Angel joy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mods hier heel blij zullen worden van een 15-jarige die pics van zijn buik post
wil sixpack jwz voor vriendin kan ze op geilen jatokquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon veel fappen voor je armspieren.
ik ga geen pics posten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mods hier heel blij zullen worden van een 15-jarige die pics van zijn buik post
Je hebt je groeispurt nog niet eens gehad, wacht eerst daar maar op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
wil sixpack jwz voor vriendin kan ze op geilen jatok
Lol. (want domme opmerking).quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt je groeispurt nog niet eens gehad, wacht eerst daar maar op.
ik zit hier idd minder maanden dan keren dat jij geband bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Jij bent beetje heel nieuw laat maar.
De mijne geilt op de geur van mijn lul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
wil sixpack jwz voor vriendin kan ze op geilen jatok
Waarom doe je zo stoer tegen mij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit hier idd minder maanden dan keren dat jij geband bent
Welke geur, de geur van de pik na een avondje stappen, of de natuurlijke geur?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mijne geilt op de geur van mijn lul.
feiten posten is stoer doen? wazmetjouquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom doe je zo stoer tegen mij?
Vergaren van Fok! credzquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom doe je zo stoer tegen mij?
Niks, je komt onzeker over en je doet biggie tegen mij om het te compenseren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
feiten posten is stoer doen? wazmetjou
De natuurlijke natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Eadieua het volgende:
Welke geur, de geur van de pik na een avondje stappen, of de natuurlijke geur?
ik probeer nog mijn FOK! rivaal te vinden net zoals dat jij chroestjov hebt, dus tegen sommige mensen doe ik soms biggie om te kijken hoe ze reagerenquote:
Je bent zelf onzeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:24 schreef Eadieua het volgende:
Niks, je komt onzeker over en je doet biggie tegen mij om het te compenseren.
Nee je bent onzeker, net als Hoink en chroestjov.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer nog mijn FOK! rivaal te vinden net zoals dat jij chroestjov hebt, dus tegen sommige mensen doe ik soms biggie om te kijken hoe ze reageren
Goedzo m'n jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik probeer nog mijn FOK! rivaal te vinden net zoals dat jij chroestjov hebt, dus tegen sommige mensen doe ik soms biggie om te kijken hoe ze reageren
Nog 1 keer en ik TR je aap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Eadieua het volgende:
Nee je bent onzeker, net als Hoink en chroestjov.
Denk je dat ze daadwerkelijk rivalen zijn?
Meh.
sorry, jij wordt mijn rivaal nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Nee je bent onzeker, net als Hoink en chroestjov.
Denk je dat ze daadwerkelijk rivalen zijn?
Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |