Was het een ONS? Vertel allesquote:
Je hebt gewoon weer je kussen liggen douwen dus :squote:
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer je kussen liggen douwen dus :s
Heb gewoon het beste met je voor.quote:
Jij wilt de wereld gewoon zien branden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon het beste met je voor.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon het beste met je voor.
Nou, is heus wel een beetje waar.quote:
Hoe wordt Chlo_2015?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, is heus wel een beetje waar.
quote:
Nee, weet nog niet. Ben wel trots op mezelf dat ik - op een paar kleine uitspattingen na - Chlo2.014 toch een heel jaar heb volgehouden.quote:
Waarom zegt iedereen dat tochquote:
Dank je 🌝quote:
toen was je hier nog niet actief.quote:
Ik wil zo graag dat je dit meent hequote:
Waarom blijft dat lelijk jong zoveel aandacht krijgenquote:
De hele tijd dat soort foto's posten van zichzelf geeft gefrustreerde fappertjes hoop dat ze behoefte heeft aan hun fallus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom blijft dat lelijk jong zoveel aandacht krijgen
Soort digitaal uithoererenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
De hele tijd dat soort foto's posten van zichzelf geeft gefrustreerde fappertjes hoop dat ze behoefte heeft aan hun fallus.
Ja, mensen die hebben gewonnen hebben een tagje gekregen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soort digitaal uithoererenis er btw nog wat van die mooie verkiezingen gekomen? wel heel benieuwd naar
Leuk. En wie hebben gewonnen? vast geen mensen buiten die downiebende die daar poste?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, mensen die hebben gewonnen hebben een tagje gekregen.
Hee hee niet zo denigrerend, 1 januari komen ze hierheen. Maar nee volgens mij niet echt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk. En wie hebben gewonnen? vast geen mensen buiten die downiebende die daar poste?
Verrassendquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee hee niet zo denigrerend, 1 januari komen ze hierheen. Maar nee volgens mij niet echt.
Als mapima het kan, kan jij het ook. Al verwacht ik bij jou iets meer zelfrespect.... soort van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:40 schreef Chai het volgende:
Misschien als ik ook de hele tijd foto's van lichaamsdelen post dat ik komend jaar wel kans maak.
Ach misschien daalt mijn zelfrespect ook wel weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als mapima het kan, kan jij het ook. Al verwacht ik bij jou iets meer zelfrespect.... soort van.
Sorry, Willem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:43 schreef Murdera het volgende:
Werklui die schreeuwen en kkherrie maken. Kankerdebielen
quote:
Uiteraard, daarom neem ik ook even de moeite het hier nog even te postenquote:
zij werken tenminste voor hun geldquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:43 schreef Murdera het volgende:
Werklui die schreeuwen en kkherrie maken. Kankerdebielen
heb gvd vakantiequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zij werken tenminste voor hun geld
wat is deze¿quote:
quote:
Wat is er mis met op school zitten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:41 schreef wise het volgende:
[..]nu vakantie nemen. Tenzij je op school zit
![]()
![]()
Lekker eerste 2 weken van januari.
Niks, behalve dat je dan nog moet lerenquote:
Hoe is het met de honden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
Ik heb wel echt lekker vakantie eigenlijk nu. Zomervakantie vooral bezig geweest met verhuizen, herfstvakantie gewoon doorgegaan met projectwerk.
En ook vlak voor de vakantie een paar dingen plotseling snel kunnen afhandelen die al veel te lang duurden.![]()
Nu gewoon een hele dag zorgeloos in mijn pyjama, omdat het kan.
Vooruitgangquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Met kerst hebben ze me niet gebeten.
#meidquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
Ik heb wel echt lekker vakantie eigenlijk nu. Zomervakantie vooral bezig geweest met verhuizen, herfstvakantie gewoon doorgegaan met projectwerk.
En ook vlak voor de vakantie een paar dingen plotseling snel kunnen afhandelen die al veel te lang duurden.![]()
Nu gewoon een hele dag zorgeloos in mijn pyjama, omdat het kan.
quote:
hoe zoetquote:
Verliest een beetje zijn magie. Hij zegt dat tegen alle vrouwen.quote:
Ja maar Chai is speciaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verliest een beetje zijn magie. Hij zegt dat tegen alle vrouwen.
maarja, daar noem je ook iets..vrouwen......quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
maarja, daar noem je ook iets..vrouwen......
hoor mister conducteur stoer doen danquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja de sociale dienst is alleen op maandagochtend open voor klanten
niks, maar je weet toch.. vrouwen.quote:
conducteur > sociale dienst.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoor mister conducteur stoer doen dan
Niks mis mee. Bepaalde types wel, ja.quote:
vuile feminist dat je er bent, 2nutzquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Bepaalde types wel, ja.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet echt meer.
Helft jonge vrouwen heeft slaapstoornis
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit.quote:
heb een baan bitch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
conducteur > sociale dienst.
conducteur geeft illegalen en zwart rijders boete terwijl sociale dienst illegalen en zwarte geld geeft
/wilders
Achter welk station staat ze?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een baan bitch.
Bovendien verdient mn chick nog meer dan sala, en die werkt 3 dagen in de week.
altijd leuk, tegen schenen aantrappen en kijken wie er haptquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een baan bitch.
Bovendien verdient mn chick nog meer dan sala, en die werkt 3 dagen in de week.
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet echt meer.
Helft jonge vrouwen heeft slaapstoornis
quote:Volgens Kerkhof is het tijd voor maatregelen. Hij raadt ouders van tieners aan om de smartphone en tablet om 21.00 uur in te nemen en de verbinding met het internet te verbreken.
moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
altijd leuk, tegen schenen aantrappen en kijken wie er hapt
[ afbeelding ]
die kerkhof is zeker zo' n jaloers christelijke man die vroeger nergens mee mocht spelen behalve de penis van de pater.quote:
nu nog¿quote:
Lik op je ballenquote:
Jij houdt er niet van als je ballen gelikt worden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit is 35632541412 keer ranziger dan die moederkoek shit.
Het gaat hier om Murs ballen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt er niet van als je ballen gelikt worden?
Heb het liever over jouw ballen.quote:
Hadden we die zondagochtend in december 2014 kunnen bespreken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het liever over jouw ballen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
vuile feminist dat je er bent, 2nutz
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het liever over jouw ballen.
Gewoon weer een roze.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
Mag 1 januari nieuwe telefoon uitkiezen. Ben nog niet klaar om zulke beslissingen te nemen.
Ja gvd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Hadden we die zondagochtend in december 2014 kunnen bespreken.
Tevens: iPhone 5.
oneplusonequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd.Zat laatst nog te hopen op een herhaling maar helaas.
Heb ik al.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef wise het volgende:
[..]
die kerkhof is zeker zo' n jaloers christelijke man die vroeger nergens mee mocht spelen behalve de penis van de pater.
Daar moet je invite voor hebben toch?quote:
ff op tweakers regelen toggquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar moet je invite voor hebben toch?
Bel je morgen om middernacht wel, toch niks te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd.Zat laatst nog te hopen op een herhaling maar helaas.
Heb ik al.
insgelijksquote:
never leftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]waar is Vas eigenlijk¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Zou je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
das toch die mannelijke fok user die als wijf door het leven gaat¿quote:
Chlo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
das toch die mannelijke fok user die als wijf door het leven gaat¿
nee, das een wijf geen manquote:
Welke bedoel jij?quote:
quote:
zal vanavond pannenkoeken eten.quote:
Kkhondquote:
Dat is mijn chinese sterrenbeeldquote:
Ik ben draakquote:
Haha draakquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
De Hond is misschien wel het meest geliefde en betrouwbare dier van de Chinese dierenriem. Een persoon geboren onder dit teken is loyaal en trouw. Hij assisteert anderen wanneer ze in nood zijn. Ze zijn er altijd voor je wanneer je wanhopig bent en wanneer je toe bent aan directe hulp. Honden zijn erg gevoelig naar anderen, en ze zijn ontzettend medelevend naar anderen. Vrienden van Hond houden van Hond vanwege deze geliefde eigenschappen, en ze geven er een hoop voor terug.
Aaahw.
Waarom denk je dat ik vandaag FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier nog iemand aan het werk of zijn we allemaal vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Omgquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha draak![]()
Maar lief he! klopt echt dit!!!![]()
Draak en hond zijn zo niet compatible, toch goed om dat nog even zeker te weten.
Jij overruled iedereen, dus logisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg
Ja, dat wel. Zou jou sowieso overrulen
Omdat fokken een leuk tijdverdrijf is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vandaag FOK!?
Geen verrassing.quote:
76?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben draak
De persoonlijkheid van de Draak
De Draak is het enige welbekende mythische wezen in de Chinese dierenriem. In China staan draken voor ongekende kracht, dapperheid, gezondheid, harmonie, vrede en geluk. Draken op daken van gebouwen verjagen demonen en kwaadaardige geesten.
:s
Oke, deze dan: ik wil naar huisquote:
Die ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, deze dan: ik wil naar huis
Ik heb een gekneusde kont, omdat ik van de trap af ben gevallen.quote:
Details plsquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een gekneusde kont, omdat ik van de trap af ben gevallen.
Die ook niet?
Nou het was zaterdag half 4 in de nacht..quote:
88quote:
Wanneer AA meeting?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het was zaterdag half 4 in de nacht..
AAV meeting eerder.quote:
Bejaardequote:
V van voedsel?quote:
Geen respect voor oude van dagen hebben, typisch weer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lekkerquote:
Wat ga je eten vanavond ? :Squote:
Er gaat vandaag gezorgd worden voor eten dus weet ik nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond ? :S
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Geen respect voor oude van dagen hebben, typisch weer...Ik moet ineens denken aan die ene keer dat jij helemaal loco ging op mij omdat ik zei dat ik een goede mod zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er gaat vandaag gezorgd worden voor eten dus weet ik nog niet! denk avg
Que???? ik ga nooit locoquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die ene keer dat jij helemaal loco ging op mij omdat ik zei dat ik een goede mod zou zijn.
rijke historie jullie tweequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die ene keer dat jij helemaal loco ging op mij omdat ik zei dat ik een goede mod zou zijn.
Ja nee weet bijna zeker dat jij dat wasquote:
Hahaquote:
Mwoh wel even lekker na alle vette zooiquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Bummer
Al eet ik dat vandaag ook verkapt: jachtschotel![]()
Shut upquote:
Volgens mij zitten die allemaal in dat verkiezingen topic...dat clubje bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
Of noem nog eens van die typische KLB-autisten
Topicreeks: KLB Verkiezingen 2014 - Usernominatie, SPECULEREN, SPECULEREN!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
ik aan den arbeid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier nog iemand aan het werk of zijn we allemaal vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Dacht dat die het kwamen overnemen hier, zit nog steeds in mijn harnas te wachten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die allemaal in dat verkiezingen topic...dat clubje bedoel je denk ik?al zijn er wel een paar uitzonderingen.
Ik heb een heel slank kerstdiner gehadquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
[..]
Mwoh wel even lekker na alle vette zooi
Jachtschotel? met wild?
Ook alleen die mensen die daar posten en elkaar kennen zijn genomineerdquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Topicreeks: KLB Verkiezingen 2014 - Usernominatie, SPECULEREN, SPECULEREN!
Ja ik ook.. lekker productief hier in mn eentjequote:
Vastquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een heel slank kerstdiner gehad![]()
Oh nee.. tokkelroom..
Hm nee gewoon rundvlees (riblap), maar dat noem je dan jachtschotel.
Oh dacht dat al was geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat die het kwamen overnemen hier, zit nog steeds in mijn harnas te wachten.
Ik heb jou ook niet zien stemmen geloof ik, dus ik zie je punt niet helemaal...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook alleen die mensen die daar posten en elkaar kennen zijn genomineerd
Mooi democratisch gekozen alles.
laten we ook een verkiezing starten!!1Einzeinzquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook niet gestemd... kon het al wel beetje overzien hoe het zou gaan. Maar wat heeft dat er mee te maken of ik wel of niet heb gestemd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet zien stemmen geloof ik, dus ik zie je punt niet helemaal...
Begin je toch je eigen verkiezingquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten is geen optie begin ik al te begrijpen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat die het kwamen overnemen hier, zit nog steeds in mijn harnas te wachten.
Ja, zo werkt het i guessquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begin je toch je eigen verkiezing
Maar jij bent dus al bijna 40quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten is geen optie begin ik al te begrijpen?
Omdat 1 persoon een grapje maakt? je hebt toch wel een iets groter incasseringsvermogen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, het hetzelfde als zeuren over de politieke partijen die aan de macht zijn terwijl je zelf niet bent gaan stemmen, beetje zinloos.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook niet gestemd... kon het al wel beetje overzien hoe het zou gaan. Maar wat heeft dat er mee te maken of ik wel of niet heb gestemd?
Het lekker eenduidigequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat zeiden de Duitsers ook tegen de Polen in 1939.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja klopt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent dus al bijna 40
Jeetje
Zeuren? als jij het zo zietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, het hetzelfde als zeuren over de politieke partijen die aan de macht zijn terwijl je zelf niet bent gaan stemmen, beetje zinloos.
En kijk, je kan mij rekenen tot een kliek, prima, maar ik zou niet weten welke...
RIPquote:
OK mij ook namelijk.. en dat klote tagje mag van mij ook wel weer wegquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeuren? als jij het zo zietok. Ik maak een opmerking er over... meer niet. Verder zal het mij allemaal een worst wezen hoor.
#hyvesbedankt #verkiezingbedanktquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Het lekker eenduidigeKLB-beleid heeft nu bepaald dat dat 1-1 wordt. Of nou ja, ze hoeven niet hierheen natuurlijk, maar die reeks zou dan dicht gaan.
De cluster 4-kliek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, het hetzelfde als zeuren over de politieke partijen die aan de macht zijn terwijl je zelf niet bent gaan stemmen, beetje zinloos.
En kijk, je kan mij rekenen tot een kliek, prima, maar ik zou niet weten welke...
Ach tagje is wel grappig toch..quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
OK mij ook namelijk.. en dat klote tagje mag van mij ook wel weer weg
Zou liever een dontcarebear tag willen tho.quote:
Ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij praat poep over je familie, zou niet pikken ;s
Dat is vaak zo bij modus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat
hehe breh breh jouw licht jasmijn ogen 40 uur gewerkt net ./dwcquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zijn ook net stel verzuurde wijven. Gunnen elkaar het licht in de ogen gewoon niet.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hehe breh breh jouw licht jasmijn ogen 40 uur gewerkt net ./dwc
10.00-23.30quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hehe breh breh jouw licht jasmijn ogen 40 uur gewerkt net ./dwc
Zij maken eksters... veel lawaai en een obsessie voor goud en blingbling.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je kent hem te goed, wanneer komen de mocca babbehs.
Zou denk ik geen goede moeder zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je kent hem te goed, wanneer komen de mocca babbehs.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Hij kan het beter gewoon bij plaatjes houden.
Link naar full?quote:
we kunnen ook samen productief zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook.. lekker productief hier in mn eentje
heb er wel 1, maar die is zwaar nsfwquote:
Godsammequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef wise het volgende:
[..]
heb er wel 1, maar die is zwaar nsfw
"E.T. getting sucked" of .E.T getting fucked in google images
Kom jij met de RR naar me toe?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef wise het volgende:
[..]
heb er wel 1, maar die is zwaar nsfw
"E.T. getting sucked" of .E.T getting fucked in google images
ik las;quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom jij met de RR naar me toe?
quote:
sorryquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou dat is wel wat selectief he.
Ik wil voedsel, aangezien ik nog niet heb gegeten.quote:
Wel typisch dat jij daar maar al te graag meeleestquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
waar wil je eten¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil voedsel, aangezien ik nog niet heb gegeten.
Oké.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel typisch dat jij daar maar al te graag meeleest
KFC.quote:
ohja, jij houdt van kluiven jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KFC.
Dat je dit nog moet vragen.
...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
Net trouwens geprobeerd in die andere SC te integreren maar man manlaat maar zitten
wat een kneuzencircus....
Ik behoor tot een kliek... iets met 4
man man
De tering, helemaal druk maken om wat onbekende op een focking internet forum zeggen over je. Je kent die mensen niet eens.quote:
Ja zo eentje van 33 stuksquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, jij houdt van kluiven ja![]()
Bucket doen¿
"Kneuzencircus"quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lokquoteis goed hoor
_________
Doei he
lol in je eentje. En ik toekijken zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo eentje van 33 stuks
Voor in mijn eentje.
Wel met coleslaw
SZ? bil?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Kneuzencircus"
En dan hier gaan zeuren over dat je niet normaal mee kan postenmja....
Dan niet
Ah oke. En niet meer terug komen ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hoe wil je het dan noemen hier
boehoehoe valse verkiezing
Boehoehoe jij bent van de 4 kliek
Boehoehoe jank snotter ja dat is mijn punt
man man
Kneusjes
doei he
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke. En niet meer terug komen ook.
Ach hemel, ik heb met de baas te maken hierquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke. En niet meer terug komen ook.
Jij bent het oudste, dus jij moet het wijst zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hoe wil je het dan noemen hier
boehoehoe valse verkiezing
Boehoehoe jij bent van de 4 kliek
Boehoehoe jank snotter ja dat is mijn punt
man man
Kneusjes
doei he
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij maken eksters... veel lawaai en een obsessie voor goud en blingbling.
Gewoon maandje testen ja tog, als nie bevalt gwn naar weeshuis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou denk ik geen goede moeder zijn
Je zou gaan... ga ga. hop.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach hemel, ik heb met de baas te maken hier
Flikker toch op man
nvmquote:
de oudste¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent het oudste, dus jij moet het wijst zijn.
Weet het niet zeker hoor, hoe oud ben jij wise?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
de oudste¿
En dan druk maken om een 17jarige brillemans
Ik dacht dat gianni de oudste was¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor, hoe oud ben jij wise?
er staat toch 61 in zn naamquote:
Maak haxballroomquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Boh wat maakt die zich druk idd.
Jij lijkt er behoorlijk wat meer mee te zitten.
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Kneuzencircus"
En dan hier gaan zeuren over dat je niet normaal mee kan postenmja....
Dan niet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die allemaal in dat verkiezingen topic...dat clubje bedoel je denk ik?al zijn er wel een paar uitzonderingen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien mag jij ook wat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
lol in je eentje. En ik toekijken zeker
Wat wil je hier mee zeggen? ik zeg dat er ook uitzonderingen zijn. Heb tijdje terug nog daar normaal mee gepost btw, toen deed ik zelf ook normaal tegen anderenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
De tering, helemaal druk maken om wat onbekende op een focking internet forum zeggen over je. Je kent die mensen niet eens.
Wat een leven moet die gozer hebben zeg, als hij zich hier al druk overmaakt
so there is a chance¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien mag jij ook wat.
Waarom ben je in ene zo 180 graden gedraaid? daarnet deed je nog redelijk normaal... modus begint over kliek van 4 ofzo en je begint iedereen hier over 1 kam te scheren? apart gedrag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik maak me nergens druk over, verbaas me alleen over het kneuzengehalte hier
Ja johquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? ik zeg dat er ook uitzonderingen zijn. Heb tijdje terug nog daar normaal mee gepost btw, toen deed ik zelf ook normaal tegen anderenzo werkt dat.
Waar scheld ik iedereen uit?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja joh
'Normaal meeposten' en vervolgens achter ieders rug om het gros van de posters in het topic achter de rug om uit lopen schelden. Nee, echt, jij bent niet contactgestoord
Ik krijg niet eens normaal antwoord van dat ventje... beetje sneu gedrag... dus ja, vandaar kneuzencircusquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom ben je in ene zo 180 graden gedraaid? daarnet deed je nog redelijk normaal... modus begint over kliek van 4 ofzo en je begint iedereen hier over 1 kam te scheren? apart gedrag.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens normaal antwoord van dat ventje... beetje sneu gedrag... dus ja, vandaar kneuzencircus
Van vechten zal het nooit komen. Denk ook niet dat ze hier gaan posten gezien het hier een kneuzenbende is.quote:
meeebiequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
so there is a chance¿dat ik een stukje van jou mag
Kermis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van vechten zal het nooit komen. Denk ook niet dat ze hier gaan posten gezien het hier een kneuzenbende is.
Panzer en dingens gingen toch ook altijd knokken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van vechten zal het nooit komen. Denk ook niet dat ze hier gaan posten gezien het hier een kneuzenbende is.
Oh kneuzenkermis...quote:
quote:
En dat de modjes dan te laf optreden tegen SC in andere topics waardoor heel KLB vervuild raakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klein detail.quote:
Ja, maar die waren gewaagd aan elkaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Panzer en dingens gingen toch ook altijd knokken?
Nee hoor, ben geen golddiggerquote:
Wij moeten mod wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat de modjes dan te laf optreden tegen SC in andere topics waardoor heel KLB vervuild raakt.![]()
Het moet gewoon met harde hand samengevoegd worden.
Wacht, Panzer en wie eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar die waren gewaagd aan elkaarje laat ook geen mus met een leeuw vechten
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen golddigger_
OH, sorry, je bevestigt alleen dat er in het verkiezingstopic 'KLB-autisten' zitten (wat dat ook moge zijn), mijn foutquote:
dwc denk ik.quote:
Ja dat ben ik ook even kwijt. CB?quote:
Haha pussy je durft deze leeuw niet te klappen zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar die waren gewaagd aan elkaarje laat ook geen mus met een leeuw vechten
Nee, jij wel he?quote:
En daar ben jij het niet mee eens?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
OH, sorry, je bevestigt alleen dat er in het verkiezingstopic 'KLB-autisten' zitten (wat dat ook moge zijn), mijn fout
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha pussy je durft deze leeuw niet te klappen zeker.
ja, donkere humorquote:
Niemand die je aanklaagt als je tandjes ligt te spugen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee, geen zin in oom agent die mij aanklaagt voor mishandeling van kinderen.
Oke, joh.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals uit deze reactie maar weer blijkt is het inderdaad allemaal de schuld van S_Z
...
Nee de autisten die allemaal op elkaar stemmen en in de 4 kliek zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals uit deze reactie maar weer blijkt is het inderdaad allemaal de schuld van S_Z
...
Hup, nu weer stoer doen tegen je vriendjes. Dit maakt geen indruk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand die je aanklaagt als je tandjes ligt te spugen hoor.
Rennen in je eigen SC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hup, nu weer stoer doen tegen je vriendjes. Dit maakt geen indruk.
daarom stapje verder zodat ze niet meer kunnen spreken¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee, geen zin in oom agent die mij aanklaagt voor mishandeling van kinderen.
dwcquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook even kwijt. CB?
Nicequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ik heb sterretjes, grondbloemen en wat fonteintjes
en sigaren
Waarom niet?quote:
Het gaat niet over nonnen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dan worden de SC's samengevoegd en blijft deze non-discussie doorgaan.
Nee, lekker laten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
daarom stapje verder zodat ze niet meer kunnen spreken¿
Ja met harde hand en iedereen die niet vrijwillig meewerkt komt in een goelag te zitten waar ze verplicht 450 posts SC per dag moeten maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dan worden de SC's samengevoegd en blijft deze non-discussie doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |