Que???? ik ga nooit locoquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die ene keer dat jij helemaal loco ging op mij omdat ik zei dat ik een goede mod zou zijn.
rijke historie jullie tweequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die ene keer dat jij helemaal loco ging op mij omdat ik zei dat ik een goede mod zou zijn.
Ja nee weet bijna zeker dat jij dat wasquote:
Hahaquote:
Mwoh wel even lekker na alle vette zooiquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Bummer
Al eet ik dat vandaag ook verkapt: jachtschotel![]()
Shut upquote:
Volgens mij zitten die allemaal in dat verkiezingen topic...dat clubje bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
Of noem nog eens van die typische KLB-autisten
Topicreeks: KLB Verkiezingen 2014 - Usernominatie, SPECULEREN, SPECULEREN!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
Of noem nog eens van die typische KLB-autisten
ik aan den arbeid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier nog iemand aan het werk of zijn we allemaal vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Dacht dat die het kwamen overnemen hier, zit nog steeds in mijn harnas te wachten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die allemaal in dat verkiezingen topic...dat clubje bedoel je denk ik?al zijn er wel een paar uitzonderingen.
Ik heb een heel slank kerstdiner gehadquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
[..]
Mwoh wel even lekker na alle vette zooi
Jachtschotel? met wild?
Ook alleen die mensen die daar posten en elkaar kennen zijn genomineerdquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Topicreeks: KLB Verkiezingen 2014 - Usernominatie, SPECULEREN, SPECULEREN!
Ja ik ook.. lekker productief hier in mn eentjequote:
Vastquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een heel slank kerstdiner gehad![]()
Oh nee.. tokkelroom..
Hm nee gewoon rundvlees (riblap), maar dat noem je dan jachtschotel.
Oh dacht dat al was geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat die het kwamen overnemen hier, zit nog steeds in mijn harnas te wachten.
Ik heb jou ook niet zien stemmen geloof ik, dus ik zie je punt niet helemaal...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook alleen die mensen die daar posten en elkaar kennen zijn genomineerd
Mooi democratisch gekozen alles.
laten we ook een verkiezing starten!!1Einzeinzquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook niet gestemd... kon het al wel beetje overzien hoe het zou gaan. Maar wat heeft dat er mee te maken of ik wel of niet heb gestemd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet zien stemmen geloof ik, dus ik zie je punt niet helemaal...
Begin je toch je eigen verkiezingquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten is geen optie begin ik al te begrijpen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat die het kwamen overnemen hier, zit nog steeds in mijn harnas te wachten.
Ja, zo werkt het i guessquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begin je toch je eigen verkiezing
Maar jij bent dus al bijna 40quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten is geen optie begin ik al te begrijpen?
Omdat 1 persoon een grapje maakt? je hebt toch wel een iets groter incasseringsvermogen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten is geen optie begin ik al te begrijpen?
Nou ja, het hetzelfde als zeuren over de politieke partijen die aan de macht zijn terwijl je zelf niet bent gaan stemmen, beetje zinloos.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook niet gestemd... kon het al wel beetje overzien hoe het zou gaan. Maar wat heeft dat er mee te maken of ik wel of niet heb gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |