quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
De tering, helemaal druk maken om wat onbekende op een focking internet forum zeggen over je. Je kent die mensen niet eens.
Wat een leven moet die gozer hebben zeg, als hij zich hier al druk overmaakt
so there is a chance¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien mag jij ook wat.
Waarom ben je in ene zo 180 graden gedraaid? daarnet deed je nog redelijk normaal... modus begint over kliek van 4 ofzo en je begint iedereen hier over 1 kam te scheren? apart gedrag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik maak me nergens druk over, verbaas me alleen over het kneuzengehalte hier
Ja johquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? ik zeg dat er ook uitzonderingen zijn. Heb tijdje terug nog daar normaal mee gepost btw, toen deed ik zelf ook normaal tegen anderenzo werkt dat.
Waar scheld ik iedereen uit?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja joh
'Normaal meeposten' en vervolgens achter ieders rug om het gros van de posters in het topic achter de rug om uit lopen schelden. Nee, echt, jij bent niet contactgestoord
Ik krijg niet eens normaal antwoord van dat ventje... beetje sneu gedrag... dus ja, vandaar kneuzencircusquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom ben je in ene zo 180 graden gedraaid? daarnet deed je nog redelijk normaal... modus begint over kliek van 4 ofzo en je begint iedereen hier over 1 kam te scheren? apart gedrag.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens normaal antwoord van dat ventje... beetje sneu gedrag... dus ja, vandaar kneuzencircus
Van vechten zal het nooit komen. Denk ook niet dat ze hier gaan posten gezien het hier een kneuzenbende is.quote:
meeebiequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
so there is a chance¿dat ik een stukje van jou mag
Kermis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van vechten zal het nooit komen. Denk ook niet dat ze hier gaan posten gezien het hier een kneuzenbende is.
Panzer en dingens gingen toch ook altijd knokken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van vechten zal het nooit komen. Denk ook niet dat ze hier gaan posten gezien het hier een kneuzenbende is.
Oh kneuzenkermis...quote:
quote:
En dat de modjes dan te laf optreden tegen SC in andere topics waardoor heel KLB vervuild raakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klein detail.quote:
Ja, maar die waren gewaagd aan elkaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Panzer en dingens gingen toch ook altijd knokken?
Nee hoor, ben geen golddiggerquote:
Wij moeten mod wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat de modjes dan te laf optreden tegen SC in andere topics waardoor heel KLB vervuild raakt.![]()
Het moet gewoon met harde hand samengevoegd worden.
Wacht, Panzer en wie eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar die waren gewaagd aan elkaarje laat ook geen mus met een leeuw vechten
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen golddigger_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |