Ja ik ga nu weg kantoorslaafquote:
Nee hoor, ik vinger mezelf ook zovaak op Ariana Grande.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Fylax het volgende:
CrazyAgos is jaloers dat ik fan ben van een meisje en daar vaak op fap i.p.v op transgenders![]()
Nog nooit gezeik mee gehad?quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:26 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vinger mezelf ook zovaak op Ariana Grande.
Nee hoezo? Voor het geval je doelde op ''vingeren op'', dat gedeelte moet je uiteraard niet letterlijk nemen.quote:
Kun je wel lachen maar ik heb gewoon een vagina en ik zou je eerder en beter klaarpijpen dan menig ander vrouw.quote:
Nou dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Kun je wel lachen maar ik heb gewoon een vagina en ik zou je eerder en beter klaarpijpen dan menig ander vrouw.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Kun je wel lachen maar ik heb gewoon een vagina en ik zou je eerder en beter klaarpijpen dan menig ander vrouw.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat zeg je nu misschien maar als je het niet zou weten en ik sta in een mooi setje voor je neus met mijn billen voorovergebogen zou je me echt je bed niet uittrappen hoor internetheld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:55 schreef Fylax het volgende:
Daarnaast zou je me niet eens mogen klaarpijpen, ookal wilde je dat.
kkhoerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Tinder maar gewoon overslaan, tenzij je net zo klein en desperate bent als Mortaxx.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:56 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat zeg je nu misschien maar als je het niet zou weten en ik sta in een mooi setje voor je neus met mijn billen voorovergebogen zou je me echt je bed niet uittrappen hoor internetheld.
Nu krijg ik stiekem toch wel een stijfjequote:Op woensdag 7 januari 2015 06:56 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat zeg je nu misschien maar als je het niet zou weten en ik sta in een mooi setje voor je neus met mijn billen voorovergebogen zou je me echt je bed niet uittrappen hoor internetheld.
Zeg dat dan duidelijker en hoe oud ben je eigenlijk, 16+ is legaal in Nederland.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu krijg ik stiekem toch wel een stijfje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dat ik minderjarig ben en dat je het niet zou mogen doen.
Ik ben illegaal voor je sgatquote:Op woensdag 7 januari 2015 06:59 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Zeg dat dan duidelijker en hoe oud ben je eigenlijk, 16+ is legaal in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:00 schreef Fylax het volgende:
Maar dat is natuurlijk wel spannender hihihihi.
Ik zou eens aan m'n vriendin vragen of ze een trio wil met een biseksuele trans.Die post was niet bedoeld als een versierpoging, ik wilde gewoon aantonen dat ik wel degelijk mooi gevonden word door mannen en vaak complimenten krijg om m'n billen en daarnaast ook wild in bed ben, iets waarvan jij lijkt te pretenderen dat dat niet kan en je mij je bed uit zou schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er destijds vanuit dat de deelneemsters puur natuur waren maar ook dat blijkt niet zo te zijn dus inmiddels mag van mij iedereen aan zo'n missverkiezing meedoen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.
Nu ben ik oprecht heel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:08 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die post was niet bedoeld als een versierpoging, ik wilde gewoon aantonen dat ik wel degelijk mooi gevonden word door mannen en vaak complimenten krijg om m'n billen en daarnaast ook wild in bed ben, iets waarvan jij lijkt te pretenderen dat dat niet kan en je mij je bed uit zou schoppen.
Nieuwsgierig waarnaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu ben ik oprecht heel nieuwsgierig.
De logica daarvan ontgaat me even?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef Fylax het volgende:
Als jij er echt zo mooi uit ziet als jij beweert stop ik 'n maand met FOK!
Pics?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
De logica daarvan ontgaat me even?![]()
Overigens heb ik lichtbruin haar, 1.68meter, 57 kg, mooie billen en cup B75.
Nee, ietsje langer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag van FOK! af en jij kunt ze daarbij helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat? En nee, ik post nu nog liever geen foto's.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag van FOK! af en jij kunt ze daarbij helpen.
Als je het zo zegt klinkt het mooi. Maar zonder pics kan ik helaas niets.
Omdat ik een kutuser ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat? En nee, ik post nu nog liever geen foto's.
quote:
Misschien als ik jullie wat beter leer kennen maar nu nog niet, uiteraard wil ik daar wel een piemelfoto voor terug van Tassendief.quote:
Wat ben je toch ook een stouterdquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:24 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik jullie wat beter leer kennen maar nu nog niet, uiteraard wil ik daar wel een piemelfoto voor terug van Tassendief.
Ik heb dat nergens beweerd, ik zeg alleen dat ik een echte vrouw ben en dat ik vaak complimenten krijg om m'n billen en ik wil nu nog liever geen pics posten i.v.m. privacy, misschien dat ik dat later wel doe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vertellen dat je de de mooiste omgebouwde man bent en dan geen Pics posten is het toppunt van aandachtshoererij dat zelfs dat van fylax overtreft
Piemels.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een stouterd![]()
Ik ben wat liever als je me wat langer kent, in het begin ben ik altijd mad op iedereen.
Stouterdquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:24 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik jullie wat beter leer kennen maar nu nog niet, uiteraard wil ik daar wel een piemelfoto voor terug van Tassendief.
Weet nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Piemels.Waarom doe je in het begin dan zo?
Met Pics van alleen je reet behoudt je wel je privacyquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens beweerd, ik zeg alleen dat ik een echte vrouw ben en dat ik vaak complimenten krijg om m'n billen en ik wil nu nog liever geen pics posten i.v.m. privacy, misschien dat ik dat later wel doe.
Een beetje respect graag en daarnaast heb ik geen mannenreet, als je een transitie ondergaat van man naar vrouw krijg je ook hormonen toegediend dus mijn hormoonhuishouding is hetzelfde als die van een vrouw en ik heb dan ook mooie, volle, ronde, grote billen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met Pics van alleen je reet behoudt je wel je privacy
Niet te geloven dat ik hier om een foto van een mannenreet zit te bedelen![]()
![]()
Ik word hier niet goed van jongensquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:32 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
mooie, volle, ronde, grote billen.
Adorabelle is dezequote:
Als ik met m'n billen voorovergebogen voor je stond wist je daar echt wel raad mee hoor internetheld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word hier niet goed van jongens![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als ik met m'n billen voorovergebogen voor je stond wist je daar echt wel raad mee hoor internetheld.
pics enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als ik met m'n billen voorovergebogen voor je stond wist je daar echt wel raad mee hoor internetheld.
Je kunt smileys posten zoveel je wilt maar ik heb al meerdere mannen binnen 2-3 minuten klaargepijpt.quote:
tegelijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je kunt smileys posten zoveel je wilt maar ik heb al meerdere mannen binnen 2-3 minuten klaargepijpt.
Joh ik hoef maar naar ze te kijken en ze witten het plafond.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je kunt smileys posten zoveel je wilt maar ik heb al meerdere mannen binnen 2-3 minuten klaargepijpt.
Geen idee waarom ik dit allemaal post maar vooruit: nee, niet tegelijk, ik heb wel meerdere trio's gehad maar meerdere mannen in slechts 2-3 minuten klaarpijpen word zelfs voor mij een uitdaging.quote:
Je riedeltje wordt irritant en is ook nog eens zeer smerigquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jawel. Stoppen met je aandachtshoererij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:48 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet zoveel mee.
Nice.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:47 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit allemaal post maar vooruit: nee, niet tegelijk, ik heb wel meerdere trio's gehad maar meerdere mannen in slechts 2-3 minuten klaarpijpen word zelfs voor mij een uitdaging.
kun je er na 8 beter tegen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Echt..dit soort gesprekken en het is nog niet eens 08:00
Nee, ik ben niet AdoraBelle.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice.
Maar voor de zekerheid: ben je AB?
dan vind ik het opeens minder nice
Welquote:
Je zou wel anders piepen als ik je harde paal leegzuig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je riedeltje wordt irritant en is ook nog eens zeer smerig
Kreeg stijfjequote:Op woensdag 7 januari 2015 07:54 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je zou wel anders piepen als ik je harde paal leegzuig.
Uiteraard. Dan is er een beetje licht en zo. Dat helpt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je er na 8 beter tegen?
tevens: mogguh Lt.
oke, wanneer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:54 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je zou wel anders piepen als ik je harde paal leegzuig.
Als ik naakt voor je sta dan begin je ook niet over de tijd, dan pak je mij alsof het je laatst daad is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Echt..dit soort gesprekken en het is nog niet eens 08:00
Je denkt dat ik zomaar met iemand het bed in duik die ik niet eens ken of weet hoe die er uitziet?quote:
Ik heb het ook over gesprekken he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ik naakt voor je sta dan begin je ook niet over de tijd, dan pak je mij alsof het je laatst daad is.
ja waarom nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je denkt dat ik zomaar met iemand het bed in duik die ik niet eens ken of weet hoe die er uitziet?
Ik werk 24/7. Alle boards in de gaten houden en zo.quote:
hee, ik weet ook niet hou jij uit ziet..quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je denkt dat ik zomaar met iemand het bed in duik die ik niet eens ken of weet hoe die er uitziet?
Opkankeren met je dm flikkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
10 - 16quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik werk 24/7. Alle boards in de gaten houden en zo.
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |