcreme ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wat heeft gewerkt.
[..]
Ja dat
Nee, nooit geprobeerd. Maar dat vind ik een beetje gay
Maar nee niet uitgesloten al is het altijd in deze periode heel erg, voor een maandje of 2 a 3 en daarna niks meer aan de hand.
Ja, maar goed.. ik heb mijn allergieeen ook het meest in de zomer en in de winter is er niets aan de hand (ha - ha hand).quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wat heeft gewerkt.
[..]
Ja dat
Nee, nooit geprobeerd. Maar dat vind ik een beetje gay
Maar nee niet uitgesloten al is het altijd in deze periode heel erg, voor een maandje of 2 a 3 en daarna niks meer aan de hand.
Je hebt zelfs blijkbaar specifiek handcreme FOR MEN dus dat valt vast meequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk is het gay, maar ja, vragen naar handcreme ook
gezicht scrubben is trouwens best aangenaam
Is ook onzin natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. ik heb mijn allergieeen ook het meest in de zomer en in de winter is er niets aan de hand (ha - ha hand).
Met scrubzout kan je gewoon je handen wassen, zou niet weten wat daar gay aan is![]()
Wel heerlijk zachte handen daarna
Creme van je vriendin jatten is minder gay dan creme voor mannen kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt zelfs blijkbaar specifiek handcreme FOR MEN dus dat valt vast mee![]()
Doe je dan ook een masker op? zo'n moddermasker?
Zag laatst een pic van een vriend op FB langskomen met een moddermaskeral zit die aardig onder de duim.
nee, dat gaat te ver.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst een pic van een vriend op FB langskomen met een moddermaskeral zit die aardig onder de duim.
Harde levenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik ken alleen morgan freemanquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef L.J.E het volgende:
Kent iemand hier MorganJ? DJ/producer? Wat een geniale gek is dat als het komt op sounds maken van alles wat geluid maakt (zoals een koffiemachine).
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef L.J.E het volgende:
Kent iemand hier MorganJ? DJ/producer? Wat een geniale gek is dat als het komt op sounds maken van alles wat geluid maakt (zoals een koffiemachine).
Ik gebruikte dat wel eensquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat gaat te ver.
maar je hebt van zo'n facewash met scrub zand erin
ook van niveau for men o.a.
Die heeft van naure zachte handen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Creme van je vriendin jatten is minder gay dan creme voor mannen kopen.
Racist.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom hier altijd graag om in hokjes te denken
Hahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, rot anders gewoon op met je domme vragen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, rot anders gewoon op met je domme vragen
Homofoob.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Racist.
Zo, één hokje alweer gevuld.
Ik merk hetquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ontwikkelingen van de laatste tijd hebben mij harder gemaakt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ontwikkelingen van de laatste tijd hebben mij dommer gemaakt
Haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha!!!!!!!!!! hahahahaquote:
Wow echt geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef L.J.E het volgende:
https://www.facebook.com/morganjofficial?fref=ts
Gaat over deze man.
Nee.quote:
gerapporteerd als spam accountquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef L.J.E het volgende:
https://www.facebook.com/morganjofficial?fref=ts
Gaat over deze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half-robhohot en half-mehens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Stompzinnig het volgende:
geluidjes die uit een computer komen
je bent toch geen robot of wel :S
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Dat ziet er vrij vies uit, wat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
haha ja, zo gek ben je wel hequote:
de kut van je zusquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat ziet er vrij vies uit, wat is het
quote:
[ afbeelding ]F1978jes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf zijn die lui gay of zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:55 schreef Modus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Urechis_unicinctus
Koleaans lekkelnij.
[ afbeelding ]GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komen ze op die naam? wowquote:fat innkeeper worm or the penis fish* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mannetje ben je ook hequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
dan is dr kut nog viezer
[ afbeelding ]
Koreanen hebben nogal rare piemeltjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godsamme
[..]
Hoe komen ze op die naam? wow
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 @ 10:49 schreef jbo het volgende:
Blijkbaar reflecteert dit spook licht, want de lamp bovenin schijnt direct op het kapsel van deze gedaante.
mensen spreken je aan met 4ebe¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4ebe... kun je me terugbellen?!!! Mail + voicemail
* belt terug
- In gesprek
nou, meid tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* belt terug
- In gesprek
Jaquote:
Sinds een half uur.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
[..]
Sinds een half uur.![]()
Doe dan niet zo paniekerig man
Oh ja.. bouwbedrijf haalt hier een glazen plaat weg (ter bescherming van het raam), maar laat het raam gewoon hierquote:
Zo werkt het gewoon. Je hebt laten weten dat je iemand wil spreken door diegene te bellen. Als je de voicemail dan niet inspreekt dan moet je zelf terug blijven bellen en nu ben je er vanaf.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* belt terug
- In gesprek
Ik stuur wel een whatsappjequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon. Je hebt laten weten dat je iemand wil spreken door diegene te bellen. Als je de voicemail dan niet inspreekt dan moet je zelf terug blijven bellen en nu ben je er vanaf.
okequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. bouwbedrijf haalt hier een glazen plaat weg (ter bescherming van het raam), maar laat het raam gewoon hier![]()
Oftewel: hadden ze gewoon mee moeten nemen.
Dat is als je persoonlijk contact met iemand hebt een goede oplossing, zakelijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stuur wel een whatsappje
Ik was niet serieus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is als je persoonlijk contact met iemand hebt een goede oplossing, zakelijk niet.
Waarom zou het zakelijk geen goede oplossing zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is als je persoonlijk contact met iemand hebt een goede oplossing, zakelijk niet.
Omdat je niet altijd het mobiele telefoonnummer van iemand hebt misschien?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Waarom zou het zakelijk geen goede oplossing zijn?
waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Whatsappen met collega's is een no go
Tenzij je bij het kruidvat werkt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
als het niet over werk gaat, app ik sommige collega's wel
quote:
Ik whatsapp gewoon met collega's, niets mis mee toch? Of heb jij alleen maar debielen als collega's?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Whatsappen met collega's is een no go
Tenzij je bij het kruidvat werkt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd het mobiele telefoonnummer van iemand hebt misschien?
De leeftijd is een stuk hoger, heb ik het idee..quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik whatsapp gewoon met collega's, niets mis mee toch? Of heb jij alleen maar debielen als collega's?
Gewoon over kinderen praten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De leeftijd is een stuk hoger, heb ik het idee..
Heb ik niet.. bovendien vind ik dat een onderwerp wat me totaal niet boeitquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Wat als je die wel hebt? Iedereen belt mobiel tegenwoordig.
Good for youquote:
Ik dacht dat het exact hetzelfde was?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef Matip het volgende:
[..]
"Hetty mag ik jouw mobiele telefoonnummer hebben? Dan whatsapp ik je even als je niet opgenomen hebt."
Maar bellen en whatsappen is verschilt van elkaar hé, dat weet je?
quote:
Nouja, je kunt natuurlijk berichten 'inspreken', maar er is toch echt een verschil.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het exact hetzelfde was?
en verder niets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, met heel veel kaas.
Zie PI ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nouja, je kunt natuurlijk berichten 'inspreken', maar er is toch echt een verschil.
Tomatensaus en gehakt.. moet even kijken wat voor groenten en anders ff niks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en verder niets?
soort mac 'n cheese, maar dan met spaghetti?
geen vlees?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef Matip het volgende:
Gewoon wortelen, pastinaak, aardappelen met rozemarijn en een beetje peper en zout uit de oven.
wanneer gaan wij nou weer eens uit eten¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, met heel veel kaas.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Jawel, kipfilet met deze; http://www.ah.nl/producte(...)-mediterrane-kruiden
Godenmaaltijd.
Wat ga je eten dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ik omdat ik gisteren al boodschappen heb gedaan
Ik moet zo nog naar de supermarktquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ik omdat ik gisteren al boodschappen heb gedaan
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar de supermarkt
Jan Linders denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?
De Albert Heijn, omdat ik deze het prettigst vind én het ongeveer 20 seconden lopen is vanaf mijn voordeur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?
Vooral in het zuiden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die naam hoor.
True.quote:
Stage lopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Morgen laatste stage dag!
Taartje trakteren <3
Wat doen jullie op je laatste stage dag?
De baas in de poep poepen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Morgen laatste stage dag!
Taartje trakteren <3
Ik hoop dat je voor die tijd -6 was, anders hoef ik je niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef hondebrokje het volgende:
Waren 12 zware weken matties
Ben 10 jaar ouder geworden
Tenen hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde boodschappen doen maar ik brak mijn teen onderweg naar de sokkenla dus ik denk dat ik maar gewoon m'n bed in kruip.
Ik ook, dus mocht je bekende borsten over je beeldscherm zien hangen, ja dat is je mams.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik heb submit gedaan op weblog
u wotquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor die tijd -6 was, anders hoef ik je niet meer.
Ja maar hier is de verbinding zo hobbelig en vol gaten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef Stompzinnig het volgende:
kk belg rot op na je eige internet
net als jullie wegennetwerk zeker hahahhahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar hier is de verbinding zo hobbelig en vol gaten.
Wat een fabuleuze troll ben je ook. Man wat gewiekst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef NotYou het volgende:
Ik ook, dus mocht je bekende borsten over je beeldscherm zien hangen, ja dat is je mams.
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een fabuleuze troll ben je ook. Man wat gewiekst.
ben je daadwerkelijk zo simpel of doe je alleen maar zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je daadwerkelijk zo simpel of doe je alleen maar zo
Ben jij een kloon van vogeltjesdans?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.
haha grappig ventje ben jequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.
no shit sherlockquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij bent wiet noch parkiet; een lichte teleurstelling.
Hoe vreemder je gedachtegang hoe briljanter de troll?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef NotYou het volgende:
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.
drugs r bad mkayquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe vreemder je gedachtegang hoe briljanter de troll?
Ik zeg het niet graag, maar dat is beledigend voor vogeltjesdans.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
Ben jij een kloon van vogeltjesdans?
omg omg omg ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Albert Heijn, omdat ik deze het prettigst vind én het ongeveer 20 seconden lopen is vanaf mijn voordeur.
Werd al helemaal in persoon op m'n vingers getikt. Terecht ook. Zo'n bengel moet je kort houden.quote:De modjes moeten jouw signature wel hebben trouwens he?
Waarom pest jij mij zo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar dat is beledigend voor vogeltjesdans.
Je gedraagt je als een downie, vandaar waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg omg omg ik ook
bedankt voor je extra locatie informatie trouwens
[..]
Werd al helemaal in persoon op m'n vingers getikt. Terecht ook. Zo'n bengel moet je kort houden.
Wat was met je sig dan? Liep die weer een heel stuk buiten het normale vlak door?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg omg omg ik ook
bedankt voor je extra locatie informatie trouwens
[..]
Werd al helemaal in persoon op m'n vingers getikt. Terecht ook. Zo'n bengel moet je kort houden.
Johnny de Mol heeft downies cool gemaakt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een downie, vandaar waarschijnlijk.
Ik heb beloofd dit onderwerp te laten rusten verder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat was met je sig dan? Liep die weer een heel stuk buiten het normale vlak door?
Aight.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dit onderwerp te laten rusten verder.
Ik vermoedde al eerder dat die sig zichzelf niet had aangepast maar gokte op toeval. Blijkbaar mag het gewoon niet.quote:
Moeten ze maar zorgen dat dat soort bugs gefixt worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vermoedde al eerder dat die sig zichzelf niet had aangepast maar gokte op toeval. Blijkbaar mag het gewoon niet.
no he didn'tquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Johnny de Mol heeft downies cool gemaakt.
We zijn een beruchte bende.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
Al die vervelende modjes hierworden we al beperkt tot die speeltuin hier, krijgen we nog regels ook. En die Fylax maar uitvliegen
de fuckquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
KLB / Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Dit blijft een coole bug.
En een bazentopic
ja weet het ook niet verder, heb er een keer een topic over geopendquote:
wtfquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
KLB / Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Dit blijft een coole bug.
En een bazentopic
lol die medicatie reactiequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weet het ook niet verder, heb er een keer een topic over geopend
BUG / Wazige post in een oud topic
Had goede kroketten en fucking lekkere gebakjes gehaald.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Weet jij iets om te trakteren vanwege de geboorte van een broertje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had goede kroketten en fucking lekkere gebakjes gehaald.
die koreaanse lekkernij die modus posttequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij iets om te trakteren vanwege de geboorte van een broertje?
De moederkoek. #Chaianswersquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij iets om te trakteren vanwege de geboorte van een broertje?
Ik zag mijzelf ook als die FOK!ker die als de Joker op z'n ID stond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeten ze maar zorgen dat dat soort bugs gefixt worden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die koreaanse lekkernij die modus postte
Gewoon ben stage gaan lopen niet lang nadat ik jarig ben geweest en als zoiets reden kan zijn voor traktatie ga ik dat mooi doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De moederkoek. #Chaianswers
Weet niet, why? Beschuit met blauwe muisjes? Dit soort vruchtengebak is geschikt voor alles wat je kan vieren
.
[ afbeelding ]
Iemand die trakteert is altijd goed jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon ben stage gaan lopen niet lang nadat ik jarig ben geweest en als zoiets reden kan zijn voor traktatie ga ik dat mooi doen.Positieve indruk achterlaten is belangrijk.
En beschuit met muisjes is niet echt lekker, dus ga denk ik inderdaad voor iets banketbakkerachtigs.
Dacht eerder aan hem dan aan m'n tryphophobia iddquote:
Die is er nog niet. Morgen uitgerekend, dus al wel onderweg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die trakteert is altijd goed ja. Gefeliciteerd met je broertje I guess?
[..]
Dacht eerder aan hem dan aan m'n tryphophobia idd.
Ik ik ik denk het wel. Via tinder nog welquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef Chai het volgende:
DjeDje heb jij net iemand die je irl kent herkent op FOK!?
Huh, herkent via tinder? Of ken je hem van tinder?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ik ik denk het wel. Via tinder nog wel!!
Ken hem van tinder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, herkent via tinder? Of ken je hem van tinder?
Wowwww.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ken hem van tinder.
Match...
Maar check zn post history
Hoe heb jij dat weten te distilleren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/441371
pro zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat weten te distilleren?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat weten te distilleren?
quote:
Missen we niks aan aan die pohi te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk dat ik hem heb weggelokt nu.
Snap wel dat mensen voor bepaalde redenen fok gebuiken, maar jeejtje..quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Missen we niks aan aan die pohi te zien.
Ze waren een match, zij vindt dat aantrekkelijk, dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat voor een gemankeerde Nirvana pubers trek jij aan?
Ik zou m'n karnsel ook wel willen over dat gezichtje willen sprenkelen hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Karnsel? Is het zuur?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou m'n karnsel ook wel willen over dat gezichtje willen sprenkelen hoor.
Geen idee, nooit geproefd. Maar refereerde meer naar de handeling dan naar het uiteindelijke product.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is ook echt fan van nirvanaquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |