Gewoon over kinderen praten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De leeftijd is een stuk hoger, heb ik het idee..
Heb ik niet.. bovendien vind ik dat een onderwerp wat me totaal niet boeitquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Wat als je die wel hebt? Iedereen belt mobiel tegenwoordig.
Good for youquote:
Ik dacht dat het exact hetzelfde was?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef Matip het volgende:
[..]
"Hetty mag ik jouw mobiele telefoonnummer hebben? Dan whatsapp ik je even als je niet opgenomen hebt."
Maar bellen en whatsappen is verschilt van elkaar hé, dat weet je?
quote:
Nouja, je kunt natuurlijk berichten 'inspreken', maar er is toch echt een verschil.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het exact hetzelfde was?
en verder niets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, met heel veel kaas.
Zie PI ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nouja, je kunt natuurlijk berichten 'inspreken', maar er is toch echt een verschil.
Tomatensaus en gehakt.. moet even kijken wat voor groenten en anders ff niks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en verder niets?
soort mac 'n cheese, maar dan met spaghetti?
geen vlees?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef Matip het volgende:
Gewoon wortelen, pastinaak, aardappelen met rozemarijn en een beetje peper en zout uit de oven.
wanneer gaan wij nou weer eens uit eten¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, met heel veel kaas.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Jawel, kipfilet met deze; http://www.ah.nl/producte(...)-mediterrane-kruiden
Godenmaaltijd.
Wat ga je eten dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ik omdat ik gisteren al boodschappen heb gedaan
Ik moet zo nog naar de supermarktquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ik omdat ik gisteren al boodschappen heb gedaan
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar de supermarkt
Jan Linders denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |