De Albert Heijn, omdat ik deze het prettigst vind én het ongeveer 20 seconden lopen is vanaf mijn voordeur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt ben jij vaste klant?
Vooral in het zuiden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die naam hoor.
True.quote:
Stage lopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Morgen laatste stage dag!
Taartje trakteren <3
Wat doen jullie op je laatste stage dag?
De baas in de poep poepen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef hondebrokje het volgende:
Morgen laatste stage dag!
Taartje trakteren <3
Wat doen jullie op je laatste stage dag?
Ik hoop dat je voor die tijd -6 was, anders hoef ik je niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef hondebrokje het volgende:
Waren 12 zware weken matties
Ben 10 jaar ouder geworden
Tenen hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde boodschappen doen maar ik brak mijn teen onderweg naar de sokkenla dus ik denk dat ik maar gewoon m'n bed in kruip.
Ik ook, dus mocht je bekende borsten over je beeldscherm zien hangen, ja dat is je mams.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik heb submit gedaan op weblog
u wotquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor die tijd -6 was, anders hoef ik je niet meer.
Ja maar hier is de verbinding zo hobbelig en vol gaten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef Stompzinnig het volgende:
kk belg rot op na je eige internet
net als jullie wegennetwerk zeker hahahhahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar hier is de verbinding zo hobbelig en vol gaten.
Wat een fabuleuze troll ben je ook. Man wat gewiekst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef NotYou het volgende:
Ik ook, dus mocht je bekende borsten over je beeldscherm zien hangen, ja dat is je mams.
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een fabuleuze troll ben je ook. Man wat gewiekst.
ben je daadwerkelijk zo simpel of doe je alleen maar zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met je trouwen, ja je moeder is welkom in mijn bed. kthnxbye.
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je daadwerkelijk zo simpel of doe je alleen maar zo
Ben jij een kloon van vogeltjesdans?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.
haha grappig ventje ben jequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas simpel en dan bedoel ik niet de telefonieprovider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |