Daar moet je invite voor hebben toch?quote:
ff op tweakers regelen toggquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar moet je invite voor hebben toch?
Bel je morgen om middernacht wel, toch niks te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd.Zat laatst nog te hopen op een herhaling maar helaas.
Heb ik al.
insgelijksquote:
never leftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]waar is Vas eigenlijk¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Zou je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
das toch die mannelijke fok user die als wijf door het leven gaat¿quote:
Chlo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
das toch die mannelijke fok user die als wijf door het leven gaat¿
nee, das een wijf geen manquote:
Welke bedoel jij?quote:
quote:
zal vanavond pannenkoeken eten.quote:
Kkhondquote:
Dat is mijn chinese sterrenbeeldquote:
Ik ben draakquote:
Haha draakquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
De Hond is misschien wel het meest geliefde en betrouwbare dier van de Chinese dierenriem. Een persoon geboren onder dit teken is loyaal en trouw. Hij assisteert anderen wanneer ze in nood zijn. Ze zijn er altijd voor je wanneer je wanhopig bent en wanneer je toe bent aan directe hulp. Honden zijn erg gevoelig naar anderen, en ze zijn ontzettend medelevend naar anderen. Vrienden van Hond houden van Hond vanwege deze geliefde eigenschappen, en ze geven er een hoop voor terug.
Aaahw.
Waarom denk je dat ik vandaag FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier nog iemand aan het werk of zijn we allemaal vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Omgquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha draak![]()
Maar lief he! klopt echt dit!!!![]()
Draak en hond zijn zo niet compatible, toch goed om dat nog even zeker te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |