OH, sorry, je bevestigt alleen dat er in het verkiezingstopic 'KLB-autisten' zitten (wat dat ook moge zijn), mijn foutquote:
dwc denk ik.quote:
Ja dat ben ik ook even kwijt. CB?quote:
Haha pussy je durft deze leeuw niet te klappen zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar die waren gewaagd aan elkaarje laat ook geen mus met een leeuw vechten
Nee, jij wel he?quote:
En daar ben jij het niet mee eens?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
OH, sorry, je bevestigt alleen dat er in het verkiezingstopic 'KLB-autisten' zitten (wat dat ook moge zijn), mijn fout
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha pussy je durft deze leeuw niet te klappen zeker.
ja, donkere humorquote:
Niemand die je aanklaagt als je tandjes ligt te spugen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee, geen zin in oom agent die mij aanklaagt voor mishandeling van kinderen.
Oke, joh.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals uit deze reactie maar weer blijkt is het inderdaad allemaal de schuld van S_Z
...
Nee de autisten die allemaal op elkaar stemmen en in de 4 kliek zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals uit deze reactie maar weer blijkt is het inderdaad allemaal de schuld van S_Z
...
Hup, nu weer stoer doen tegen je vriendjes. Dit maakt geen indruk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand die je aanklaagt als je tandjes ligt te spugen hoor.
Rennen in je eigen SC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hup, nu weer stoer doen tegen je vriendjes. Dit maakt geen indruk.
daarom stapje verder zodat ze niet meer kunnen spreken¿quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee, geen zin in oom agent die mij aanklaagt voor mishandeling van kinderen.
dwcquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook even kwijt. CB?
Nicequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ik heb sterretjes, grondbloemen en wat fonteintjes
en sigaren
Waarom niet?quote:
Het gaat niet over nonnen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dan worden de SC's samengevoegd en blijft deze non-discussie doorgaan.
Nee, lekker laten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
daarom stapje verder zodat ze niet meer kunnen spreken¿
Ja met harde hand en iedereen die niet vrijwillig meewerkt komt in een goelag te zitten waar ze verplicht 450 posts SC per dag moeten maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dan worden de SC's samengevoegd en blijft deze non-discussie doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |