nee jij hebt de OPquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jullie hebben de sepo en tripo.
Ben jij niet een van de oudsten daar?quote:
Flikker toch op met je rotzooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
De titel van de nieuwe enzo knol vlog
Video Blog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat betekent vlog eigenlijks? ik ken alleen blog
Je bent zelf rotzooiquote:
Ja dat is mn sig..?quote:
Vertel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die gast woont ook nog in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I got a large house, a dog house in my backyard
And even my doghouse got a backyard
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef xSomesz het volgende:
willen jullie meer van me weten laat dan mr brichtje 8er
quote:uit een eerste verkennend onderzoek blijkt dat vrouwen ongeveer hetzelfde scoren. De onderzoekers zien wel dat selfiënde vrouwen veel hoger scoren op self-objectification. Dat kan een groot probleem zijn. Want wie hier last van heeft, loopt sneller een depressie of eetstoornis op.
ik werd net door een mod gecensureerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef remi1986 het volgende:
hahahah toch mooi dat de ene mod zegt vrijheid van meningsuiting, terwijl de andere het topic sluit
ik dürüm dönerquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb stamppot worteltjes gehad, vet lekker
NOU EN.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
houses vindt dat niet leuk trouwens...
oké.quote:
was echt lekker, voelde me echt turrekquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, dat is ook wel lekker
heb deze niet gezien, link?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
houses vindt dat niet leuk trouwens...
Moet je beginnen met dezequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was echt lekker, voelde me echt turrek
[..]
heb deze niet gezien, link?
Ahw wat lief nootjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft gewoon haar leventje op ordewees blij voor haar.
ik geloof je nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook geen gevoel voor humor
Ik wilde dit ook zeggen, maar je zou er toch niet om kunnen lachen dus toen heb ik het maar gelaten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook geen gevoel voor humor
wow dit is echt supergemeen hoowrquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook zeggen, maar je zou er toch niet om kunnen lachen dus toen heb ik het maar gelaten.
wow au snikquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook zeggen, maar je zou er toch niet om kunnen lachen dus toen heb ik het maar gelaten.
Zei toch dat je geen ballen had.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
kusje erop durf ik ook niet meer te zeggen
quote:
Ze is groter geschapen dan ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef eend112 het volgende:
Hoe heb je dat nu al voor elkaar gekregen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kwam ff dit liefje tetje delen
niet gelikt hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kwam ff dit liefje tetje delen
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Is toch mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Waarom hebben zoveel van die meisjes tepelpiercings? Of hebben enkel de wat makkelijkere die hun tieten online gooien dat?
omdatquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Waarom hebben zoveel van die meisjes tepelpiercings? Of hebben enkel de wat makkelijkere die hun tieten online gooien dat?
Pijn is fijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me pijnlijk ook om te laten zetten. Brrr
Baar maar een kind danquote:
Brabantse humor niet waarderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Catkiller het volgende:
Domme Turk filmpje is zo dom (hihi)
Die liet iemand mij een keer zien op werk, kan moeilijk tegen een klant zeggen dat het een achterlijk kutfilmpje is voor humorloze mensen dus heb maar een glimlach opgezet.
Ik was eerderquote:
Die ringetjes vind ik ook niet mooi, maar zo'n staafje gaat nog welquote:
Ringetjes kun je zo'n kettinkje door rijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef Willoow het volgende:
Die ringetjes vind ik ook niet mooi, maar zo'n staafje gaat nog wel
Kunnen ze meteen de keuken niet uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ringetjes kun je zo'n kettinkje door rijgen.
quote:
plague incquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie weet nog leuke spelletjes app dan
gwn gameboid erop zetten met pokemon fire red jwzquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie weet nog leuke spelletjes app dan
wie zal ik als starter kiezen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn gameboid erop zetten met pokemon fire red jwz
charmander.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie zal ik als starter kiezen?
Hermann weetquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vond bulbasaur altijd leukste
Earthbound.quote:
"er worden posts verwijderd"quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
Fylax bestaat voor mij blijkbaar niet
[ afbeelding ]
ja autorefresh doet soms gaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
Fylax bestaat voor mij blijkbaar niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Ik herkende "fresh" zo erg dat ik autorefresh niet eens normaal kon lezen... :/
Is daar ook een app voor?quote:
Bazenpokemonquote:
is ook de beste versiequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bazenpokemon![]()
Fire red vond ik altijd wel de leukste versie
Oké genoeg FP voor vandaag. Man man man.quote:In 1951 kwamen zo ongeveer de eerste moslims naar Nederland. Toen werd er al met argusogen naar gekeken. we zijn nu 64 jaar verder en er is alleen maar gepraat (het goedschikse dus) wat heeft het geholpen ? geen ruk. Dus als het moet hoeft het voor mij inderdaad niet vredelievend als desbetreffende groep niet wil meewerken. Met een moslimvrij europa kan het er volgens mij nooit slechter op worden.
Zekers!quote:
Dacht door de eerste zin even dat dit een nieuwsbericht wasquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké genoeg FP voor vandaag. Man man man.
Niet nu nog pokémon spelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef Eadieua het volgende:
Pokemon tot mijn 10de gespeeld, zoals het hoort.
Oh ja, zo komt het idd wel een beetje over.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht door de eerste zin even dat dit een nieuwsbericht was
ruzzle doen, of durf je niet meer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Zat al zo van: welke mongool verzint dat!!
hoezo horen mensen maar tot hun 10de pokemon te spelen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef Eadieua het volgende:
Pokemon tot mijn 10de gespeeld, zoals het hoort.
Verbaast me ook niets eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, zo komt het idd wel een beetje over.Maar nee, gewoon een van de klapjosti's die daar reageren.
anders ben je zielig en een kneus ofzo net als met leggo spelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo horen mensen maar tot hun 10de pokemon te spelen?
Let's goquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ruzzle doen, of durf je niet meer?
pokemon is voor alle leeftijden dus dat zit goed danquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Ga een spel spelen voor je leeftijd.
Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pokemon is voor alle leeftijden dus dat zit goed dan
Joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Eadieua het volgende:
Frontpage is niet veel beter dan NWS trouwens.
3 plus toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pokemon is voor alle leeftijden dus dat zit goed dan
doe jijquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss moet je ff buikpics posten
geen aannames makenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar wordt niemand gelukkig van
Geen oortjes bij, zou anders al je pokkoes aanklikken.quote:
zijn ook echt allemaal goed deze keerquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:11 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Geen oortjes bij, zou anders al je pokkoes aanklikken.
geklikt, eerste 40 seconden ging nog wel, toen werd er gerapt, afgezetquote:
Misschien eens luisteren naar wat frisse te melden heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geklikt, eerste 40 seconden ging nog wel, toen werd er gerapt, afgezet
wat luister jij dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geklikt, eerste 40 seconden ging nog wel, toen werd er gerapt, afgezet
Je posts en account leven nog?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Eadieua het volgende:
Ik kwam vandaag op voor een type hermann op school, zo'n groep autisten ging stoer doen tegen hem, ik dacht van ik bedreig er 1, gelijk allemaal stil.
ik geloof niet dat een groepje autisten stoer gingen doen tegen een grote, gespierde vent met 2 geile chickies onder zijn armenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Eadieua het volgende:
Ik kwam vandaag op voor een type hermann op school, zo'n groep autisten ging stoer doen tegen hem, ik dacht van ik bedreig er 1, gelijk allemaal stil.
Hij heet geen Herman, hij heet Der_Mann. Beter houd jij je bek kkstumper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Eadieua het volgende:
Bedankt nog daarvoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Eadieua het volgende:
wat wil je van mequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij heet geen Herman, hij heet Der_Mann. Beter houd jij je bek kkstumper.
Gewoon veel fappen voor je armspieren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
zou ik buikoefeningen gaan doen
krijg ik miss beetj sixpack van ofzo
Ja. Planken tijdens het gamenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
ik denk niet dat de mods hier heel blij zullen worden van een 15-jarige die pics van zijn buik postquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
Ik speel soms shooters, pas maar op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry man, we dachten dat je geen vrienden had.
Angel joy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mods hier heel blij zullen worden van een 15-jarige die pics van zijn buik post
wil sixpack jwz voor vriendin kan ze op geilen jatokquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon veel fappen voor je armspieren.
ik ga geen pics posten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mods hier heel blij zullen worden van een 15-jarige die pics van zijn buik post
Je hebt je groeispurt nog niet eens gehad, wacht eerst daar maar op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
wil sixpack jwz voor vriendin kan ze op geilen jatok
Lol. (want domme opmerking).quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt je groeispurt nog niet eens gehad, wacht eerst daar maar op.
ik zit hier idd minder maanden dan keren dat jij geband bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Jij bent beetje heel nieuw laat maar.
De mijne geilt op de geur van mijn lul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
wil sixpack jwz voor vriendin kan ze op geilen jatok
Waarom doe je zo stoer tegen mij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit hier idd minder maanden dan keren dat jij geband bent
Welke geur, de geur van de pik na een avondje stappen, of de natuurlijke geur?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mijne geilt op de geur van mijn lul.
feiten posten is stoer doen? wazmetjouquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom doe je zo stoer tegen mij?
Vergaren van Fok! credzquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom doe je zo stoer tegen mij?
Niks, je komt onzeker over en je doet biggie tegen mij om het te compenseren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
feiten posten is stoer doen? wazmetjou
De natuurlijke natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Eadieua het volgende:
Welke geur, de geur van de pik na een avondje stappen, of de natuurlijke geur?
ik probeer nog mijn FOK! rivaal te vinden net zoals dat jij chroestjov hebt, dus tegen sommige mensen doe ik soms biggie om te kijken hoe ze reagerenquote:
Je bent zelf onzeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:24 schreef Eadieua het volgende:
Niks, je komt onzeker over en je doet biggie tegen mij om het te compenseren.
Nee je bent onzeker, net als Hoink en chroestjov.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer nog mijn FOK! rivaal te vinden net zoals dat jij chroestjov hebt, dus tegen sommige mensen doe ik soms biggie om te kijken hoe ze reageren
Goedzo m'n jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik probeer nog mijn FOK! rivaal te vinden net zoals dat jij chroestjov hebt, dus tegen sommige mensen doe ik soms biggie om te kijken hoe ze reageren
Nog 1 keer en ik TR je aap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Eadieua het volgende:
Nee je bent onzeker, net als Hoink en chroestjov.
Denk je dat ze daadwerkelijk rivalen zijn?
Meh.
sorry, jij wordt mijn rivaal nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Nee je bent onzeker, net als Hoink en chroestjov.
Denk je dat ze daadwerkelijk rivalen zijn?
Meh.
jij hebt nog een kans om mijn rivaal te worden, dikzakquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoink is wel gevatter dan chroestjof
ik geef daar dan weer geen neuk omquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt nog een kans om mijn rivaal te worden, dikzak
Volgend jaar wis ik die categorie. Keiveel spijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is gevatter dan die 2 bij elkaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
/care had gevatter geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik geef daar dan weer geen neuk om
vaker in de kraag gevat jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Deadprez is gevatter dan die 2 bij elkaar.
Ik hoop dat hij keipijn doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Eadieua het volgende:
Deze bedreiging doet mij meer pijn dan een stoot.
Kzal oewe moeke eens vatten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Eadieua het volgende:
Deadprez is gevatter dan die 2 bij elkaar.
2013 waren er minder stemmen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef Chloroform het volgende:
Kan nu al niet wachten op de volgende verkiezingen. Man wat was het spannend.
Ik zou ook wel "gevat" zijn als ik geen onzin er domme posts zou maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vaker in de kraag gevat ja
Zat op het puntje van m'n stoel.quote:
mad dat je niks gewonnen heb zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat op het puntje van m'n stoel.
Ik was serieus he.quote:
Heb jullie harten gewonnen, dat is al genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mad dat je niks gewonnen heb zeker
Als je biggie doet moet je kunnen incasseren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Ik was serieus he.
Ik bedoel wat bedreig je mij met een vertrek hiero man, damn.
Doet echt pijn om zoiets te horen van jou.
kksmoothquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat je maar op het puntje van m'n lul.
Nu nog winnen met ruzzle en je leven is compleet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jullie harten gewonnen, dat is al genoeg.
En dat zonder tietenpics.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Chloroform het volgende:
Heb jullie harten gewonnen, dat is al genoeg.
Pas ziek geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat je maar op het puntje van m'n lul.
Ooit ga ik winnen, kkbitch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu nog winnen met ruzzle en je leven is compleet.
Het is geen incasseren, ik heb het gevoel dat je denkt dat ik geen echte G ben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je biggie doet moet je kunnen incasseren.
Neger wat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef Eadieua het volgende:
Het is geen incasseren, ik heb het gevoel dat je denkt dat ik geen echte G ben.
Ook na die PM over de DM.
Shit man, wat dacht je dat ik snitch was.
Ook dat deed pijn.
Zo gevat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink wordt nog eerder gekozen tot meest gevatte user dan dat jij gaat winnen van mij.
verslaaftquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben nu al verslaaft aan dat spelletje 2048
Beseft: vergeten te reageren op een chick.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas deze klusopa.
Je hebt een appjequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik geen ads trouwens o;quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
googlelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga ravissant maar weer googlelen
googelen*quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga ravissant maar weer googlelen
Je moet betalen om ads te kunnen zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen ads trouwens o;
Stuur wat terug dan.quote:
Zo werd ik genoemd in groep 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoink581quote:
op dit moment niet echtquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Is het hier leuk? Ik mis het KLB userverkiezingen topic
Zelfde mensen hiero lieverd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Is het hier leuk? Ik mis het KLB userverkiezingen topic
Inderdaad, we wachten tot jij weggaat.quote:
het enige lichtpuntje van gezelligheid weg willen hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inderdaad, we wachten tot jij weggaat.
Ik voel de gezelligheid nu alquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het enige lichtpuntje van gezelligheid weg willen hebben
Nou, waar zijn de before and after picsquote:
gaat niet in 1 dag hequote:
nee, die zocht ik ook alquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme zijn er nog sc's waar Fylax niet zit
KEL SC.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Dan ligt zij allang met een andere lul in dr bekquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
gaat niet in 1 dag he
mn vriendin vond wel dat k mooie buik heb nu al dus ben benieuwd als ik strx sixpack heb
Nee hij komt overal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Hahaha surequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ligt zij allang met een andere lul in dr bek
Jij gaat een goede docent worden...quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al sex gehad?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
gaat niet in 1 dag he
mn vriendin vond wel dat k mooie buik heb nu al dus ben benieuwd als ik strx sixpack heb
ik heb geen games via steam op skyrim naquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:51 schreef Eadieua het volgende:
http://steamcommunity.com/id/rr32
Voor de liefhebbers.
Ben gewoon eerlijk. Dat waarderen vmbo'ers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij gaat een goede docent worden...
Cool geen probleem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen games via steam op skyrim na
Docent wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ex-vmbo leerling kan ik dit beamen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk. Dat waarderen vmbo'ers.
Geil.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb soms nog wat puberale trekken
Hihi ik zei trekken
Duitsquote:
Ik wou gewoon vriendelijk reageren, waarom zo'n onzeker antwoordquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het wel een probleem was carede ik niet
lolquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
seksuele voorlichting een maatschappijleer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |