goede titel over goed topicquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat een kut titels verzinnen ullie altijd
verzonnen togquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het AB is dan kon die vent zeker wel zien dat het geen vrouw was. Dus dat is verzonnen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het AB is dan kon die vent zeker wel zien dat het geen vrouw was. Dus dat is verzonnen.
Ik zei in die nachtbagger van maandagnacht dit tegen haarquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef deadprez het volgende:
Is er al gedreigd met zelfmoord? Dan weet je het zeker.
HAHAHAHAH OEPSquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zei in die nachtbagger van maandagnacht dit tegen haar
Oh nee je bent een man
Ontaarde in een grote rel
Wist toen niet eens dat ze trans was
Nee, maar de helft is al bekrompen genoemd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef deadprez het volgende:
Is er al gedreigd met zelfmoord? Dan weet je het zeker.
Ik zie dat er ook al weer gejankt wordt over wat hem aangedaan is door het bekrompen volk, zal idd adorabelle wel zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar de helft is al bekrompen genoemd.
Voelde me er wel kut (hahakut) over jaquote:
Maar dan is het wel deels verzonnen. Zij heeft nog een slurfje en.lijkt nog best mannelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook al weer gejankt wordt over wat hem aangedaan is door het bekrompen volk, zal idd adorabelle wel zijn.
nee sorry man betaling is nog niet binnenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
dankjewel man
steun je me nu achter de schermen voor tvmod?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee sorry man betaling is nog niet binnen
Van sex of zo?quote:
Nee mann, daar doe ik niet aan. Schadelijk voor de gezondheid en zo.quote:
niemand wil jouquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee mann, daar doe ik niet aan. Schadelijk voor de gezondheid en zo.
Dat excuus voor iemands maagdelijkheid heb ik nog niet gehoord. Ik ga hem ook gebruiken, mag dat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee mann, daar doe ik niet aan. Schadelijk voor de gezondheid en zo.
Klinkt fantastisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kut man, ik ben echt vet populair bij de chimis
ik raakte in de war...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef jamesdeen het volgende:
Bijna wel hihiquote:
Uiteraard, ik ben nooit zo moeilijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat excuus voor iemands maagdelijkheid heb ik nog niet gehoord. Ik ga hem ook gebruiken, mag dat?
Je had ook ooit m'n noteshoeveelheid vertelt. Bedankt nog daarvoofquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nooit zo moeilijk.
Ach, je moet ergens goed in zijn he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had ook ooit m'n noteshoeveelheid vertelt. Bedankt nog daarvoof
Fylax is geen ses, hij zit tijdens school alleen op fokquote:
Je pener hangt er toch maar nutteloos bij hé?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens goed in zijn he.
goed bezigquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fylax is geen ses, hij zit tijdens school alleen op fok
Niet nutteloos hoor. Handige hanger.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je pener hangt er toch maar nutteloos bij hé?
Ik ben bijvoorbeeld niet goed in "daarvoor" spellen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens goed in zijn he.
je kan m dus wel omhoog krijgen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet nutteloos hoor. Handige hanger.
quote:
Spelling is sowieso lastig. Vaag taaltje dat Nederlands.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben bijvoorbeeld niet goed in "daarvoor" spellen.
Ja, dat is geen probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
je kan m dus wel omhoog krijgen?
Klotekuttaal ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Spelling is sowieso lastig. Vaag taaltje dat Nederlands.
[..]
Ja, dat is geen probleem.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef CaryAgos het volgende:
bekrompen geest die Fylax.
Weet je zeker dat je geen homo bent met je Ariana Grande obsessie?
Sleep well. En ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klotekuttaal ja.
Nou ik ga eindelijk slapen houdoe he ik dm je morgen wel
Hoi AdoraBellequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef CaryAgos het volgende:
bekrompen geest die Fylax.
Weet je zeker dat je geen homo bent met je Ariana Grande obsessie?
Als mod van SES ga ik hem een keer vermanend toespreken over z'n slaapritme. In je examenjaar moet dat gewoon goed zijn!quote:
Zeker waar. Mocht je back up nodig hebben, just dm brah.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als mod van SES ga ik hem een keer vermanend toespreken over z'n slaapritme. In je examenjaar moet dat gewoon goed zijn!
Dankquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sleep well. En ik kan niet wachten!
Nee Gr EXA&TV modquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als mod van SES ga ik hem een keer vermanend toespreken over z'n slaapritme. In je examenjaar moet dat gewoon goed zijn!
na die post hier niet meer neequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
ik denk niet dat het adorabelle is trouwens
Als je dat echt denk, PM dan een mod en laat hen kijken of mijn IP-adres hetzelfde is als die van AdoraBelle.quote:
misschien wel hequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
na die post hier niet meer nee
trustequote:
Dus je weet wie AdoraBelle is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als je dat echt denk, PM dan een mod en laat hen kijken of mijn IP-adres hetzelfde is als die van AdoraBelle.
Wat hebben wij er verdomme mee te maken dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als je dat echt denk, PM dan een mod en laat hen kijken of mijn IP-adres hetzelfde is als die van AdoraBelle.
quote:
misschien wel hequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus je weet wie AdoraBelle is.
En Mods kunnen dat niet haha grgr
Je bent wel minstens zo hinderlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent wel minstens zo hinderlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent wel minstens zo hinderlijk.
Jullie kunnen toch iemands IP scannen om te kijken of iemand een kloon is? Dan ben ik tenminste van dat gezeik over AdoraBella af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat hebben wij er verdomme mee te maken dan.
Ik kan niks, ik kan net mijn eigen laptop aan krijgen helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch iemands IP scannen om te kijken of iemand een kloon is? Dan ben ik tenminste van dat gezeik over AdoraBella af.
Goh, heb je even een ander ip adresje ingesteld?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch iemands IP scannen om te kijken of iemand een kloon is? Dan ben ik tenminste van dat gezeik over AdoraBella af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |