liever chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa leeeeuuuk.
MODUSSSSSSS!!!! KRIO!!!!!
Doe heeft vast een leuke shemale gevondenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chai is ook welkom, maar niet liever. Ik mis krio
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe heeft vast een leuke shemale gevonden
Weet ik gewoon. Ik heb vertrouwen. Waarom heeft Chai ban trouwens en waarom is SC dicht?quote:
Fylax flipte vannacht en kreeg ban. Mensen die dat leuk vonden kregen ban. Daar werd over gepraat en geklaagd en Chai postte een gifje uit KPD en toen ging die dichtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik gewoon. Ik heb vertrouwen. Waarom heeft Chai ban trouwens en waarom is SC dicht?
Niet de beknopte uitleg maar uitgebreide, aub
Hoe flipte Fylax? Waarom de fuck krijgen mensen die dat leuk vonden dan een banquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax flipte vannacht en kreeg ban. Mensen die dat leuk vonden kregen ban. Daar werd over gepraat en geklaagd en Chai postte een gifje uit KPD en toen ging die dicht
shush, straks gaat deze ook dichtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe flipte Fylax? Waarom de fuck krijgen mensen die dat leuk vonden dan een banFucking dictatuur hier. En wat voor gifje plaatste ze dan
Wat was er op te zien?
Nou, dat zou op dit punt echt diep bedroevend zijn. Maar zeg nou ff, hoe ging die puber flippen? Als in, mad worden? Waarom? Op wie? Linkje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
shush, straks gaat deze ook dicht
heel veel kankers in een post tegen iemand in dat topic over maagdenhuis. Is allemaal wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dat zou op dit punt echt diep bedroevend zijn. Maar zeg nou ff, hoe ging die puber flippen? Als in, mad worden? Waarom? Op wie? Linkje?
Oh hahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heel veel kankers in een post tegen iemand in dat topic over maagdenhuis. Is allemaal weg
dunno precies. Volgens mij deed hij het er gewoon om. Lekker veel aandachtquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hahaWat had 'm zo boos gemaakt dan?
Kleuterbendequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dunno precies. Volgens mij deed hij het er gewoon om. Lekker veel aandacht
En bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KleuterbendeMaarre nou waar blijven krio, modus, chloro, robo en de rest dan hier? Niks aan zo. En dwc is hem ook snel gesmeerd.
Aaaaah daar is Modus alquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker intiem toch
Vertel anders leuk verhaaltjekomen ze wel
Modus plsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |