jij hebt nog een kans om mijn rivaal te worden, dikzakquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoink is wel gevatter dan chroestjof
ik geef daar dan weer geen neuk omquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt nog een kans om mijn rivaal te worden, dikzak
Volgend jaar wis ik die categorie. Keiveel spijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is gevatter dan die 2 bij elkaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
/care had gevatter geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik geef daar dan weer geen neuk om
vaker in de kraag gevat jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Deadprez is gevatter dan die 2 bij elkaar.
Ik hoop dat hij keipijn doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Eadieua het volgende:
Deze bedreiging doet mij meer pijn dan een stoot.
Kzal oewe moeke eens vatten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Eadieua het volgende:
Deadprez is gevatter dan die 2 bij elkaar.
2013 waren er minder stemmen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef Chloroform het volgende:
Kan nu al niet wachten op de volgende verkiezingen. Man wat was het spannend.
Ik zou ook wel "gevat" zijn als ik geen onzin er domme posts zou maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vaker in de kraag gevat ja
Zat op het puntje van m'n stoel.quote:
mad dat je niks gewonnen heb zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat op het puntje van m'n stoel.
Ik was serieus he.quote:
Heb jullie harten gewonnen, dat is al genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mad dat je niks gewonnen heb zeker
Als je biggie doet moet je kunnen incasseren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Ik was serieus he.
Ik bedoel wat bedreig je mij met een vertrek hiero man, damn.
Doet echt pijn om zoiets te horen van jou.
kksmoothquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat je maar op het puntje van m'n lul.
Nu nog winnen met ruzzle en je leven is compleet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jullie harten gewonnen, dat is al genoeg.
En dat zonder tietenpics.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Chloroform het volgende:
Heb jullie harten gewonnen, dat is al genoeg.
Pas ziek geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat je maar op het puntje van m'n lul.
Ooit ga ik winnen, kkbitch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu nog winnen met ruzzle en je leven is compleet.
Het is geen incasseren, ik heb het gevoel dat je denkt dat ik geen echte G ben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je biggie doet moet je kunnen incasseren.
Neger wat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef Eadieua het volgende:
Het is geen incasseren, ik heb het gevoel dat je denkt dat ik geen echte G ben.
Ook na die PM over de DM.
Shit man, wat dacht je dat ik snitch was.
Ook dat deed pijn.
Zo gevat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink wordt nog eerder gekozen tot meest gevatte user dan dat jij gaat winnen van mij.
verslaaftquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben nu al verslaaft aan dat spelletje 2048
Beseft: vergeten te reageren op een chick.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas deze klusopa.
Je hebt een appjequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik geen ads trouwens o;quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
googlelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga ravissant maar weer googlelen
googelen*quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga ravissant maar weer googlelen
Je moet betalen om ads te kunnen zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen ads trouwens o;
Stuur wat terug dan.quote:
Zo werd ik genoemd in groep 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoink581quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |