Ik ben illegaal voor je sgatquote:Op woensdag 7 januari 2015 06:59 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Zeg dat dan duidelijker en hoe oud ben je eigenlijk, 16+ is legaal in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:00 schreef Fylax het volgende:
Maar dat is natuurlijk wel spannender hihihihi.
Ik zou eens aan m'n vriendin vragen of ze een trio wil met een biseksuele trans.Die post was niet bedoeld als een versierpoging, ik wilde gewoon aantonen dat ik wel degelijk mooi gevonden word door mannen en vaak complimenten krijg om m'n billen en daarnaast ook wild in bed ben, iets waarvan jij lijkt te pretenderen dat dat niet kan en je mij je bed uit zou schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er destijds vanuit dat de deelneemsters puur natuur waren maar ook dat blijkt niet zo te zijn dus inmiddels mag van mij iedereen aan zo'n missverkiezing meedoen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.
Nu ben ik oprecht heel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:08 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die post was niet bedoeld als een versierpoging, ik wilde gewoon aantonen dat ik wel degelijk mooi gevonden word door mannen en vaak complimenten krijg om m'n billen en daarnaast ook wild in bed ben, iets waarvan jij lijkt te pretenderen dat dat niet kan en je mij je bed uit zou schoppen.
Nieuwsgierig waarnaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu ben ik oprecht heel nieuwsgierig.
De logica daarvan ontgaat me even?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef Fylax het volgende:
Als jij er echt zo mooi uit ziet als jij beweert stop ik 'n maand met FOK!
Pics?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
De logica daarvan ontgaat me even?![]()
Overigens heb ik lichtbruin haar, 1.68meter, 57 kg, mooie billen en cup B75.
Nee, ietsje langer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag van FOK! af en jij kunt ze daarbij helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat? En nee, ik post nu nog liever geen foto's.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag van FOK! af en jij kunt ze daarbij helpen.
Als je het zo zegt klinkt het mooi. Maar zonder pics kan ik helaas niets.
Omdat ik een kutuser ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat? En nee, ik post nu nog liever geen foto's.
quote:
Misschien als ik jullie wat beter leer kennen maar nu nog niet, uiteraard wil ik daar wel een piemelfoto voor terug van Tassendief.quote:
Wat ben je toch ook een stouterdquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:24 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik jullie wat beter leer kennen maar nu nog niet, uiteraard wil ik daar wel een piemelfoto voor terug van Tassendief.
Ik heb dat nergens beweerd, ik zeg alleen dat ik een echte vrouw ben en dat ik vaak complimenten krijg om m'n billen en ik wil nu nog liever geen pics posten i.v.m. privacy, misschien dat ik dat later wel doe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vertellen dat je de de mooiste omgebouwde man bent en dan geen Pics posten is het toppunt van aandachtshoererij dat zelfs dat van fylax overtreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |