De Albert Heijn, omdat ik deze het prettigst vind én het ongeveer 20 seconden lopen is vanaf mijn voordeur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?
Vooral in het zuiden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die naam hoor.
True.quote:
Stage lopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Morgen laatste stage dag!
Taartje trakteren <3
Wat doen jullie op je laatste stage dag?
De baas in de poep poepen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Morgen laatste stage dag!
Taartje trakteren <3
Wat doen jullie op je laatste stage dag?
Ik hoop dat je voor die tijd -6 was, anders hoef ik je niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef hondebrokje het volgende:
Waren 12 zware weken matties
Ben 10 jaar ouder geworden
Tenen hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde boodschappen doen maar ik brak mijn teen onderweg naar de sokkenla dus ik denk dat ik maar gewoon m'n bed in kruip.
Ik ook, dus mocht je bekende borsten over je beeldscherm zien hangen, ja dat is je mams.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik heb submit gedaan op weblog
u wotquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor die tijd -6 was, anders hoef ik je niet meer.
Ja maar hier is de verbinding zo hobbelig en vol gaten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef Stompzinnig het volgende:
kk belg rot op na je eige internet
net als jullie wegennetwerk zeker hahahhahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar hier is de verbinding zo hobbelig en vol gaten.
Wat een fabuleuze troll ben je ook. Man wat gewiekst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef NotYou het volgende:
Ik ook, dus mocht je bekende borsten over je beeldscherm zien hangen, ja dat is je mams.
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een fabuleuze troll ben je ook. Man wat gewiekst.
ben je daadwerkelijk zo simpel of doe je alleen maar zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je daadwerkelijk zo simpel of doe je alleen maar zo
Ben jij een kloon van vogeltjesdans?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.
haha grappig ventje ben jequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.
no shit sherlockquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij bent wiet noch parkiet; een lichte teleurstelling.
Hoe vreemder je gedachtegang hoe briljanter de troll?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef NotYou het volgende:
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.
drugs r bad mkayquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe vreemder je gedachtegang hoe briljanter de troll?
Ik zeg het niet graag, maar dat is beledigend voor vogeltjesdans.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
Ben jij een kloon van vogeltjesdans?
omg omg omg ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Albert Heijn, omdat ik deze het prettigst vind én het ongeveer 20 seconden lopen is vanaf mijn voordeur.
Werd al helemaal in persoon op m'n vingers getikt. Terecht ook. Zo'n bengel moet je kort houden.quote:De modjes moeten jouw signature wel hebben trouwens he?
Waarom pest jij mij zo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar dat is beledigend voor vogeltjesdans.
Je gedraagt je als een downie, vandaar waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg omg omg ik ook
bedankt voor je extra locatie informatie trouwens
[..]
Werd al helemaal in persoon op m'n vingers getikt. Terecht ook. Zo'n bengel moet je kort houden.
Wat was met je sig dan? Liep die weer een heel stuk buiten het normale vlak door?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg omg omg ik ook
bedankt voor je extra locatie informatie trouwens
[..]
Werd al helemaal in persoon op m'n vingers getikt. Terecht ook. Zo'n bengel moet je kort houden.
Johnny de Mol heeft downies cool gemaakt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een downie, vandaar waarschijnlijk.
Ik heb beloofd dit onderwerp te laten rusten verder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat was met je sig dan? Liep die weer een heel stuk buiten het normale vlak door?
Aight.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dit onderwerp te laten rusten verder.
Ik vermoedde al eerder dat die sig zichzelf niet had aangepast maar gokte op toeval. Blijkbaar mag het gewoon niet.quote:
Moeten ze maar zorgen dat dat soort bugs gefixt worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vermoedde al eerder dat die sig zichzelf niet had aangepast maar gokte op toeval. Blijkbaar mag het gewoon niet.
no he didn'tquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Johnny de Mol heeft downies cool gemaakt.
We zijn een beruchte bende.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
Al die vervelende modjes hierworden we al beperkt tot die speeltuin hier, krijgen we nog regels ook. En die Fylax maar uitvliegen
de fuckquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
KLB / Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Dit blijft een coole bug.
En een bazentopic
ja weet het ook niet verder, heb er een keer een topic over geopendquote:
wtfquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
KLB / Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Dit blijft een coole bug.
En een bazentopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |