Was het een ONS? Vertel allesquote:
Je hebt gewoon weer je kussen liggen douwen dus :squote:
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer je kussen liggen douwen dus :s
Heb gewoon het beste met je voor.quote:
Jij wilt de wereld gewoon zien branden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon het beste met je voor.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon het beste met je voor.
Nou, is heus wel een beetje waar.quote:
Hoe wordt Chlo_2015?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, is heus wel een beetje waar.
quote:
Nee, weet nog niet. Ben wel trots op mezelf dat ik - op een paar kleine uitspattingen na - Chlo2.014 toch een heel jaar heb volgehouden.quote:
Waarom zegt iedereen dat tochquote:
Dank je 🌝quote:
toen was je hier nog niet actief.quote:
Ik wil zo graag dat je dit meent hequote:
Waarom blijft dat lelijk jong zoveel aandacht krijgenquote:
De hele tijd dat soort foto's posten van zichzelf geeft gefrustreerde fappertjes hoop dat ze behoefte heeft aan hun fallus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom blijft dat lelijk jong zoveel aandacht krijgen
Soort digitaal uithoererenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
De hele tijd dat soort foto's posten van zichzelf geeft gefrustreerde fappertjes hoop dat ze behoefte heeft aan hun fallus.
Ja, mensen die hebben gewonnen hebben een tagje gekregen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soort digitaal uithoererenis er btw nog wat van die mooie verkiezingen gekomen? wel heel benieuwd naar
Leuk. En wie hebben gewonnen? vast geen mensen buiten die downiebende die daar poste?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, mensen die hebben gewonnen hebben een tagje gekregen.
Hee hee niet zo denigrerend, 1 januari komen ze hierheen. Maar nee volgens mij niet echt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk. En wie hebben gewonnen? vast geen mensen buiten die downiebende die daar poste?
Verrassendquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee hee niet zo denigrerend, 1 januari komen ze hierheen. Maar nee volgens mij niet echt.
Als mapima het kan, kan jij het ook. Al verwacht ik bij jou iets meer zelfrespect.... soort van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:40 schreef Chai het volgende:
Misschien als ik ook de hele tijd foto's van lichaamsdelen post dat ik komend jaar wel kans maak.
Ach misschien daalt mijn zelfrespect ook wel weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als mapima het kan, kan jij het ook. Al verwacht ik bij jou iets meer zelfrespect.... soort van.
Sorry, Willem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:43 schreef Murdera het volgende:
Werklui die schreeuwen en kkherrie maken. Kankerdebielen
quote:
Uiteraard, daarom neem ik ook even de moeite het hier nog even te postenquote:
zij werken tenminste voor hun geldquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:43 schreef Murdera het volgende:
Werklui die schreeuwen en kkherrie maken. Kankerdebielen
heb gvd vakantiequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zij werken tenminste voor hun geld
wat is dezeżquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |