Lijkt me vrij duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent geen relatiemateriaal, maar hij vindt je wel lekker genoeg om te neuken.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat kan ik niet geloven, want dat betekent dat hij alles liegt en zo is hij niet. Ik verwachtte eigenlijk wat serieuzere reacties.
Dat weet je toch niet. Ik heb ook wel eens iemand compleet vertrouwd, nou dat was geheel onterecht bleek na een jaarquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat kan ik niet geloven, want dat betekent dat hij alles liegt en zo is hij niet. Ik verwachtte eigenlijk wat serieuzere reacties.
Dan is hij zo labiel als wat.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Ditquote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
Waarom zou je überhaupt nog een relatie met iemand willen die jou blijkbaar niet leuk genoeg vindt? Als hij ook verliefd op jou zou zijn, had ie echt wel een relatie gewild. Waarom moet je geduld hebben? Wil ie eerst nog even 5 andere meisjes afwerken voordat ie in een relatie stapt?
De enige oplossing is hem voor het blok te zetten. Relatie of contact verbreken.
Lastig hè, die cognitieve dissonantie. Dit is de meest aannemelijke verklaring voor zijn gedrag. Waarom geloof je dat niet?quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Dat. En er wel sterk rekening mee houden dat optie twee (contact verbreken) een reële mogelijkheid is zodat je niet snotterend in janken uitbarst als hij die optie kiest.quote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
De enige oplossing is hem voor het blok te zetten. Relatie of contact verbreken.
Misschien werkt een 'haha, grapje.' achteraf nog wel. Dan heeft ze iig weer seks.quote:Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat. En er wel sterk rekening mee houden dat optie twee (contact verbreken) een reële mogelijkheid is zodat je niet snotterend in janken uitbarst als hij die optie kiest.
Ik vind het eigenlijk vreemd dat je zijn reden niet weet, aangezien hij niet liegt en eerlijk met je is... Je zou dan een volwassen gesprek moeten kunnen voeren over waar jullie staan en hoe jullie de toekomst zien.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Liedjes het volgende:
Waarom weet je niet waarom hij het niet wil? Je kunt best concreet hierover praten lijkt me. Iets staat hem niet aan...quote:Ik denk dat hij het nog niet wil omdat we 6 jaar verschillen qua leeftijd en we beide in een andere fase zitten.
Ik heb meerdere vrienden van hem ontmoet, maar zijn familieleden niet. Ik heb eens een paar vrienden op een festival ontmoet, we hebben eens gegeten met een vriend van hem en wel eens bij hem thuis. Maar wat betekent dat? Niet veel toch?quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
Heeft hij je in het half jaar dat je aan het daten bent al een keer voorgesteld aan zijn vrienden of zo? Zo niet dan is daar wel een beetje een soort van conclusie uit te trekken.
Wel iets hoor, dan houdt ie je in ieder geval niet angstvallig geheim voor de rest van de wereld, goed tekenquote:Op maandag 29 december 2014 14:18 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden van hem ontmoet, maar zijn familieleden niet. Ik heb eens een paar vrienden op een festival ontmoet, we hebben eens gegeten met een vriend van hem en wel eens bij hem thuis. Maar wat betekent dat? Niet veel toch?
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..quote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel iets hoor, dan houdt ie je in ieder geval niet angstvallig geheim voor de rest van de wereld, goed teken. Waarom wil je het beestje eigenlijk zo nodig een naam geven? Als je nu al een relatie hebt maar dan zonder de naam is dat toch ook best voorlopig? Of neukt hij op het moment ook andere vrouwen? Wie weet is het bindingsangst, wie weet vindt hij je gewoon niet leuk genoeg en misschien heeft het wel een heel andere reden. Als het je echt hoog zit en je wil een antwoord dan moet je toch echt een ultimatum stellen alleen is dan de kans dat hij afscheid neemt daadwerkelijk aanwezig en moet je daar rekening mee houden.
Dat lijkt me wel heel sterk.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden.
Je moet voor je zelf uitmaken of wat je nu hebt genoeg is voor je. Als dit het uiteindelijk wel is moet je het 'relatie' gedoe laten rusten met de kans dat hij op het moment gewoon straffeloos en volledig legitiem intiem is met andere vrouwen. Zo niet dan moet je een ultimatum stellen met het risico dat hij de hele bende afbreekt.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..
Omdat 6 jaar niet bijster veel is en het eigenlijk gewoon een kutreden is. Het kan wel maar dan is het een sufkut.quote:
Dankje, scheelt mij weer typenquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat 6 jaar niet bijster veel is en het eigenlijk gewoon een kutreden is. Het kan wel maar dan is het een sufkut.
Nou nee, ik vind vooral dat je het op een onaardige manier zegt.quote:Op maandag 29 december 2014 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]. Andere reacties bedoel je. Die jou beter uitkomen.
Als ik je stukje lees kan ik niet tot een andere conclusie komen. Waarom zou hij anders geen relatie willen? Daar is maar 1 reden voor en dat is dat je er niet leuk genoeg voor bent, hoe hard dat ook mag zijn.
Omdat hij er altijd omheen praat. Hij ontwijkt het onderwerp en doet het altijd weer af met dat het nog wel komt, ik geduld moet hebben en dat gaat dan zo door.quote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vreemd dat je zijn reden niet weet, aangezien hij niet liegt en eerlijk met je is... Je zou dan een volwassen gesprek moeten kunnen voeren over waar jullie staan en hoe jullie de toekomst zien.
[..]
Waarom weet je niet waarom hij het niet wil? Je kunt best concreet hierover praten lijkt me. Iets staat hem niet aan...
Leeftijd is geen excuus. Als je voor iemand wil gaan, daar ga je dan voor. Iets simpels als leeftijd houdt je dan niet tegen.
Hij wil je niet genoeg en niet zoals jij hem wil. Zo simpel is het.
Hij zegt het gewoon zoals het is. De ervaring hier is dat sugarcoating niet werkt bij mensen die nog in de ontkenning zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind vooral dat je het op een onaardige manier zegt.
Ok, en ik weet zeker dat het niet zo is.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zegt het gewoon zoals het is. De ervaring hier is dat sugarcoating niet werkt bij mensen die nog in de ontkenning zijn.
Hoe weet je dat zo zeker dan? Kun jij zijn gedachten lezen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ok, en ik weet zeker dat het niet zo is.
Fixed.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ok, en ik weet zeker hoop heel erg dat het niet zo is.
Je kunt hem 'dwingen' om erover te praten door aan te geven dat het echt belangrijk voor je is. Wil hij er alsnog niet over praten weet je genoeg: je gaat geen antwoorden uit hem krijgen en dan is het aan jou om een keuze te maken... Ga je door met de twijfelaar of houd je het voor gezien?! Ligt er maar net aan hoe belangrijk de antwoorden voor je zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Omdat hij er altijd omheen praat.
Tja, aan jou om dat gedrag wel of niet te accepteren. Je kunt ook een keertje irritant worden door door te gaan of boos/kwaad worden eh...quote:Hij ontwijkt het onderwerp en doet het altijd weer af met dat het nog wel komt, ik geduld moet hebben en dat gaat dan zo door.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je hem eens vertellen dat jullie al een relatie hebben. Jullie zien elkaar dagelijks, doen leuke dingen samen en hebben seks. Jullie hebben gewoon een relatie, of je het nou zo noemt of niet.
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Kan het topic gesloten worden trouwens?
Nee, de reacties. Ik hoef niet steeds te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt, vandaar dus of het topic dicht kan. Ik haal mijn berichten wel weg dan.quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
En wat vind je goed zo? Dat het blijft zoals het is?
Ah, je wil horen wat je denkt. Gaat je niet lukken.quote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Nee, de reacties. Ik hoef niet steeds te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt, vandaar dus of het topic dicht kan.
Dan zet ik ze terug.quote:Ik haal mijn berichten wel weg dan.
Ga het gewoon zelf zo noemen. Boeiend. Noem hem steevast "mijn vriend" en hij draait vanzelf bij. Of niet natuurlijk, maar zolang hij er geen issue van maakt, heb je in ieder geval wat jij wil. Een relatie uitdragen naar de wereld.quote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef Liedjes het volgende:
[..]Vind ik ook wel een beetje, maar toch wil hij het niet zo noemen en dan blijf je toch hangen op scharrelen. Het voelt niet officieel terwijl ik supergek op hem ben en niets anders wil dan een relatie.
Kan het topic gesloten worden trouwens? Ik vind het wel goed zo.
Die kan hij gewoon weer terugzetten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Nee, de reacties. Ik hoef niet steeds te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt, vandaar dus of het topic dicht kan. Ik haal mijn berichten wel weg dan.
Teruggezet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik haal mijn berichten wel weg dan.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Kan het topic gesloten worden trouwens? Ik vind het wel goed zo.
Jij wilt jezelf kunnen wijsmaken dat dat niet het geval is en nog eens 6 maanden geduld hebben?quote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Nee, de reacties. Ik hoef niet steeds te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt, vandaar dus of het topic dicht kan. Ik haal mijn berichten wel weg dan.
Ok. Ik hoef niet te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt. Ik weet zeker dat het niet zo is en daarnaast vind ik het kwetsend om steeds te lezen juist omdat ik gek op hem ben en het lijkt erop dat hij dat ook op mij is. Ik heb het topic niet geopend om nog verdrietiger te worden eigenlijk, want zoals er staat zit ik ermee. Vandaar dat ik dus mijn berichten verwijderde.quote:
Je bent een onschuldig, lief meisje, dat nog niet snapt dat liefde blind maakt. Je moet uiteindelijk wel de feiten onder ogen zien: jullie hebben al half jaar de mooiste intimiteiten meegemaakt, maar hij wil geen relatie met je. Wij hoeven daarom voor je niets te concluderen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ok. Ik hoef niet te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt. Ik weet zeker dat het niet zo is en daarnaast vind ik het kwetsend om steeds te lezen juist omdat ik gek op hem ben en het lijkt erop dat hij dat ook op mij is. Ik heb het topic niet geopend om nog verdrietiger te worden eigenlijk, want zoals er staat zit ik ermee. Vandaar dat ik dus mijn berichten verwijderde.
Weet je? Ik denk dat jij hem leuker vindt dan andersom.quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ok. Ik hoef niet te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt. Ik weet zeker dat het niet zo is en daarnaast vind ik het kwetsend om steeds te lezen juist omdat ik gek op hem ben en het lijkt erop dat hij dat ook op mij is. Ik heb het topic niet geopend om nog verdrietiger te worden eigenlijk, want zoals er staat zit ik ermee. Vandaar dat ik dus mijn berichten verwijderde.
Het is wel zo. Als jij je leuk genoeg vond zou hij niet twijfelen, meer vastigheid met jou willen en ging niets te snel (en kan het zelfs niet snel genoeg gaan). Het is geen rocket science: als jij het bent, ben je het, zo niet, dan niet.quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ok. Ik hoef niet te lezen dat hij mij niet leuk genoeg vindt. Ik weet zeker dat het niet zo is
Hij vindt je vast leuk, maar hij is niet gek op je. Dit zeg ik niet om je te kwetsen, maar het wordt wellicht tijd om van je roze wolk af te stappen.quote:en daarnaast vind ik het kwetsend om steeds te lezen juist omdat ik gek op hem ben en het lijkt erop dat hij dat ook op mij is.
Hij maakt je verdrietig, niet wij. Als je alleen wil horen wat je denkt moet je advies inwinnen bij je vriendinnen. Alleen kom je daar geen steek verder mee.quote:Ik heb het topic niet geopend om nog verdrietiger te worden eigenlijk, want zoals er staat zit ik ermee.
Dus je maakt een topic. Vraagt wat andere mensen vinden. En als je dan antwoorden krijgt die je niet wilt horen. (maar misschien wel gewoon waar zijn) Wil je het niet lezen? Waar maak je het topic dan nog voor..quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ja, het doet pijn en nee je wil het niet horen en kans is dat het gewoon nog veel meer pijn gaat doen in de toekomst als je opeens 2 jaar aan het scharrelen bent en hij een andere heeft gevonden waar hij wel een relatie mee wil.quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Lolwhut?quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je hem eens vertellen dat jullie al een relatie hebben. Jullie zien elkaar dagelijks, doen leuke dingen samen en hebben seks. Jullie hebben gewoon een relatie, of je het nou zo noemt of niet.
Bindingsangst. Niet klaar voor een relatie óf hij vindt je niet leuk genoeg om een relatie mee aan te gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Omdat hij er altijd omheen praat. Hij ontwijkt het onderwerp en doet het altijd weer af met dat het nog wel komt, ik geduld moet hebben en dat gaat dan zo door.
Bindingsangst betekent gewoonnietleukgenoeg.quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bindingsangst. Niet klaar voor een relatie óf hij vindt je niet leuk genoeg om een relatie mee aan te gaan.
Het is echt niet het leeftijdsverschil. Als iemand leuk genoeg is, is hij/zij leuk genoeg
Als het geel is en vliegt is het een kanariepiet. Kan je wel willen ontkennen, maar dat maakt het niet minder waar.quote:
Niet mee eens. Vaak wel, maar het kan prima wat anders zijn. Onzekerheid. Dan is het hebben van een bijna-relatie zonder het te labelen wel the next best thing. Als het hem om alleen seks te doen was zouden ze elkaar niet zo vaak zien.quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Bindingsangst betekent gewoonnietleukgenoeg.
Mwa, of er echt gewoon niet klaar voor zijn. Bang om vrijheid op te geven.quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Bindingsangst betekent gewoonnietleukgenoeg.
Enige goede antwoord.quote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef iScream. het volgende:
Waarom zou je überhaupt nog een relatie met iemand willen die jou blijkbaar niet leuk genoeg vindt? Als hij ook verliefd op jou zou zijn, had ie echt wel een relatie gewild. Waarom moet je geduld hebben? Wil ie eerst nog even 5 andere meisjes afwerken voordat ie in een relatie stapt?
In dat geval wens ik je veel succes, uiteindelijk ben jij wel degene die de persoon het beste zou moeten kennen en als hij dagelijks contact zoekt en inderdaad gewoon verliefd doet dan zou het op zich goed moeten komen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Dank voor de reacties! Ik ben echt niet naïef, maar ik weet zeker dat hij mij net zo leuk vindt. Anders kan ik niet plaatsen dat hij iedere dag heel erg verliefd doet, hij mij iedere dag wil zien en hij iedere dag intiem wil zijn. Als je iemand niet echt leuk vindt, doe je dat soort dingen niet.
Ik wil niets eisen, want het voelt voor mij dan niet goed dat ik hem min of meer dwing. Maar ik ga het zo wel weer aankaarten en dat ik echt heel graag een antwoord wil met wat hij verwacht en wat hij wil.
Dankjewel. Ik hoop het!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:33 schreef jogy het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je veel succes, uiteindelijk ben jij wel degene die de persoon het beste zou moeten kennen en als hij dagelijks contact zoekt en inderdaad gewoon verliefd doet dan zou het op zich goed moeten komen.
Achteraf, maar zij zou niets hebben kunnen doen om je op dat moment anders ernaar te laten kijken. Je moet er zelf achter komen en dat gebeurd meestal niet in de "relatie" ansich waar je op dat moment in zit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 07:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, of er echt gewoon niet klaar voor zijn. Bang om vrijheid op te geven.
Ik heb het gehad. Zonde eigenlijk, achteraf.
Ik denk ook dat het te maken heeft met leeftijd. Hij is niet zuinig en wil juist altijd van alles betalen, dus dat is het dan weer niet. Ik weet het ook niet. Ik zie het maar positief in vanaf nu en ik hoop dat het goed gaat komen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:52 schreef StretchingKoala het volgende:
Mannen draaien er vaak leuk omheen omdat ze dan denken de gevoelens te sparen.
6 jaar verschil, jij zegt..ach boeit t, hij denkt dat wellicht ook zolang het relatief vrijblijvend is.
Maar relatie..man brein gaat denken, ow ze studeert nog, dus kan ik alles betalen komende jaren. En wat als het dan niet werkt....ben ik mooi de sjaak geweest al die jaren.
Man brein werkt niet zo emotioneel maar meer rationeel.
Zou zomaar een rol kunnen spelen. Is die zuinig op zijn centen, neemt die je vaak ergens mee naar toe? Lekker uit eten, weekendje weg, cadeautje her en der? Of is het thuis op de bank, sex, ontbijtje en pleite?
Kracht van de herhaling hequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef zarGon het volgende:
Man man man... Blijf het vooral herhalen..
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef zarGon het volgende:
Man man man... Blijf het vooral herhalen..
Hahahahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef zarGon het volgende:
Maar maar hij doet zo verliefd en hij is elke dag intiem! En en en en en...
Joh, stop eens met neuken, kijk hoelang het dan duurt..
Je moet hard wezen want dit schiet niet opquote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Liedjes het volgende:
ben verliefd, dus ik wil graag een stap verder met hem. Ik wil graag een relatie met hem, maar hij blijft er omheen draaien, blijft zeggen dat ik geduld moet hebben. En zo komen we eigenlijk geen steek verder. En ik wil zo graag verder, want ik vind hem leuk en ik weet zeker dat het goed gaat komen tussen ons. Maar ik word er ook wel verdrietig van dat hij ook verliefd op mij is en alles wil wat in een relatie hoort, maar toch omslachtig doet over een relatie met mij.
Eis je toch lekker niks, maar dan gebeurt er ook niets. Hij vindt het immers prima.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Dank voor de reacties! Ik ben echt niet naïef, maar ik weet zeker dat hij mij net zo leuk vindt. Anders kan ik niet plaatsen dat hij iedere dag heel erg verliefd doet, hij mij iedere dag wil zien en hij iedere dag intiem wil zijn. Als je iemand niet echt leuk vindt, doe je dat soort dingen niet.
Ik wil niets eisen, want het voelt voor mij dan niet goed dat ik hem min of meer dwing. Maar ik ga het zo wel weer aankaarten en dat ik echt heel graag een antwoord wil met wat hij verwacht en wat hij wil.
Dit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef zarGon het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoelde, als het vrijblijvend is kan hij het invullen wat te doen en wat te betalen, maar hij ziet de bui al hangen van 2 mondjes voeden komen jaren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het te maken heeft met leeftijd. Hij is niet zuinig en wil juist altijd van alles betalen, dus dat is het dan weer niet. Ik weet het ook niet. Ik zie het maar positief in vanaf nu en ik hoop dat het goed gaat komen!
Beetje jammer dat je zo resoluut je ogen sluit voor de ideeën (waar je zelf om vroeg!) die hier worden aangedragen. Ga in gesprek met je..... scharrel. Ik hoop dat je niet te zeer gekwetst wordt als de FOK!wijsheid in dit geval blijkt te kloppen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het te maken heeft met leeftijd. Hij is niet zuinig en wil juist altijd van alles betalen, dus dat is het dan weer niet. Ik weet het ook niet. Ik zie het maar positief in vanaf nu en ik hoop dat het goed gaat komen!
En ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef zarGon het volgende:
Sorry dat ik niet op je berichtje antwoordde, ik weet alleen niet wat ik moet antwoorden zonder in herhaling te vallen. Misschien hebben jullie uiteindelijk gelijk, maar dan kan ik bepaald gedrag van hem niet plaatsen. En liefde maakt inderdaad blind, maar ik kan me echt niet voorstellen dat wat wij hebben gespeeld is door hem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef SugeLucky het volgende:
Wat een onzin zeg. Enkel reageren op wat je als positief ziet. Ik neem de moeite er serieus op in te gaan en je reageert er niet eens op.
Het heeft geen fuck met leeftijd te maken. Mijn vriendin en ik schelen 5 jaar en we hebben ook gewoon een relatie. Als je gelooft dat het me leeftijd te maken heeft, ben je behoorlijk naief. Hij ziet je gewoon als neukertje totdat ie iemand tegenkomt waar ie wel een relatie mee wil. En als je dat niet wil geloven, kom je er vanzelf een keer achter. Doei
Zoals je het nu schetst, draait het hier om hem; wat hij wil en verwacht. Ik zou het bij jezelf houden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Bedankt en ik ga zeker met hem in gesprek!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo resoluut je ogen sluit voor de ideeën (waar je zelf om vroeg!) die hier worden aangedragen. Ga in gesprek met je..... scharrel. Ik hoop dat je niet te zeer gekwetst wordt als de FOK!wijsheid in dit geval blijkt te kloppen.
Bedankt voor je bericht. Ja dat is waar, zo had ik het nog niet bekeken. Ik wil heel graag duidelijkheid en dat ga ik hem nog eens vragen, want het wordt er niet leuker op. Als ik de reacties lees dan zegt iedereen hier hetzelfde en dat is niet erg prettig om te lezen, terwijl mijn vriendinnen weer zeggen dat het kan zijn dat hij zich niet durft te binden omdat er leeftijdsverschil is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zoals je het nu schetst, draait het hier om hem; wat hij wil en verwacht. Ik zou het bij jezelf houden.
Je kunt het in plaats van eisen namelijk ook zien als aangeven wat jij nodig hebt: duidelijkheid.
Zelf zou ik leeftijd overigens niet als excuus accepteren. Je bent wel oud genoeg om op deze manier mee om te blijven gaan, maar te jong om er het label 'vriendin' aan te hangen? Volgens mij maak je dat onderscheid alleen als je niet echt verliefd bent.
Waarom hij zo ontwijkend blijft, weet ik natuurlijk niet, ik wil alleen aangeven dat je niet alles hoeft te accepteren en voor jezelf ook kunt bepalen waar je al dan niet genoegen mee neemt.
Fuck off... ik denk dat jij die gozer zelf bent zodat je nu niet geconfronteerd wordt met wat normaal is...quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef NanaVonB het volgende:
Wat een onzinnige reacties allemaal. Een oprecht gevoel gaat toch helemaal niet om bevestiging. Dat is er. En misschien is die jongen niet toe aan een relatie of heeft hij simpelweg misschien negatieve connotaties bij het woord relatie....dat kan toch.
Die tweede zin snap ik niet helemaal, maar ik denk dat je een beetje vastgeroest zit in je eigen manier van denken. Niet iedereen heeft de zelfde opvattingen met betrekking tot liefde en binding.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef hoechst het volgende:
[..]
Fuck off... ik denk dat jij die gozer zelf bent zodat je nu niet geconfronteerd wordt met wat normaal is...
maare nee, want na een half jaar daten met een naïef meisje geeft wel dat inzicht dat hij niks van het negatieve voorheen wat hem eventueel is aangedaan hoeft aan te trekken...
Goede tip!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef zarGon het volgende:
En voorlopig je benen bij elkaar houden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:44 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Bedankt en ik ga zeker met hem in gesprek!
Wat zou dan mogelijk de reden kunnen zijn volgens jou dat hij wel een half jaar zeer exclusief date met een meid (dus eigenlijk praktisch een relatie heeft) maar het niet een relatie wilt noemen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:40 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Die tweede zin snap ik niet helemaal, maar ik denk dat je een beetje vastgeroest zit in je eigen manier van denken. Niet iedereen heeft de zelfde opvattingen met betrekking tot liefde en binding.
Dat kan van alles zijn, maar dat weet je pas als je in zijn hoofd kan kijken. Dat kan je niet dus je kan beter beredeneren vanuit jezelf of je hiermee kunt leven of niet. Misschien ben ik heel raar hoor, maar ik vind dat mensen in dit soort situaties veel te vaak uitgaan van wat de ander denkt of vindt (of nog erger; wat diegene denkt dat de ander denkt of voelt, assumpties dus). Je moet doen waar je zelf blij van wordt en niet continu de bal bij een ander neerleggen. Zo word je doodongelukkig.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:56 schreef hoechst het volgende:
[..]
Wat zou dan mogelijk de reden kunnen zijn volgens jou dat hij wel een half jaar zeer exclusief date met een meid (dus eigenlijk praktisch een relatie heeft) maar het niet een relatie wilt noemen?
Als je niet in zn hoofd kan kijken, kan hij het gelukkig nog zeggen en zolang hij dat niet echt doet is het flauwekul om zo te denken.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:11 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn, maar dat weet je pas als je in zijn hoofd kan kijken. Dat kan je niet dus je kan beter beredeneren vanuit jezelf of je hiermee kunt leven of niet. Misschien ben ik heel raar hoor, maar ik vind dat mensen in dit soort situaties veel te vaak uitgaan van wat de ander denkt of vindt (of nog erger; wat diegene denkt dat de ander denkt of voelt, assumpties dus). Je moet doen waar je zelf blij van wordt en niet continu de bal bij een ander neerleggen. Zo word je doodongelukkig.
Nja, nou ik weet niet hoor maar als ik iemand alleen zou opzoeken voor de seks zou ik niet de behoefte hebben om diegene dagelijks te zien en om ook daadwerkelijk tegen diegene uit te spreken dat ik verliefd op diegene zou zijn.... Dat zou ik althans niet kunnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:20 schreef hoechst het volgende:
[..]
Als je niet in zn hoofd kan kijken, kan hij het gelukkig nog zeggen en zolang hij dat niet echt doet is het flauwekul om zo te denken.
ik weet niet of ze hier blij van wordt.
als ik mijn geschiedenis afga met vrouwen (en dat is nogal veel) kan ik me ook wel een paar van deze situaties herinneren en dat was omdat ik alleen zin had in seks...
maja niet iedereen hoeft een klootzak te zijn.
Mannen denken daar anders overquote:Op woensdag 31 december 2014 12:39 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nja, nou ik weet niet hoor maar als ik iemand alleen zou opzoeken voor de seks zou ik niet de behoefte hebben om diegene dagelijks te zien en om ook daadwerkelijk tegen diegene uit te spreken dat ik verliefd op diegene zou zijn.... Dat zou ik althans niet kunnen.
Vraag dat eens dan..quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..
Nutteloos topic. Nul,niks geleerd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Je wil geen ultimatum stellen omdat je bang bent voor de uitkomst; dat hij je niet meer moetquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Friends with bennefitquote:Op woensdag 31 december 2014 15:22 schreef loveli het volgende:
Als je geen zin hebt in een relatie, dan is het heel prettig als er iemand is met wie je het goed kunt vinden die ook nog eens met je naar bed gaat. Veel leuker dan elke keer een nieuwe one night stand zoeken of naar bed gaan met iemand die je niet mag.
Voor hem is de regeling prima zoals hij is, voor jou niet. Dat heeft niets met leeftijd te maken, maar met het feit dat zijn eigen belang zwaarder weegt dan het jouwe. En zolang jij er niet al te moeilijk over doet, heeft hij alles wat zijn onvolwassen hartje begeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |