Haal krio even erbij wil je.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming van krio?
Doe even normaal johquote:
Goed zo bbyquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb 'm al een telegram en fax gestuurd.
Waar zou jij heen willen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
wanneer gaan wij nou weer eens uit eten¿
tijdelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zou jij heen willen?
En is er ineens geen klb sc meer?
Wrom?quote:
Die jeugd ook. In onze tijd gebeurde dat nooit.quote:
quote:
nee, dit zou normaal nooit in mijn myAt voor komenquote:
nope, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zal vast over iets heeeeeel belangrijks gaan
Waarover ging het dan?quote:
mensen waren boos omdat andere mensen geband waren. hierdoor posten ze dingen waar ze zelf geband werden.quote:
Conclusie: mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen waren boos omdat andere mensen geband waren. hierdoor posten ze dingen waar ze zelf geband werden.
behalve chai, chai is gewoon een beetje dom geweest
dat sowieso.quote:
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in ATquote:
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey. gebeurd hier nog wat? zag in ene deze in AT
Waar is iedereen dan heen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet veel, ik zag deze opeens in actieve topics.
topic uit 2013. helemaal mooi
ligt er aan, wie zoek je?quote:
Oja waren ook nogal wat gebandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, wie zoek je?
sommigen onz, anderen tv, anderen gewoon geband
eigen schuld wel.quote:
True.quote:
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik op de ene foto meer lila achtig met goudkleurig zie en op de ander weer blauw zwart ja
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
ik snap die jurkfoto niet.
hoe kan iemand daar iets anders in zien dan blauw/zwart? het is toch nog geen 1 april?
dit is op zich geen verrassingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit, gewoon overal zwart/blauw. Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je blauw/zwart ziet je een superieur brein hebt.
een ongeoorloofd plaatje gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha wat heeft ze nu weer geflikt.
Mja, onze generatie snapte dat soort shit wel, behalve Chai.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.
Ik zoek ook constant mijn grenzen bij jou :$quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Je bent ook wel een ubermongool als je - terwijl je weet dat de sc nauwlettend in de gaten wordt gehouden - alsnog grenzen op gaat zoeken, gaat zeiken over bans die gevallen zijn of weet ik veel wat. Doe gewoon normaal.
Opscheppen toch bij je koelega's.quote:
kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
chai dr ban was op zich totally unrelated. maar gewoon ontzettend dom (van haar)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, onze generatie snapte dat soort shit wel, behalve Chai.
Blijft een autist.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, onze generatie snapte dat soort shit wel, behalve Chai.
De provinciegrens ja, je zal me ook niet eens een keer in Gelderland komen opzoeken. :squote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zoek ook constant mijn grenzen bij jou :$
Hehequote:
Ja, als of ze het er om doet. Achja solidair met de groep hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
[..]
chai dr ban was op zich totally unrelated. maar gewoon ontzettend dom (van haar)
Dan heb je geen superieur brein. Overigens wel heel typischquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zeggen ze dat die jurk blauw/zwart is, maar ik zie wit/goudAlles aan me gaat stuk.
echt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zeggen ze dat die jurk blauw/zwart is, maar ik zie wit/goudAlles aan me gaat stuk.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan heb je geen superieur brein. Overigens wel heel typischwit goud bij een pers
quote:
Oh ik vond ze allemaal wel bovengemiddeld intelligent overkomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Vorige keer maakte je de deur niet open ;s zag je wel gluren vanachter de gordijnen ;s;s;squote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De provinciegrens ja, je zal me ook niet eens een keer in Gelderland komen opzoeken. :s
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ik vond ze allemaal wel bovengemiddeld intelligent overkomen.
Ik stel voor er voor te zorgen dat het verlengt wordt, die sc uit z'n lijden verlossen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging btw de klb sc nog open vandaag of hebben ze het verlengt?
leidenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik stel voor er voor te zorgen dat het verlengt wordt, die sc uit z'n leiden verlossen.
Ja kut, ben van't weekend naar leiden, zit al de hele dag in m'n kopquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
leiden
Maar idd. Het beste om het beestje af te maken
hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja kut, ben van't weekend naar leiden, zit al de hele dag in m'n kop
Lijden danquote:
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ik vond ze allemaal wel bovengemiddeld intelligent overkomen.
[phwaardeintensifying]quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensen" en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensen" en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
Oehquote:
douwnn dokkk?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel grappig.. Yoga les van een Haagse dame
"Ja ennu lekker over je schoudaah kijken, zellufde beweging as daarnet en dan nu douwn dokkk."
Jajaquote:
Wamotjijnouweerquote:
Je haar danstquote:
quote:
Wijo deze messiahquote:
Lachenquote:
Een driehoek maken van een cirkel of vierkant? onmogelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaja![]()
Een driehoek maken van je lichaam.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hallo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo deze messiah
[..]
Lachen![]()
[..]
Een driehoek maken van een cirkel of vierkant? onmogelijk
Is verboden. :squote:
Deed stiekem in mn vuistjequote:
Hallo ik ben mindquadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.
Heb jij geen armen of benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij zadelmak?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed stiekem in mn vuistje
[..]
Hallo ik ben mindquad
[ afbeelding ]
quote:
Daarom niks eten, kan je eindelijk een keer zwemmen in je bikini zonder zwembandjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn brood vergeten en ze hebben hier zakelijke gesprekken over bikini's
Weekend staat voor de deur hoor
Zo zie ik dat ook altijd voor me als iemand zegt te lachen in zijn vuistje.. ondanks dat het geen vuistje is..quote:
Nee, zadeldruk ben ik vaak... hou van wiebelen :squote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
ik wil deze schootkat.Vind poes leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |