lol die medicatie reactiequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weet het ook niet verder, heb er een keer een topic over geopend
BUG / Wazige post in een oud topic
Had goede kroketten en fucking lekkere gebakjes gehaald.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Wat doen jullie op je laatste stage dag?
Weet jij iets om te trakteren vanwege de geboorte van een broertje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had goede kroketten en fucking lekkere gebakjes gehaald.
die koreaanse lekkernij die modus posttequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij iets om te trakteren vanwege de geboorte van een broertje?
De moederkoek. #Chaianswersquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij iets om te trakteren vanwege de geboorte van een broertje?
Ik zag mijzelf ook als die FOK!ker die als de Joker op z'n ID stond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeten ze maar zorgen dat dat soort bugs gefixt worden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die koreaanse lekkernij die modus postte
Gewoon ben stage gaan lopen niet lang nadat ik jarig ben geweest en als zoiets reden kan zijn voor traktatie ga ik dat mooi doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De moederkoek. #Chaianswers
Weet niet, why? Beschuit met blauwe muisjes? Dit soort vruchtengebak is geschikt voor alles wat je kan vieren
.
[ afbeelding ]
Iemand die trakteert is altijd goed jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon ben stage gaan lopen niet lang nadat ik jarig ben geweest en als zoiets reden kan zijn voor traktatie ga ik dat mooi doen.Positieve indruk achterlaten is belangrijk.
En beschuit met muisjes is niet echt lekker, dus ga denk ik inderdaad voor iets banketbakkerachtigs.
Dacht eerder aan hem dan aan m'n tryphophobia iddquote:
Die is er nog niet. Morgen uitgerekend, dus al wel onderweg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die trakteert is altijd goed ja. Gefeliciteerd met je broertje I guess?
[..]
Dacht eerder aan hem dan aan m'n tryphophobia idd.
Ik ik ik denk het wel. Via tinder nog welquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef Chai het volgende:
DjeDje heb jij net iemand die je irl kent herkent op FOK!?
Huh, herkent via tinder? Of ken je hem van tinder?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ik ik denk het wel. Via tinder nog wel!!
Ken hem van tinder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, herkent via tinder? Of ken je hem van tinder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |