Nja, nou ik weet niet hoor maar als ik iemand alleen zou opzoeken voor de seks zou ik niet de behoefte hebben om diegene dagelijks te zien en om ook daadwerkelijk tegen diegene uit te spreken dat ik verliefd op diegene zou zijn.... Dat zou ik althans niet kunnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:20 schreef hoechst het volgende:
[..]
Als je niet in zn hoofd kan kijken, kan hij het gelukkig nog zeggen en zolang hij dat niet echt doet is het flauwekul om zo te denken.
ik weet niet of ze hier blij van wordt.
als ik mijn geschiedenis afga met vrouwen (en dat is nogal veel) kan ik me ook wel een paar van deze situaties herinneren en dat was omdat ik alleen zin had in seks...
maja niet iedereen hoeft een klootzak te zijn.
Mannen denken daar anders overquote:Op woensdag 31 december 2014 12:39 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nja, nou ik weet niet hoor maar als ik iemand alleen zou opzoeken voor de seks zou ik niet de behoefte hebben om diegene dagelijks te zien en om ook daadwerkelijk tegen diegene uit te spreken dat ik verliefd op diegene zou zijn.... Dat zou ik althans niet kunnen.
Vraag dat eens dan..quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Liedjes het volgende:
[..]
Omdat ik hem heel erg leuk vind. Nu is het zo vaag en lijkt het meer op scharrelen, terwijl ik toch heel erg verliefd op hem ben en ik zo graag wil dat hij officieel mijn vriend is. Ik heb hem nooit gevraagd of hij ook seks heeft met andere meiden, we hebben daar ook geen afspraken over, maar ik denk het niet. Volgens mij is hij de fase wel voorbij dat hij seks heeft met verschillende meiden, want ik weet wel het een en ander van zijn verleden. Ik wil geen ultimatum stellen, want ik wil niet dat het zo geforceerd moet. Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijden, maar ik weet niet hoe ik tot hem door kan dringen dat het niet uitmaakt dat we 6 jaar schelen. Maar zo schiet het ook niet op..
Nutteloos topic. Nul,niks geleerd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Dank voor de reacties! Ik ben echt niet naïef, maar ik weet zeker dat hij mij net zo leuk vindt. Anders kan ik niet plaatsen dat hij iedere dag heel erg verliefd doet, hij mij iedere dag wil zien en hij iedere dag intiem wil zijn. Als je iemand niet echt leuk vindt, doe je dat soort dingen niet.
Ik wil niets eisen, want het voelt voor mij dan niet goed dat ik hem min of meer dwing. Maar ik ga het zo wel weer aankaarten en dat ik echt heel graag een antwoord wil met wat hij verwacht en wat hij wil.
Je wil geen ultimatum stellen omdat je bang bent voor de uitkomst; dat hij je niet meer moetquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Liedjes het volgende:
Dank voor de reacties! Ik ben echt niet naïef, maar ik weet zeker dat hij mij net zo leuk vindt. Anders kan ik niet plaatsen dat hij iedere dag heel erg verliefd doet, hij mij iedere dag wil zien en hij iedere dag intiem wil zijn. Als je iemand niet echt leuk vindt, doe je dat soort dingen niet.
Ik wil niets eisen, want het voelt voor mij dan niet goed dat ik hem min of meer dwing. Maar ik ga het zo wel weer aankaarten en dat ik echt heel graag een antwoord wil met wat hij verwacht en wat hij wil.
Friends with bennefitquote:Op woensdag 31 december 2014 15:22 schreef loveli het volgende:
Als je geen zin hebt in een relatie, dan is het heel prettig als er iemand is met wie je het goed kunt vinden die ook nog eens met je naar bed gaat. Veel leuker dan elke keer een nieuwe one night stand zoeken of naar bed gaan met iemand die je niet mag.
Voor hem is de regeling prima zoals hij is, voor jou niet. Dat heeft niets met leeftijd te maken, maar met het feit dat zijn eigen belang zwaarder weegt dan het jouwe. En zolang jij er niet al te moeilijk over doet, heeft hij alles wat zijn onvolwassen hartje begeert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |