ik raakte in de war...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef jamesdeen het volgende:
Bijna wel hihiquote:
Uiteraard, ik ben nooit zo moeilijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat excuus voor iemands maagdelijkheid heb ik nog niet gehoord. Ik ga hem ook gebruiken, mag dat?
Je had ook ooit m'n noteshoeveelheid vertelt. Bedankt nog daarvoofquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nooit zo moeilijk.
Ach, je moet ergens goed in zijn he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had ook ooit m'n noteshoeveelheid vertelt. Bedankt nog daarvoof
Fylax is geen ses, hij zit tijdens school alleen op fokquote:
Je pener hangt er toch maar nutteloos bij hé?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens goed in zijn he.
goed bezigquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fylax is geen ses, hij zit tijdens school alleen op fok
Niet nutteloos hoor. Handige hanger.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je pener hangt er toch maar nutteloos bij hé?
Ik ben bijvoorbeeld niet goed in "daarvoor" spellen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens goed in zijn he.
je kan m dus wel omhoog krijgen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet nutteloos hoor. Handige hanger.
quote:
Spelling is sowieso lastig. Vaag taaltje dat Nederlands.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben bijvoorbeeld niet goed in "daarvoor" spellen.
Ja, dat is geen probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
je kan m dus wel omhoog krijgen?
Klotekuttaal ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Spelling is sowieso lastig. Vaag taaltje dat Nederlands.
[..]
Ja, dat is geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |