Lijkt me vrij duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent geen relatiemateriaal, maar hij vindt je wel lekker genoeg om te neuken.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat kan ik niet geloven, want dat betekent dat hij alles liegt en zo is hij niet. Ik verwachtte eigenlijk wat serieuzere reacties.
Dat weet je toch niet. Ik heb ook wel eens iemand compleet vertrouwd, nou dat was geheel onterecht bleek na een jaarquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat kan ik niet geloven, want dat betekent dat hij alles liegt en zo is hij niet. Ik verwachtte eigenlijk wat serieuzere reacties.
Dan is hij zo labiel als wat.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Ditquote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
Waarom zou je überhaupt nog een relatie met iemand willen die jou blijkbaar niet leuk genoeg vindt? Als hij ook verliefd op jou zou zijn, had ie echt wel een relatie gewild. Waarom moet je geduld hebben? Wil ie eerst nog even 5 andere meisjes afwerken voordat ie in een relatie stapt?
De enige oplossing is hem voor het blok te zetten. Relatie of contact verbreken.
Lastig hè, die cognitieve dissonantie. Dit is de meest aannemelijke verklaring voor zijn gedrag. Waarom geloof je dat niet?quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat. En er wel sterk rekening mee houden dat optie twee (contact verbreken) een reële mogelijkheid is zodat je niet snotterend in janken uitbarst als hij die optie kiest.quote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
De enige oplossing is hem voor het blok te zetten. Relatie of contact verbreken.
Misschien werkt een 'haha, grapje.' achteraf nog wel. Dan heeft ze iig weer seks.quote:Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat. En er wel sterk rekening mee houden dat optie twee (contact verbreken) een reële mogelijkheid is zodat je niet snotterend in janken uitbarst als hij die optie kiest.
Ik vind het eigenlijk vreemd dat je zijn reden niet weet, aangezien hij niet liegt en eerlijk met je is... Je zou dan een volwassen gesprek moeten kunnen voeren over waar jullie staan en hoe jullie de toekomst zien.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Waarom weet je niet waarom hij het niet wil? Je kunt best concreet hierover praten lijkt me. Iets staat hem niet aan...quote:Ik denk dat hij het nog niet wil omdat we 6 jaar verschillen qua leeftijd en we beide in een andere fase zitten.
Ik heb meerdere vrienden van hem ontmoet, maar zijn familieleden niet. Ik heb eens een paar vrienden op een festival ontmoet, we hebben eens gegeten met een vriend van hem en wel eens bij hem thuis. Maar wat betekent dat? Niet veel toch?quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
Heeft hij je in het half jaar dat je aan het daten bent al een keer voorgesteld aan zijn vrienden of zo? Zo niet dan is daar wel een beetje een soort van conclusie uit te trekken.
Wel iets hoor, dan houdt ie je in ieder geval niet angstvallig geheim voor de rest van de wereld, goed tekenquote:Op maandag 29 december 2014 14:18 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden van hem ontmoet, maar zijn familieleden niet. Ik heb eens een paar vrienden op een festival ontmoet, we hebben eens gegeten met een vriend van hem en wel eens bij hem thuis. Maar wat betekent dat? Niet veel toch?
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..quote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel iets hoor, dan houdt ie je in ieder geval niet angstvallig geheim voor de rest van de wereld, goed teken. Waarom wil je het beestje eigenlijk zo nodig een naam geven? Als je nu al een relatie hebt maar dan zonder de naam is dat toch ook best voorlopig? Of neukt hij op het moment ook andere vrouwen? Wie weet is het bindingsangst, wie weet vindt hij je gewoon niet leuk genoeg en misschien heeft het wel een heel andere reden. Als het je echt hoog zit en je wil een antwoord dan moet je toch echt een ultimatum stellen alleen is dan de kans dat hij afscheid neemt daadwerkelijk aanwezig en moet je daar rekening mee houden.
Dat lijkt me wel heel sterk.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden.
Je moet voor je zelf uitmaken of wat je nu hebt genoeg is voor je. Als dit het uiteindelijk wel is moet je het 'relatie' gedoe laten rusten met de kans dat hij op het moment gewoon straffeloos en volledig legitiem intiem is met andere vrouwen. Zo niet dan moet je een ultimatum stellen met het risico dat hij de hele bende afbreekt.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |