[phwaardeintensifying]quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensen" en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel een van de grootste autisten. Wel meelezen, niet posten want "oehh eng, nieuwe mensen" en nu hier stoer komen doen. Ware held ben je.
Oehquote:
douwnn dokkk?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel grappig.. Yoga les van een Haagse dame
"Ja ennu lekker over je schoudaah kijken, zellufde beweging as daarnet en dan nu douwn dokkk."
Jajaquote:
Wamotjijnouweerquote:
Je haar danstquote:
quote:
Wijo deze messiahquote:
Lachenquote:
Een driehoek maken van een cirkel of vierkant? onmogelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaja![]()
Een driehoek maken van je lichaam.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hallo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo deze messiah
[..]
Lachen![]()
[..]
Een driehoek maken van een cirkel of vierkant? onmogelijk
Is verboden. :squote:
Deed stiekem in mn vuistjequote:
Hallo ik ben mindquadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.
Heb jij geen armen of benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij zadelmak?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed stiekem in mn vuistje
[..]
Hallo ik ben mindquad
[ afbeelding ]
quote:
Daarom niks eten, kan je eindelijk een keer zwemmen in je bikini zonder zwembandjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn brood vergeten en ze hebben hier zakelijke gesprekken over bikini's
Weekend staat voor de deur hoor
Zo zie ik dat ook altijd voor me als iemand zegt te lachen in zijn vuistje.. ondanks dat het geen vuistje is..quote:
Nee, zadeldruk ben ik vaak... hou van wiebelen :squote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
ik wil deze schootkat.Vind poes leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |