ja, maar dan moet je ook een compleet andere motor er in leggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Als je een benzineauto ombouwt tot diesel, kun je er best nog benzine in gooien hoor. Maar echt lekker rijden als vanouds is het niet. Hehehe. Hrhrheh. Heheheh.Heehe.. He..
Mja.
gvd Chloroquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Als je een benzineauto ombouwt tot diesel, kun je er best nog benzine in gooien hoor. Maar echt lekker rijden als vanouds is het niet. Hehehe. Hrhrheh. Heheheh.Heehe.. He..
Mja.
Dus wanneer een man zich ombouwt tot vrouw moet deze zich ook opnieuw registreren, met als gevolg dat er vrouw in het paspoort komt te staan. Dus die zou je dan ook als vrouw moeten behandelen en niet langer als man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
OMBOUWT ludo .. doet een transgender ook
en ook al zet je er alleen een gastank naast, zal je alsnog kenteken opnieuw moeten registreren. Wordt dan ook niet meer behandeld als enkel benzineauto
Alleen als jij bottom bent, ik wil namelijk geen homo zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef tetouaribo het volgende:
Tuurlijk, wanneer gaan wij een boswandeling maken?
Maar bij transies wordt enkel de uitlaat weggehaald en wordt de motor met andere olie gesmeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je ook een compleet andere motor er in leggen
dat wil die persoon toch? die laat zich er een vagina inzetten. Kan niet en-en, dan moet er een geslacht bijkomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus wanneer een man zich ombouwt tot vrouw moet deze zich ook opnieuw registreren, met als gevolg dat er vrouw in het paspoort komt te staan. Dus die zou je dan ook als vrouw moeten behandelen en niet langer als man.
Naast dubbele nationaliteit nu ook dubbele geslacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat wil die persoon toch? die laat zich er een vagina inzetten. Kan niet en-en, dan moet er een geslacht bijkomen
in feite heb je dan een hybride.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naast dubbele nationaliteit nu ook dubbele geslacht.
Geloof dat ik niet echt weet welk punt je wil maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat wil die persoon toch? die laat zich er een vagina inzetten. Kan niet en-en, dan moet er een geslacht bijkomen
hou maar op met de auto vergelijkingen, het past nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar bij transies wordt enkel de uitlaat weggehaald en wordt de motor met andere olie gesmeerd.
KLB / Nee sorry, ik ben geen homo. #3quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Chloroform het volgende:
Hoe kwamen jullie er eigenlijk bij?
vorig topicquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Chloroform het volgende:
Hoe kwamen jullie er eigenlijk bij?
Oh dear lord help that child.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Nee sorry, ik ben geen homo. #3
AdoraBella heeft een nieuw kloontje dat graag in haar billen genomen wordt door corpsballen en aanranders.
ik denk niet dat het AB. deze is grappigerquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Nee sorry, ik ben geen homo. #3
AdoraBella heeft een nieuw kloontje dat graag in haar billen genomen wordt door corpsballen en aanranders.
Ik ook, was een heftig orgasmequote:Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef remi1986 het volgende:
ben ook wel weer klaar met dit onderwerp.
Is AB ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het AB. deze is grappiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:35 schreef remi1986 het volgende:
is Abnormaal?Jij zat iedere week vol verwachting te wachten op een nieuwe aflevering van Ab Normaal, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
was ik in die tijd nog veel te jong voorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zat iedere week vol verwachting te wachten op een nieuwe aflevering van Ab Normaal, of niet?
Ja helaas... was er maar meer in deze wereld aan humor dan Abnormaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
dat jullie niet lachen in het leven, is niet mijn probleem
Voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
dat jullie niet lachen in het leven, is niet mijn probleem
Misschien moet jij dat doen voor je iemand beschuldigd.quote:
Wajow, ja echt he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien moet jij dat doen voor je iemand beschuldigd.
ja wajo lol hahaquote:
Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
het is toch gvd nog geen carnaval of wel?
Jawelquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
het is toch gvd nog geen carnaval of wel?
Je hebt ook nog MyCroft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Zowel TS als AdoraBella pretenderen dat vrouwen ook gewoon sletten kunnen zijn en doen allebei hard hun best om over te komen als een gewillige muts.
Daarnaast is de TS sowieso een kloontje omdat ze al gelijk linken legt tussen Etsu en Rezania.
AdoraBella heeft het wel vaker over billen en de TS in kwestie is geobserdeerd door haar mooie billen en toevalliger wijs duikt AdoraBella op met de zin "er wordt over mij gepraat?" terwijl Sherlock kapot is.
Best wel wat bewijs lijkt me.
Oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Zowel TS als AdoraBella pretenderen dat vrouwen ook gewoon sletten kunnen zijn en doen allebei hard hun best om over te komen als een gewillige muts.
Daarnaast is de TS sowieso een kloontje omdat ze al gelijk linken legt tussen Etsu en Rezania.
AdoraBella heeft het wel vaker over billen en de TS in kwestie is geobserdeerd door haar mooie billen en toevalliger wijs duikt AdoraBella op met de zin "er wordt over mij gepraat?" terwijl Sherlock kapot is.
Huh ok.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wel mooi, zelf constant leuren met de term onderbuikgevoel en dan dit![]()
quote:
Volgens mij functioneert Sherlock prima.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Of het AdoraBella is of transseksualiteit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat maakt dit vraagstuk zo interessant eigenlijk?
Ja, er moest ook een duimpje achter de "quote:
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat maakt dit vraagstuk zo interessant eigenlijk?
nee, niet jou, maar wel de verhalenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet jou, maar wel de verhalen
dat ligt er helemaal aan hoe je uit zietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.
Juist Adora.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.
Werkt die klit nou of wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.
Obviously notquote:
praat even verder via dm.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor. Dm maar je contact gegevens.
zullen we er een DP van makenquote:
al klaar met chevy?quote:
Zou het ook willen weten eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
Waarom moeten die transgender types die zich 100% vrouw voelen eigenlijk ALTIJD vertellen dat ze transgender zijn. Ik begrijp nooit wat van dat soort acties.
Hoe heb je dat nu al voor elkaar gekregen!?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef voederbietel het volgende:
Ok Eend ik heb het alweer verprutst, jij bent.
Nog lang nietquote:
duurt wel lang.quote:
Dat is één woord: aandachtshoererij waar zelf fylax jaloers op isquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
Waarom moeten die transgender types die zich 100% vrouw voelen eigenlijk ALTIJD vertellen dat ze transgender zijn. Ik begrijp nooit wat van dat soort acties.
homoquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week gaat ze me helemaal klaarzuigen en mag ik haar in alle gaten die ze heeft neuken :$$$$$
Nee ze is vrouw. 100%. Zegt ze zelfquote:
Ook in haar oor?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week gaat ze me helemaal klaarzuigen en mag ik haar in alle gaten die ze heeft neuken :$$$$$
zegt ze ja. Ik zeg ook weleens watquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ze is vrouw. 100%. Zegt ze zelf
Past daar 30 cm in?quote:
Misschien wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zegt ze ja. Ik zeg ook weleens wat
;$$$$$quote:
Moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dat filmpje met die executie in Parijs.
Motherfuckster*quote:
Pas als alles dood.quote:
Echt hequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitroeien, ben dat hele booslim gezeik wel beu.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitroeien, ben dat hele booslim gezeik wel beu.
Je kan toch niet raken joh kaoloboelerquote:
zeg me dat het niet zo isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |