Hallo lieve mensen,
Ik zit op het moment een beetje in een lastige situatie;
ik ben 20 en ik doe studenten werk, dus ik werk in een groep met ongeveer 25 anderen studenten en daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.
2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer. Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan, maar eigenlijk begon ik al wel een beetje verliefd op hem te worden.
Nu 1,5 maanden na die eerste zoen is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.
Hij voelt zich er rot over tegenover mij en tegenover zijn vriendin, we zijn echt verliefd op elkaar en alle tijd die we samen door brengen is geweldig, daarnaast heeft hij ook nog altijd gevoelens voor zijn vriendin. Daar waar het in het begin zonder na denken zo door ging begint zowel hij als ik er steeds meer over na te denken en hoe nu verder, we hebben al 2 keer afgesproken dat we maar geen seks meer moeten hebben, wat nooit lukt haha.
Al onze collega's weten van ons, en iedereen zet hem best wel onder druk het uit te maken, wat een beetje een averechts effect heeft, hij begint nu steeds meer te denken dat zijn relatie perfect is (wat ik als onmogelijk zie als je er al 1,5 maand een affaire op na houdt in een relatie van een half jaar).
maar mijn vraag is nu een beetje, wat moet ik doen. Ik wil hem niet meer onder druk zetten omdat ik zeker weet dat dat hem alleen maar bang maakt en ik wil hem echt niet kwijt, maar er moet toch wel iets gebeuren..?
HELP