quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef CaryAgos het volgende:
bekrompen geest die Fylax.
Weet je zeker dat je geen homo bent met je Ariana Grande obsessie?
Sleep well. En ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klotekuttaal ja.
Nou ik ga eindelijk slapen houdoe he ik dm je morgen wel
Hoi AdoraBellequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef CaryAgos het volgende:
bekrompen geest die Fylax.
Weet je zeker dat je geen homo bent met je Ariana Grande obsessie?
Als mod van SES ga ik hem een keer vermanend toespreken over z'n slaapritme. In je examenjaar moet dat gewoon goed zijn!quote:
Zeker waar. Mocht je back up nodig hebben, just dm brah.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als mod van SES ga ik hem een keer vermanend toespreken over z'n slaapritme. In je examenjaar moet dat gewoon goed zijn!
Dankquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sleep well. En ik kan niet wachten!
Nee Gr EXA&TV modquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als mod van SES ga ik hem een keer vermanend toespreken over z'n slaapritme. In je examenjaar moet dat gewoon goed zijn!
na die post hier niet meer neequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
ik denk niet dat het adorabelle is trouwens
Als je dat echt denk, PM dan een mod en laat hen kijken of mijn IP-adres hetzelfde is als die van AdoraBelle.quote:
misschien wel hequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
na die post hier niet meer nee
trustequote:
Dus je weet wie AdoraBelle is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als je dat echt denk, PM dan een mod en laat hen kijken of mijn IP-adres hetzelfde is als die van AdoraBelle.
Wat hebben wij er verdomme mee te maken dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als je dat echt denk, PM dan een mod en laat hen kijken of mijn IP-adres hetzelfde is als die van AdoraBelle.
quote:
misschien wel hequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus je weet wie AdoraBelle is.
En Mods kunnen dat niet haha grgr
Je bent wel minstens zo hinderlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent wel minstens zo hinderlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent wel minstens zo hinderlijk.
Jullie kunnen toch iemands IP scannen om te kijken of iemand een kloon is? Dan ben ik tenminste van dat gezeik over AdoraBella af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat hebben wij er verdomme mee te maken dan.
Ik kan niks, ik kan net mijn eigen laptop aan krijgen helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch iemands IP scannen om te kijken of iemand een kloon is? Dan ben ik tenminste van dat gezeik over AdoraBella af.
Goh, heb je even een ander ip adresje ingesteld?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch iemands IP scannen om te kijken of iemand een kloon is? Dan ben ik tenminste van dat gezeik over AdoraBella af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |