Daar moet je invite voor hebben toch?quote:
ff op tweakers regelen toggquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar moet je invite voor hebben toch?
Bel je morgen om middernacht wel, toch niks te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd.Zat laatst nog te hopen op een herhaling maar helaas.
Heb ik al.
insgelijksquote:
never leftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]waar is Vas eigenlijk¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Zou je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
das toch die mannelijke fok user die als wijf door het leven gaat¿quote:
Chlo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
das toch die mannelijke fok user die als wijf door het leven gaat¿
nee, das een wijf geen manquote:
Welke bedoel jij?quote:
quote:
zal vanavond pannenkoeken eten.quote:
Kkhondquote:
Dat is mijn chinese sterrenbeeldquote:
Ik ben draakquote:
Haha draakquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
De Hond is misschien wel het meest geliefde en betrouwbare dier van de Chinese dierenriem. Een persoon geboren onder dit teken is loyaal en trouw. Hij assisteert anderen wanneer ze in nood zijn. Ze zijn er altijd voor je wanneer je wanhopig bent en wanneer je toe bent aan directe hulp. Honden zijn erg gevoelig naar anderen, en ze zijn ontzettend medelevend naar anderen. Vrienden van Hond houden van Hond vanwege deze geliefde eigenschappen, en ze geven er een hoop voor terug.
Aaahw.
Waarom denk je dat ik vandaag FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier nog iemand aan het werk of zijn we allemaal vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Omgquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha draak![]()
Maar lief he! klopt echt dit!!!![]()
Draak en hond zijn zo niet compatible, toch goed om dat nog even zeker te weten.
Jij overruled iedereen, dus logisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg
Ja, dat wel. Zou jou sowieso overrulen
Omdat fokken een leuk tijdverdrijf is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vandaag FOK!?
Geen verrassing.quote:
76?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben draak
De persoonlijkheid van de Draak
De Draak is het enige welbekende mythische wezen in de Chinese dierenriem. In China staan draken voor ongekende kracht, dapperheid, gezondheid, harmonie, vrede en geluk. Draken op daken van gebouwen verjagen demonen en kwaadaardige geesten.
:s
Oke, deze dan: ik wil naar huisquote:
Die ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, deze dan: ik wil naar huis
Ik heb een gekneusde kont, omdat ik van de trap af ben gevallen.quote:
Details plsquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een gekneusde kont, omdat ik van de trap af ben gevallen.
Die ook niet?
Nou het was zaterdag half 4 in de nacht..quote:
88quote:
Wanneer AA meeting?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het was zaterdag half 4 in de nacht..
AAV meeting eerder.quote:
Bejaardequote:
V van voedsel?quote:
Geen respect voor oude van dagen hebben, typisch weer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lekkerquote:
Wat ga je eten vanavond ? :Squote:
Er gaat vandaag gezorgd worden voor eten dus weet ik nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond ? :S
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Geen respect voor oude van dagen hebben, typisch weer...Ik moet ineens denken aan die ene keer dat jij helemaal loco ging op mij omdat ik zei dat ik een goede mod zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er gaat vandaag gezorgd worden voor eten dus weet ik nog niet! denk avg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |