abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 23:49:08 #1
422386 parisiennexx
live like theres no tomorrow
pi_147411377
Hallo lieve mensen,

Ik zit op het moment een beetje in een lastige situatie;
ik ben 20 en ik doe studenten werk, dus ik werk in een groep met ongeveer 25 anderen studenten en daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.

2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer. Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan, maar eigenlijk begon ik al wel een beetje verliefd op hem te worden.
Nu 1,5 maanden na die eerste zoen is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.

Hij voelt zich er rot over tegenover mij en tegenover zijn vriendin, we zijn echt verliefd op elkaar en alle tijd die we samen door brengen is geweldig, daarnaast heeft hij ook nog altijd gevoelens voor zijn vriendin. Daar waar het in het begin zonder na denken zo door ging begint zowel hij als ik er steeds meer over na te denken en hoe nu verder, we hebben al 2 keer afgesproken dat we maar geen seks meer moeten hebben, wat nooit lukt haha.

Al onze collega's weten van ons, en iedereen zet hem best wel onder druk het uit te maken, wat een beetje een averechts effect heeft, hij begint nu steeds meer te denken dat zijn relatie perfect is (wat ik als onmogelijk zie als je er al 1,5 maand een affaire op na houdt in een relatie van een half jaar).

maar mijn vraag is nu een beetje, wat moet ik doen. Ik wil hem niet meer onder druk zetten omdat ik zeker weet dat dat hem alleen maar bang maakt en ik wil hem echt niet kwijt, maar er moet toch wel iets gebeuren..?
HELP
pi_147411430
Hij loopt gewoon z'n pik achterna, zal 'ie bij jou ook doen. Niet te vertrouwen :)
pi_147411477
Ik zou tegen hem zeggen dat je het niet meer volhoudt. Hij zal dan een beslissing moeten maken, en dan zie je vanzelf waar je staat. Daarna is er goede mogelijkheid dat jullie een stabiele transparante relatie kunnen opbouwen, omdat jullie al een beetje verleden hebben, zogezegd.
-nee-
pi_147411631
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Marsenal het volgende:
Daarna is er goede mogelijkheid dat jullie een stabiele transparante relatie kunnen opbouwen.
Met een gast die al na 3,5 maand met iemand anders rotzooit? _O-
pi_147411724
Hij vindt het wel makkelijk om 2 vriendinnen te hebben. Als hij je echt leuk vond had hij het al lang uitgemaakt met zijn vriendin.
Dumpen die gast ;)
pi_147411796
Gelukkig maar dat je gelijk aan het begin al duidelijk gezegd hebt dat dit zwaar tegen je principes is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:10:38 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_147411940
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
[...]
daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend
[...]
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben
[...]
1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.
[...]
2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer.
[...]
Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan
[...]
is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.
Jullie passen wel mooi bij elkaar, hij is precies net zo'n slappe zak als jij :') . Oké, misschien een nét iets slappere zak omdat 'ie al een relatie heeft.. maar veel scheelt het niet.
Huilen dan.
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:13:34 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147412002
De eer aan jezelf houden en zorgen dat je op meer dan een armlengte afstand van hem blijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147412189
Haha, mooi hoor echte liefde dit O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147412277
Wat hij bij zijn vriendin flikt, zal hij ook bij jou (kunnen)flikken. Houd dat in je achterhoofd.
Daarnaast laat je je wel heel erg makkelijk door hem gebruiken, iets met lustobject.
Maar ik bemoei niet. ;)
Ook in moeilijke tijden.
pi_147412324
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:

[..]

Met een gast die al na 3,5 maand met iemand anders rotzooit? _O-
Het is bijna beledigend voor mijn intellect dat je hier geen sarcasme vond. :D
-nee-
pi_147412350
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het is bijna beledigend voor mijn intellect dat je hier geen sarcasme vond. :D
Sorry.. :D
pi_147412629

[ Bericht 100% gewijzigd door r_one op 09-12-2014 01:31:25 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:46:11 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_147413407
Alle reacties hierboven zijn waarheid. Neem ze goed door TS.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_147413826
Zeg hem dat de volgende keer als hij jou zoent je het zn vriendin verteld. Wedden dat hij ineens zich wel kan inhouden en een keus kan maken?

Sorry meid maar hij wil echt niet jou niet ipv haar. Hij wil gewoon allebei, omdat dat kan.
  dinsdag 9 december 2014 @ 03:24:57 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147413831
TS laat zich gebruiken als neukobject. Gefeliciteerd.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147413846
Luister niet naar wat een man zegt, kijk naar hoe hij je behandelt. Hij bedriegt jou ook met haar. Hij zoent ondertussen haar en gaat met haar naar bed. Hij maakt afspraken met haar en gaat gewoon op bezoek bij zijn schoonouders als lieve schoonzoon zijnde. Hij doet geen moeite om zijn relatie te veranderen of op het spel te zetten voor jou. Tegenover zijn collega's kiest hij voor zijn relatie. Officieel heeft hij een relatie met haar en niet met jou. Hij zegt dat zijn relatie met haar perfect is. Hieruit blijkt duidelijk dat jullie geen relatie hebben wat hem betreft, en er is ook niets perfect aan.

Wat jij dan voor hem bent? Precies wat de situatie is: iemand die hij er af en toe naast neukt omdat ze makkelijk te pakken is. Je raakt hem niet kwijt, je hebt hem namelijk nog nooit gehad.
  dinsdag 9 december 2014 @ 06:46:15 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147414183
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
Hij loopt gewoon z'n pik achterna, zal 'ie bij jou ook doen. Niet te vertrouwen :)
Dit dus. Al zou hij het uitmaken en met jou verder willen, de kans dat hij jou ook gaat belazeren is groot. Die drempel is dan al zo laag geworden.

Je laat je gewoon gebruiken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147414340
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
ik ben 20
Mooie leeftijd. Neem het allemaal niet zo serieus en geniet er vooral van.
Het is zijn probleem en laat het ook zijn probleem blijven.
pi_147414366
Je kunt altijd nog polyamory voorstellen xD
pi_147414720
Dan rotzooi jij toch lekker met zijn vriendin TS.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_147415196
Jongen in kwestie is duidelijk een Alpha. Iedereen hier meteen jaloers reageren :')

Ja TS, hij zal jou ook verneuken. Maar tot die tijd heb je wel goede seks. ^O^
Extremistisch gematigd.
pi_147433484
Jij bent totaal ongeloofwaardig. Sms'jes sturen dat het tegen je principes in gaat, maar het vervolgens toch doen. Vervolgens seks hebben, maar dan toch afspreken dat niet meer te doen. Echter hebben jullie later toch weer seks. Waarom noemde je eigenlijk het woord ''principes''?
pi_147436522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:50 schreef Shockwave12 het volgende:
Jij bent totaal ongeloofwaardig. Sms'jes sturen dat het tegen je principes in gaat, maar het vervolgens toch doen. Vervolgens seks hebben, maar dan toch afspreken dat niet meer te doen. Echter hebben jullie later toch weer seks. Waarom noemde je eigenlijk het woord ''principes''?
Dit. Lekker nep overkomen met zogenaamde principes, maar ondertussen wel makkelijk je benen spreiden en je letterlijk en figuurlijk laten naaien. :')

Soa test doen is misschien niet eens zo'n slecht idee, aangezien hij nu met twee vrouwen tegelijkertijd slaapt. Of romantiseer je de boel nog steeds voor jezelf? Dat je denkt dat hij zijn huidige vriendin voor jou verlaat?

I've been there en kan je op papier meegeven dat dat niet gaat gebeuren. Nooit. Jij bent gewoon dat neukertje op wie hij makkelijk kan terugvallen, mocht zijn vriendin geen zin hebben in een wip.

Run while you can. Stop ermee, voordat je er nog verder in verstrikt raakt. Hij gaat niet voor jou kiezen. Punt.
pi_147436656
[quote]14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mooie leeftijd. Neem het allemaal niet zo serieus en geniet er vooral van.
Het is zijn probleem en laat het ook zijn probleem blijven.
[/quote

Wel makkelijk gezegd dit. Als het uitkomt, is zij uiteindelijk ook de pineut. Die vriendin kan haar dan wel vermoorden en haar minnaar laat op dat moment echt wel blijken dat hij voor zijn vriendin kiest. Ben het wel met je eens dat dit zijn probleem is, maar zowel den minnares als de vreemdganger zijn beide schuldig, is het niet? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')