abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148091685
Eigenlijk moet ik nu hard aan het leren zijn, maar mijn concentratie is weg. Ik hoop dat vooral de mannelijke lezers kunnen verklaren waarom mijn date zich op deze manier gedraagt.

Een half jaar geleden leerde ik hem kennen en wat mij betreft is het liefde op het eerste gezicht geweest. Ik besef me dat het zweverig klinkt, maar ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en het voelt heel erg fijn dat ik zo gek op iemand kan zijn. Maar het is ook eng dat ik zo gek op iemand kan zijn, want ik heb het nog nooit zulke intense gevoelens gehad voor iemand.

Na onze eerste spontane ontmoeting in de trein, waarbij hij het initiatief nam, appte hij dat hij mij heel graag wilde leren kennen. We spraken dus snel af. Tijdens de afspraakjes hebben we veel gepraat, gelachen en leuke dingen gedaan. We hadden veel overeenkomsten, gedeelde interesses, dezelfde humor. Na de afspraakjes word ik overladen met aandacht, tijdens de dates kan hij niet van mij afblijven en ik niet van hem.

Na de derde date hadden we seks en ik heb me nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand of zo kunnen genieten van seks. Misschien is het omdat ik smoorverliefd ben, misschien heeft het een andere reden, maar alles voelt fijn met hem. Dat hij mij leuk vond was wel heel erg duidelijk, dacht ik. We hebben zoveel intieme dingen beleefd samen dat ik me niet kan voorstellen dat hij geen gevoelens voor mij heeft.

Nu zijn we een half jaar verder en zien we elkaar dagelijks.

Maar steeds als ik begin over een eventuele relatie, brengt hij het gesprek op een ander onderwerp en blijft hij zeggen dat ik geduld moet hebben. Ik denk dat hij het nog niet wil omdat we 6 jaar verschillen qua leeftijd en we beide in een andere fase zitten. Ik studeer en ik ben nog geen twintiger. Hij is al een jaar afgestudeerd en is 25 jaar. Toch vind ik ons leeftijdsverschil niet absurd, we zijn allebei volwassen en verstandig. Maar toch houdt hij de boot steeds af. Alleen blijft hij me wel overladen met aandacht, zien we elkaar zowat iedere dag, wil hij iedere dag knuffelen, zoenen en seks en zegt hij dat hij ook verliefd op mij is.

Ik ben verliefd, dus ik wil graag een stap verder met hem. Ik wil graag een relatie met hem, maar hij blijft er omheen draaien, blijft zeggen dat ik geduld moet hebben. En zo komen we eigenlijk geen steek verder. En ik wil zo graag verder, want ik vind hem leuk en ik weet zeker dat het goed gaat komen tussen ons. Maar ik word er ook wel verdrietig van dat hij ook verliefd op mij is en alles wil wat in een relatie hoort, maar toch omslachtig doet over een relatie met mij.

Wat ik met mijn topic wil, weet ik niet zo goed. Ik wil hem graag laten weten dat niemand er een oordeel over heeft en dat ons leeftijdsverschil niet erg is, maar ik weet niet hoe ik tot hem kan doordringen. En natuurlijk wil ik wachten tot hij er klaar voor is, maar ik vind hem zo leuk dat ik gewoon aan iedereen wil laten weten dat ik verliefd op hem ben. En ik wacht ook al een poosje. En waar wacht ik dan eigenlijk op? Misschien wil ik te snel, maar ik vind hem zo leuk.

Wat denken jullie ervan?
  Official ESF Kreviewer maandag 29 december 2014 @ 13:24:50 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148091748
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Liedjes het volgende:
Wat denken jullie ervan?
Je bent geen relatiemateriaal, maar hij vindt je wel lekker genoeg om te neuken.
pi_148091775
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je bent geen relatiemateriaal, maar hij vindt je wel lekker genoeg om te neuken.
Lijkt me vrij duidelijk inderdaad.
pi_148091901
Dat kan ik niet geloven, want dat betekent dat hij alles liegt en zo is hij niet. Ik verwachtte eigenlijk wat serieuzere reacties.

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 15:30:30 ]
  Official ESF Kreviewer maandag 29 december 2014 @ 13:30:59 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148091975
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat kan ik niet geloven, want dat betekent dat hij alles liegt en zo is hij niet. Ik verwachtte eigenlijk wat serieuzere reacties.
:D. Andere reacties bedoel je. Die jou beter uitkomen.

Als ik je stukje lees kan ik niet tot een andere conclusie komen. Waarom zou hij anders geen relatie willen? Daar is maar 1 reden voor en dat is dat je er niet leuk genoeg voor bent, hoe hard dat ook mag zijn.
  maandag 29 december 2014 @ 13:32:37 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148092043
Heeft hij je in het half jaar dat je aan het daten bent al een keer voorgesteld aan zijn vrienden of zo? Zo niet dan is daar wel een beetje een soort van conclusie uit te trekken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 29 december 2014 @ 13:32:51 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_148092050
quote:
Dat weet je toch niet. Ik heb ook wel eens iemand compleet vertrouwd, nou dat was geheel onterecht bleek na een jaar :')
  maandag 29 december 2014 @ 13:36:20 #8
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148092176
Na zes maanden willen weten waar je staat is niet te snel willen. Als hij geen duidelijkheid wil geven lijkt het me dat hij niet meer wil dan wat jullie nu hebben. Jammer.
Prrrrr
pi_148092248
quote:
Dan is hij zo labiel als wat.
Die vent weet na 6 maanden echt wel of hij een toekomst met je ziet ja of nee, en als hij dat antwoord weigert te geven dan is het een duidelijke nee en vindt hij blijkbaar de seks erg lekker.
pi_148092284
Waarom zou je überhaupt nog een relatie met iemand willen die jou blijkbaar niet leuk genoeg vindt? Als hij ook verliefd op jou zou zijn, had ie echt wel een relatie gewild. Waarom moet je geduld hebben? Wil ie eerst nog even 5 andere meisjes afwerken voordat ie in een relatie stapt?

De enige oplossing is hem voor het blok te zetten. Relatie of contact verbreken.
  maandag 29 december 2014 @ 13:39:26 #11
416020 K44S
The bearded man
pi_148092326
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
Waarom zou je überhaupt nog een relatie met iemand willen die jou blijkbaar niet leuk genoeg vindt? Als hij ook verliefd op jou zou zijn, had ie echt wel een relatie gewild. Waarom moet je geduld hebben? Wil ie eerst nog even 5 andere meisjes afwerken voordat ie in een relatie stapt?

De enige oplossing is hem voor het blok te zetten. Relatie of contact verbreken.
Dit
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_148092341
quote:
Lastig hè, die cognitieve dissonantie. Dit is de meest aannemelijke verklaring voor zijn gedrag. Waarom geloof je dat niet?
  maandag 29 december 2014 @ 13:40:29 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148092378
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
Dat. En er wel sterk rekening mee houden dat optie twee (contact verbreken) een reële mogelijkheid is zodat je niet snotterend in janken uitbarst als hij die optie kiest.
Vrijheid
  Official ESF Kreviewer maandag 29 december 2014 @ 13:44:22 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148092532
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat. En er wel sterk rekening mee houden dat optie twee (contact verbreken) een reële mogelijkheid is zodat je niet snotterend in janken uitbarst als hij die optie kiest.
Misschien werkt een 'haha, grapje.' achteraf nog wel. Dan heeft ze iig weer seks.
pi_148092572
quote:
Ik vind het eigenlijk vreemd dat je zijn reden niet weet, aangezien hij niet liegt en eerlijk met je is... Je zou dan een volwassen gesprek moeten kunnen voeren over waar jullie staan en hoe jullie de toekomst zien.

quote:
Ik denk dat hij het nog niet wil omdat we 6 jaar verschillen qua leeftijd en we beide in een andere fase zitten.
Waarom weet je niet waarom hij het niet wil? Je kunt best concreet hierover praten lijkt me. Iets staat hem niet aan...

Leeftijd is geen excuus. Als je voor iemand wil gaan, daar ga je dan voor. Iets simpels als leeftijd houdt je dan niet tegen.

Hij wil je niet genoeg en niet zoals jij hem wil. Zo simpel is het.
pi_148092706
Oeii ts, auw!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_148092749
Klinkt als iemand die liegen niet schuwt om seks te kunnen blijven houden.
  maandag 29 december 2014 @ 13:52:48 #18
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148092907
Misschien heeft hij al een relatie of bindingsangst
pi_148094065
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
Heeft hij je in het half jaar dat je aan het daten bent al een keer voorgesteld aan zijn vrienden of zo? Zo niet dan is daar wel een beetje een soort van conclusie uit te trekken.
Ik heb meerdere vrienden van hem ontmoet, maar zijn familieleden niet. Ik heb eens een paar vrienden op een festival ontmoet, we hebben eens gegeten met een vriend van hem en wel eens bij hem thuis. Maar wat betekent dat? Niet veel toch?

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 15:30:52 ]
pi_148094220
Is er een situatie die je kan bedenken waarin jij geen relatie zou willen wanneer je verliefd bent op iemand, iemand erg leuk vindt en al dat soort zaken die hij aangeeft?
  maandag 29 december 2014 @ 14:24:11 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148094341
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:18 schreef Liedjes het volgende:

[..]

Ik heb meerdere vrienden van hem ontmoet, maar zijn familieleden niet. Ik heb eens een paar vrienden op een festival ontmoet, we hebben eens gegeten met een vriend van hem en wel eens bij hem thuis. Maar wat betekent dat? Niet veel toch?
Wel iets hoor, dan houdt ie je in ieder geval niet angstvallig geheim voor de rest van de wereld, goed teken :P. Waarom wil je het beestje eigenlijk zo nodig een naam geven? Als je nu al een relatie hebt maar dan zonder de naam is dat toch ook best voorlopig? Of neukt hij op het moment ook andere vrouwen? Wie weet is het bindingsangst, wie weet vindt hij je gewoon niet leuk genoeg en misschien heeft het wel een heel andere reden. Als het je echt hoog zit en je wil een antwoord dan moet je toch echt een ultimatum stellen alleen is dan de kans dat hij afscheid neemt daadwerkelijk aanwezig en moet je daar rekening mee houden.
Vrijheid
pi_148094535
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Wel iets hoor, dan houdt ie je in ieder geval niet angstvallig geheim voor de rest van de wereld, goed teken :P. Waarom wil je het beestje eigenlijk zo nodig een naam geven? Als je nu al een relatie hebt maar dan zonder de naam is dat toch ook best voorlopig? Of neukt hij op het moment ook andere vrouwen? Wie weet is het bindingsangst, wie weet vindt hij je gewoon niet leuk genoeg en misschien heeft het wel een heel andere reden. Als het je echt hoog zit en je wil een antwoord dan moet je toch echt een ultimatum stellen alleen is dan de kans dat hij afscheid neemt daadwerkelijk aanwezig en moet je daar rekening mee houden.
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 15:31:06 ]
  maandag 29 december 2014 @ 14:38:02 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_148094955
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:

[..]
Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden.
Dat lijkt me wel heel sterk.
  maandag 29 december 2014 @ 14:45:47 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148095326
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:

[..]

Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..
Je moet voor je zelf uitmaken of wat je nu hebt genoeg is voor je. Als dit het uiteindelijk wel is moet je het 'relatie' gedoe laten rusten met de kans dat hij op het moment gewoon straffeloos en volledig legitiem intiem is met andere vrouwen. Zo niet dan moet je een ultimatum stellen met het risico dat hij de hele bende afbreekt.

Als het hem echt om het leeftijdsverschil gaat dan is het een sufkut trouwens.
Er bestaat in ieder geval geen magisch wondermiddeltje die ervoor zorgt dat hij opeens volledig voor je gaat en zich in een relatie stort.
Vrijheid
pi_148096090
Misschien moet je hem eens vertellen dat jullie al een relatie hebben. Jullie zien elkaar dagelijks, doen leuke dingen samen en hebben seks. Jullie hebben gewoon een relatie, of je het nou zo noemt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')