Ja helaas... was er maar meer in deze wereld aan humor dan Abnormaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
dat jullie niet lachen in het leven, is niet mijn probleem
Voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
dat jullie niet lachen in het leven, is niet mijn probleem
Misschien moet jij dat doen voor je iemand beschuldigd.quote:
Wajow, ja echt he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien moet jij dat doen voor je iemand beschuldigd.
ja wajo lol hahaquote:
Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
het is toch gvd nog geen carnaval of wel?
Jawelquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
het is toch gvd nog geen carnaval of wel?
Je hebt ook nog MyCroft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Zowel TS als AdoraBella pretenderen dat vrouwen ook gewoon sletten kunnen zijn en doen allebei hard hun best om over te komen als een gewillige muts.
Daarnaast is de TS sowieso een kloontje omdat ze al gelijk linken legt tussen Etsu en Rezania.
AdoraBella heeft het wel vaker over billen en de TS in kwestie is geobserdeerd door haar mooie billen en toevalliger wijs duikt AdoraBella op met de zin "er wordt over mij gepraat?" terwijl Sherlock kapot is.
Best wel wat bewijs lijkt me.
Oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Zowel TS als AdoraBella pretenderen dat vrouwen ook gewoon sletten kunnen zijn en doen allebei hard hun best om over te komen als een gewillige muts.
Daarnaast is de TS sowieso een kloontje omdat ze al gelijk linken legt tussen Etsu en Rezania.
AdoraBella heeft het wel vaker over billen en de TS in kwestie is geobserdeerd door haar mooie billen en toevalliger wijs duikt AdoraBella op met de zin "er wordt over mij gepraat?" terwijl Sherlock kapot is.
Huh ok.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wel mooi, zelf constant leuren met de term onderbuikgevoel en dan dit![]()
quote:
Volgens mij functioneert Sherlock prima.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Of het AdoraBella is of transseksualiteit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat maakt dit vraagstuk zo interessant eigenlijk?
Ja, er moest ook een duimpje achter de "quote:
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat maakt dit vraagstuk zo interessant eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |