Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in ATquote:
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in AT
Waar is iedereen dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.
topic uit 2013. helemaal mooi
ligt er aan, wie zoek je?quote:
Oja waren ook nogal wat gebandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, wie zoek je?
sommigen onz, anderen tv, anderen gewoon geband
eigen schuld wel.quote:
True.quote:
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart ja
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
dit is op zich geen verrassingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.
een ongeoorloofd plaatje gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha wat heeft ze nu weer geflikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |